Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 11:31
DarkCat
DarkCat is offline
Je hebt een flinke tijd een relatie met iemand die vaak dronken is en in dronken buien aggressief wordt, of probeert vreemd te gaan. Die persoon gaat uiteindelijk vreemd, jij schopt 'm het huis uit, jullie spreken elkaar een half jaar amper.
En dan slapen jullie toevallig naast elkaar omdat jullie bij een kennis logeren allebei, en zoenen jullie weer. Je houdt zielsveel van die persoon, maar weet wat hij (of zij) eerder bij je geflikt heeft, dus jullie besluiten geen relatie te nemen. Ondertussen zoenen jullie vaak, slapen bij elkaar, gaan samen uit. Hij/zij heeft af en toe buien waarin ie/ze je negeert of opeens heel onaardig doet, maar dat neem je op de koop toe omdat je er zoveel goeds voor terug krijgt. Warmte, aandacht, liefde, goeie seks. En ondanks de afspraak ga je je na twee maanden weer een beetje hechten aan die persoon. En dan komt de avond dat je met hem/haar hebt afgesproken uit te gaan. Die middag hebben jullie nog gezoend, en die avond gaan jullie kort na elkaar weg naar die kroeg/disco of wat dan ook. En daar spreek je elkaar eventjes, hij/zij doet vreemd, en een half uurtje later weet je waarom. Want daar, op het midden van de dansvloer, vlak naast jou, staat hij/zij innig omarmd met iemand anders te zoenen.

Wat doe je? Ga je weg? Blijf je? Doet het pijn?
Wil je die persoon nog terug? Wil je nog vrienden blijven? Wil je hem/haar niet meer zien?

Cat
Oud 02-03-2002, 11:35
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
ik denk dak uit de buurt zou blijven..ook al is ut errug moejlijk..verder week der nie veel over te zeggen eerlijk gezegd..maar ut is moejlijk om afstand te nemen..maar proberen kan altijd...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 11:36
Lindansje
Lindansje is offline
het doet pijn
ik hoop dat ik zo sterk ben op weg te gaan en die persoon voorgoed uit mijn leven te bannen

ik probeer hem niet meer te willen zien

sterkte iig meis :/
Oud 02-03-2002, 12:01
AMDFreak
AMDFreak is offline
Je kan het natuurlijk wel proberen.. onder een paar voorwaardes he.. dat ie niet meer moet drinken enzo..
Oud 02-03-2002, 12:13
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Je kan het natuurlijk wel proberen.. onder een paar voorwaardes he.. dat ie niet meer moet drinken enzo..
Moehoehahaha.. ain't gonna work
En zoals hierboven al stond: dat laatste was geen serieuze relatie hè.. aleen zoenen enzo..
Oud 02-03-2002, 12:53
snoopy
snoopy is offline
[quote]DarkCat schreef:
Citaat:
Moehoehahaha.. ain't gonna work
En zoals hierboven al stond: dat laatste was geen serieuze relatie hè.. aleen zoenen enzo..

hmmm... is dit op jou van toepassing? Lullig zeg... ik zou die jongen nooit meer willen zien, hij doet je alleen maar verdriet. Dus, hoe moeilijk het ook is, laat niets meer van je horen, hij is een lul.
Oud 02-03-2002, 13:42
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

hmmm... is dit op jou van toepassing? Lullig zeg... ik zou die jongen nooit meer willen zien, hij doet je alleen maar verdriet. Dus, hoe moeilijk het ook is, laat niets meer van je horen, hij is een lul.
Hij deed niks fout gisteravond.. maar eerder wel.. dus ja, hij is een lul. En ik hou helaas van die lul
Oud 02-03-2002, 13:47
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ja, natuurlijk doet het pijn!
Ik heb namelijk net hetzelfde voor gehad.
We hadden afgesproken dat we alleen maar zoenden, maar het werd meer.
En dat we geen serieuse relatie gingen nemen...
En opeens stond hij daar en sprak hij de legendarische woorden uit:
dit is mijn vriendinnetje
Whaaa total crash
Op die moment wou ik hem terug, ik wou bij hem zijn, ik hield immers van hem.
Maar hij heeft me gebruikt ..
Nu weet ik wat een scheinheilig ventje hij is
-x-
Oud 02-03-2002, 13:52
miro
miro is offline
Het is gewoon een lul dat weet je zelf ook, hoeven wij je niet te vertellen. Ik heb zelf een vriendin die van een verschrikkelijke lul houdt en het gekke is dat zij alles weet dat hij slecht en zo is. En ik denk dat jij het ook weet. Je bent gewoon naief, je kunt niet gelukkig worden met zo iemand (is mijn mening) en wat heb je aan een ongelukkig leven?? Je moet voor jezelf kiezen. Meiden maken zich altijd zo ontzettend afhankelijk van een of andere vent terwijl hij dat niet verdient. Ach je weet zelf wat er fout zit, en dat het eigenlijk niet kan je moet het alleen nog toegeven...

Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:03
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
miro schreef:
Je bent gewoon naief, je kunt niet gelukkig worden met zo iemand (is mijn mening) en wat heb je aan een ongelukkig leven??
Daar was ik al achter
Ik wou echt geen serieuze relatie met hem. Ik heb me niet laten gebruiken, en zo wel, dan gebruikte ik hem net zo hard. De afspraak was, we zijn vrienden, en net ietsje meer. Geen regels, geen banden. Alleen had ik niet verwacht dat het pijn zou doen om hem met iemand anders te zien.. ik denk dat dat ook de samenloop van omstandigheden is; dinsdag bleef hij nog bij me pitten, en gistermiddag nog meer mn piercing zetten..
Ik neem hem niks kwalijk, hij heeft me niet belazerd, maar ik merk wel dat ik het me aantrek en dat het dus beter is om ermee te kappen.

Citaat:
Meiden maken zich altijd zo ontzettend afhankelijk van een of andere vent terwijl hij dat niet verdient.
Ik ben niet afhankelijk van hem. Ik heb daar een rothekel aan. Ik ben ook niet snel jaloers. Maar gisteren liep het toch even anders dan ik dacht.. betekend dat hij dus meer voor me betekend dan de bedoeling is (en meer als hij verdient).

Citaat:
Ach je weet zelf wat er fout zit, en dat het eigenlijk niet kan je moet het alleen nog toegeven...
Dat doe ik dan bij deze Ik weet dat er iets fout zit, namelijk: als je een 'zoen-relatie' hebt, moet je allebei op 1 lijn zitten, en nee, dat zitten we vanaf gisteravond niet meer en ik ben dan ook NIET van plan ermee door te gaan.

Cat
Oud 02-03-2002, 14:04
Paulaah
Paulaah is offline
Auw auw auw..
ik zou verschrikkelijk kwaad zijn.. Weglopen en nix meer van me laten horen..
Tenminste, dat zou mijn voornemen zijn maar dat kan ik nooit volhouden en zoek al snel contact met diegene..

Wat een kutsituatie..

Daarom zijn losse relaties klote....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:28
ilsy
ilsy is offline
Overduidelijk dat jij van die lul houdt, alleen zeer jammer dat die lul niet genoeg van jou houdt. Hard maar waar, anders had hij t niet gedaan. Ik zou pijn voelen en mezelf erg belazerd voelen. Ook zou ik proberen uit zijn buurt te blijven, ook al zou ik het niet voelen..luister nu gewoon ff naar je verstand, over een poos 'voel' je dan net zoals je denkt! Suc6 iig!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:43
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat je dit verdriet deels aan jezelf te danken heb, je moest nooitmeer met hem zoenen en andere dingen doen, want zo kom je niet over hem heen, dus mijn tip is, neem afstand en kijk wat ervan komt, maar hij bewijst nu voor de 2e keer niet trouw te zijn
Oud 02-03-2002, 15:40
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
ik denk dat je dit verdriet deels aan jezelf te danken heb,
Ja en nee. Aan de ene kant had ik nooit verwacht dat het me wat zou kunnen schelen wat er gisteren gebeurde, aan de andere kant had ik op tijd afstand moeten nemen toen we wat closer werden.

Citaat:
maar hij bewijst nu voor de 2e keer niet trouw te zijn
Heeft weinig met trouw te maken; we hadden immers afgesproken dat we geen relatie hadden? Dat we allebei met anderen konden zoenen. Ik neem het hem alleen kwalijk dat ik ERBIJ was en dat hij me zelf had meegevraagd.
Oud 02-03-2002, 15:54
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat doe je? Ga je weg? Blijf je? Doet het pijn?
Wil je die persoon nog terug? Wil je nog vrienden blijven? Wil je hem/haar niet meer zien?
Jezus, wat vervelend!!!
Ik ga zeeekers weg! Daar hoef ik dan echt niet bij te zijn. Dat doet toch ongelooflijk veel pijn?! Ik zou hem dan ook niet terug willen, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hij is het niet waard! Vrienden zijn?! Misschien.. Dat weet ik zo niet!

Sterkte!!! *hug*

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:35
DarkCat
DarkCat is offline
Ik ben nu aan het mailen met persoon-in-kwestie. En ik probeer voet bij stuk te houden.

Cat is het zat.
Oud 03-03-2002, 11:50
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik ben nu aan het mailen met persoon-in-kwestie. En ik probeer voet bij stuk te houden.

Cat is het zat.

oho
Oud 03-03-2002, 13:02
Soullar
Soullar is offline
juist we maken er nu 2x is scheepsrecht van... nu zou ik als ik jou was voor jezelf kiezen... houdt voet bij stuk *knuf geef*
Oud 03-03-2002, 13:10
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Soullar schreef:
juist we maken er nu 2x is scheepsrecht van...
*telt* maak daar maar 5x is scheeprecht van.. minstens..
Oud 03-03-2002, 14:35
snoopy
snoopy is offline
nouw, ik hoop dat je het volhoudt, want ik denk echt dat het beter is om deze jongen niet meer te zien (als 'stel' ). *duimt voor je, dat het je lukt*
Oud 04-03-2002, 02:37
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
*telt* maak daar maar 5x is scheeprecht van.. minstens..
Meis, daar moet je echt snel een punt achterzetten. Gun het die jongen niet! Jij bent veel meer waard! Laat hem maar lekker met al die andere meisjes gaan, naar dat niveau ga jij je niet verlagen...
Hij komt er vanzelf wel achter wat ie mist!

Kies maar voor jezelf.. das beter! Na verloop van tijd kun je hem anders gaan zien...

Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten