Advertentie | |
|
![]() |
||
[quote]DarkCat schreef:
Citaat:
hmmm... is dit op jou van toepassing? Lullig zeg... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja, natuurlijk doet het pijn!
Ik heb namelijk net hetzelfde voor gehad. We hadden afgesproken dat we alleen maar zoenden, maar het werd meer. En dat we geen serieuse relatie gingen nemen... En opeens stond hij daar en sprak hij de legendarische woorden uit: dit is mijn vriendinnetje Whaaa total crash ![]() Op die moment wou ik hem terug, ik wou bij hem zijn, ik hield immers van hem. Maar hij heeft me gebruikt .. Nu weet ik wat een scheinheilig ventje hij is -x-
|
Het is gewoon een lul dat weet je zelf ook, hoeven wij je niet te vertellen. Ik heb zelf een vriendin die van een verschrikkelijke lul houdt en het gekke is dat zij alles weet dat hij slecht en zo is. En ik denk dat jij het ook weet. Je bent gewoon naief, je kunt niet gelukkig worden met zo iemand (is mijn mening) en wat heb je aan een ongelukkig leven?? Je moet voor jezelf kiezen. Meiden maken zich altijd zo ontzettend afhankelijk van een of andere vent terwijl hij dat niet verdient. Ach je weet zelf wat er fout zit, en dat het eigenlijk niet kan je moet het alleen nog toegeven...
Succes ermee. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wou echt geen serieuze relatie met hem. Ik heb me niet laten gebruiken, en zo wel, dan gebruikte ik hem net zo hard. De afspraak was, we zijn vrienden, en net ietsje meer. Geen regels, geen banden. Alleen had ik niet verwacht dat het pijn zou doen om hem met iemand anders te zien.. ik denk dat dat ook de samenloop van omstandigheden is; dinsdag bleef hij nog bij me pitten, en gistermiddag nog meer mn piercing zetten.. Ik neem hem niks kwalijk, hij heeft me niet belazerd, maar ik merk wel dat ik het me aantrek en dat het dus beter is om ermee te kappen. Citaat:
Citaat:
![]() Cat
|
![]() |
Overduidelijk dat jij van die lul houdt, alleen zeer jammer dat die lul niet genoeg van jou houdt. Hard maar waar, anders had hij t niet gedaan. Ik zou pijn voelen en mezelf erg belazerd voelen. Ook zou ik proberen uit zijn buurt te blijven, ook al zou ik het niet voelen..luister nu gewoon ff naar je verstand, over een poos 'voel' je dan net zoals je denkt! Suc6 iig!
|
![]() |
|
ik denk dat je dit verdriet deels aan jezelf te danken heb, je moest nooitmeer met hem zoenen en andere dingen doen, want zo kom je niet over hem heen, dus mijn tip is, neem afstand en kijk wat ervan komt, maar hij bewijst nu voor de 2e keer niet trouw te zijn
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga zeeekers weg! Daar hoef ik dan echt niet bij te zijn. Dat doet toch ongelooflijk veel pijn?! Ik zou hem dan ook niet terug willen, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hij is het niet waard! Vrienden zijn?! Misschien.. Dat weet ik zo niet! Sterkte!!! *hug* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij komt er vanzelf wel achter wat ie mist! Kies maar voor jezelf.. das beter! Na verloop van tijd kun je hem anders gaan zien... Sterkte! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |