Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 10:31
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Ik heb een vraagje aan de mensen die wel eens naar een theater gaan. Op tv zag ik een reclame van het tsja wat is het, toneelstuk? 'the sleeping beaty' http://www.musicals.nl/sleepingbeautyonice/ Dat leek me wel leuk dus keek ik even op de website en het lijkt me heel erg leuk. Nu ga ik dus aan mijn ckv leraar vragen of ik ckv-bonnen (die ik aan de school heb moeten geven) mag gebruiken om daarheen te gaan. Maar er zijn verschillende rangen.
Met cpj-pas zijn de prijzen:
1e rang: 44 euro
2e rang: 39 euro
3e rang: 29 euro
4e rang: 19 euro

Ik denk dat ik een beetje de goedkoopste moet nemen want ik weet niet of de school mij voor zoveel geld ckvbonnen wil geven, maar ik vraag me dus af, is de vierde rang wel een beetje leuk, zie je dan wat enzo, welke rang kan ik het beste nemen?

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 14:01.
Advertentie
Oud 05-06-2005, 12:39
PV
PV is offline
http://web.het-muziektheater.nl/kaar...lattegrond.htm

Je zit dus het verst weg en ziet het minst op de 4e rang.. dan kun je beter je leraar lief aankijken en om extra bonnen vragen. Of je legt zelf wat geld bij.
Ik neem aan dat je voor ckv een verslag moet maken, dan is het sowieso wel handig als je het een beetje goed kunt volgen allemaal.
Oud 05-06-2005, 12:59
Verwijderd
slapend klapje??

hmm
Oud 05-06-2005, 13:59
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
nou het jaar is al bijna afgelopen dus ik kan er al geen verslag meer van maken, of mss moet ik dat wel doen om te bewijzen dat ik er geweest ben. Maar goed, ik ga maar vragen of ik op de tweede of iig de derde rang mag. Bedankt voor de info. Trouwens, als ik op de tweede mag kan ik net zogoed vijf euro bijleggen idd want dat scheelt niet veel. maar ik weet niet of ik voor 39 euro ckv bonnen krijg.
tuurlijk, sleeping beauty

Regels voor berichten