Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 13:08
Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb vandaag de Braun Silk Epil Eversoft Epilator 2170 (jaja) gekocht. Ook meteen begruikt net en het valt me echt reuze mee. Begin is een beetje pijnlijk maar later voelde ik er al een stuk minder van (behalve op knie en voet ). Het is goed te doen.

Ik zit nu helemaal onder de rode vlekjes, maar dat betekend i.i.g. dat het goed werkt

Heeft iemand ervaring met deze of een andere epilator?
Doet het bij jou veel pijn?
Hoelang blijven de haartjes weg?
Vertel....

-forumbaas; er zijn heeeel veel topics over ontharen en die zooi, maar niet specifiek over deze manier, vandaar dat ik een nieuw topic open, als het niet goed is hoor ik het wel -
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 14:32
tinkle
tinkle is offline
Ik krijg ook altijd rode bultjes na het ontharen met dat ding, maar die zijn zo weg... ik gebruik hem niet altijd, dus weet niet hoe lang ze precies wegblijven, maar wel een tijdje...
In het begin heb je wel weer snel nieuwe haartjes, dat komt omdat alle haren in een ander groeistadium zitten zeg maar.... Maar als je het een tijdje gebruikt heb je steeds langer gladde benen!

Pijn doet het bij mij iig niet!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 19:41
madwoman
madwoman is offline
De eerste keer is/was het pijnlijkst Pijn doet het niet. Die bultjes krijg je het snelst weg door in te smeren met bodylotion ofzo. Eentje waar niet zoveel/sterke parfum in zit. En vooral niet gelijk in de zon gaan zitten.
Bij mij komen de haartjes om de beurt terug, dus ik gebruik dat ding meestal 1 keer in de week ofzo. Gewoon omdat ik het niet kan hebben als er een paar haartjes op m'n been staan Gaat natuurlijk wel een stuk sneller als je het bijhoudt. Hier ligt trouwens de Braun Silk Epil....vast een oudere versie.
Oud 28-07-2004, 20:10
Erbenda
Erbenda is offline
Ik gebruik dat ding ook weleens en heb altijd rode bultjes. Eerst ben ik na een paar keer gebruiken weer gestopt, omdat ik er geen zin in had en ik het behoorlijk pijnlijk vond. Toch gebruik ik 'm de laatste tijd vrij regelmatig. Om het goed bij te houden, moet ik het eens in de week doen. Gelukkig doet het nu ook haast geen pijn meer.
Oud 28-07-2004, 20:40
Miracle
Miracle is offline
Ik twijfel nog steeds of ik niet zo'n ding zou aanschaffen. 't kost nog geen vijftig euro en dan hoef je niet steeds losse dingen te kopen en te vervangen (ik gebruik nu Venus van Gillete).
Oud 28-07-2004, 20:59
Fleurop
Fleurop is offline
1x in de week ? Dat vind ik vrij veel
Normaal gesproken scheer ik me 1x in de week, en ik heb deze epilator gekocht omdat ik dacht dat ik het dan minder vaak bij hoef te houden.... misschien dat het bij mij meevalt... ik hoop het.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 23:06
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
dreen schreef op 28-07-2004 @ 21:40 :
Ik twijfel nog steeds of ik niet zo'n ding zou aanschaffen.
Ik ook. Maar denk toch dat ik hem maar aan ga schaffen binnenkort.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 06:26
debotjuh
debotjuh is offline
Citaat:
sensual schreef op 29-07-2004 @ 00:06 :
Ik ook. Maar denk toch dat ik hem maar aan ga schaffen binnenkort.

ik zelf heb ook zon ding maar gebruik hem nooit mij te pijnlijk !!!! ik doe het wel gewoon met scheermesjes
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 06:39
Miracle
Miracle is offline
Als je eenmaal zo'n ding hebt aangeschaft, ben je dan klaar of moet je steeds nieuwe dingen erbij kopen en hem goed schoonhouden oid?
Oud 29-07-2004, 08:50
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
kan je zo'n ding ook gebruiken bij een gevoelige huid?
ik vind gwn scheren met mesjes zwaar irri, en wil ook wel zo'n silk ding..
Oud 29-07-2004, 11:40
Linda1985
Linda1985 is offline
Ik heb ook zo'n apparaat hier liggen, maar gebruik het nooit omdat het gewoon niet echt glad wordt zoals bij het scheren. Doe ik iets verkeerd, of is dat dan gewoon normaal??
Oud 29-07-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Linda1985 schreef op 29-07-2004 @ 12:40 :
Ik heb ook zo'n apparaat hier liggen, maar gebruik het nooit omdat het gewoon niet echt glad wordt zoals bij het scheren. Doe ik iets verkeerd, of is dat dan gewoon normaal??
dat heb ik ook na een paar dagen voel ik alweer stoppels
ben dus maar weer op scheren overgestapt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:51
Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb nog steeds geen stoppels en haartjes, ben tot nu toe dus nog zeer tevreden.

Heb vandaag ook mijn bikinilijn geprobeerd.... maar dat gaat niet goed, het voelt alsof mijn huid er steeds achter blijft zitten ook als ik het strak trek.. heel gevoelig dus
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:08
Zozo
Zozo is offline
Als m'n haren d'r eenmaal uit zijn, blijven ze ook zo'n maand weg. Daarna komen er schattige donshaartjes die ik ook weer epileer.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:10
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Linda1985 schreef op 29-07-2004 @ 12:40 :
Haartjes moeten wel een bepaalde lengte hebben voordat je epilator ze kan pakken.
Oud 03-10-2004, 12:28
miss chocolate
miss chocolate is offline
Kun je de epilator ook gebruiken voor bikinilijn? Dat zou wel fijn zijn Wordt het glad?
Oud 03-10-2004, 12:46
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
miss chocolate schreef op 03-10-2004 @ 13:28 :
Kun je de epilator ook gebruiken voor bikinilijn? Dat zou wel fijn zijn Wordt het glad?
ik heb dezelfde
nee doet niet echt zeer

bikini lijn ? eeh ik epileer er alle haartjes DAAR mee
schaamlippen doet een klein beetje pijn, prikt maar is niet echt naar ofzo. ik vind het best te doen. en wordt heel mooi glad zonder stoppeltjes of bultjes
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:48
Suzanne_2003
Suzanne_2003 is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 02-08-2004 @ 16:51 :
Ik heb nog steeds geen stoppels en haartjes, ben tot nu toe dus nog zeer tevreden.

Heb vandaag ook mijn bikinilijn geprobeerd.... maar dat gaat niet goed, het voelt alsof mijn huid er steeds achter blijft zitten ook als ik het strak trek.. heel gevoelig dus
heb je zo'n prikrollertje erbij ?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 13:24
Roos
Roos is offline
Ik vind het echt vreselijk.. ik heb zo'n Braun Silk Epil maar het is echt niet relaxt. Sowieso duurt het heel lang voordat je benen glad zijn. Na de 1e keer, doet het wel minder pijn, maar het is nog steeds niet relaxt.

Ik scheer m'n benen dus gewoon, en soms hars ik ze. Dat doet veel minder pijn en het is in 1x glad
Oud 03-10-2004, 15:48
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben nu al weken bezig met een been omdat het zo'n pijn doet
Oud 03-10-2004, 16:41
Hagel
Hagel is offline
heb je haar op je voet

ooit zon ding geprobeert maar ik vind het helemaal niks, zeker omdat ze weer wat langer moeten worden voordat je ze weer weg kan halen, dan ga ik er liever een paar keer per week met een mesje over

Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:54
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb hetzelfde apparaat sinds vandaag. Hij bevalt mij wel erg goed eigenlijk. Ik was als de dood om mijn bikinilijn te doen, maar dat deed helemaal geen pijn. En nu is ie mooi glad in een mum van tijd. Ik deed het altijd met een tangetje haartje voor haartje, nou dan is dit een verademing

Maar schaamlippen epileren. Jezus daar begin ik echt niet aan hoor

Regels voor berichten