Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 20:30
flutterby
flutterby is offline
Hoihoi.

Ik had vanmiddag biologie en een of ander onbenul had de gasbrander de hele tijd open laten staan zonder vuur erbij te doen. Toen ik mn eigen gasbrander aan wilde zetten kreeg ik dus zo'n steekvlam recht in mn gezicht. Ik had geen brandwonden of blaren ofzoiets - thank god - maar al mn gezichtshaar is weggeschroeid, dus ook de donshaartjes die op je wangen zitten die je nooit ziet.
Mijn vraag is nu, krijg ik daar donkere haren voor terug? daar zit ik namelijk niet echt op te wachten... Of is dit alleen bij scheren?
Ohja, ook nog tips om verschroeide wimpers er "leuker" uit te laten zien? Ze hebben nu echt klonters aan de uiteinden. Kan ik ze misschien niet beter afknippen? En na hoeveel tijd groeit het dan terug?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 20:38
MieX
MieX is offline
- Haren lijken na het scheren donkerder terug te komen omdat je ze recht afscheert (terwijl normaal gesproken de uiteinden al wat afgesleten zijn waardoor ze lichter zijn)
- Wimperharen groeien terug maar ik weet niet precies hoe snel, afknippen zou ik beslissen als je weet hoe lang je wimpers zijn na het knippen, als je niks overhoudt weet ik ook niet of het slim is (en anders kun je nog altijd nepwimpers gebruiken)
Oud 06-10-2004, 07:30
Maarten
Maarten is offline
Nu zie je er even wat minder uit, maar het komt allemaal goed en het is alsof er niks gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 07:31
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
MieX schreef op 05-10-2004 @ 21:38 :
- Haren lijken na het scheren donkerder terug te komen omdat je ze recht afscheert (terwijl normaal gesproken de uiteinden al wat afgesleten zijn waardoor ze lichter zijn)
- Wimperharen groeien terug maar ik weet niet precies hoe snel, afknippen zou ik beslissen als je weet hoe lang je wimpers zijn na het knippen, als je niks overhoudt weet ik ook niet of het slim is (en anders kun je nog altijd nepwimpers gebruiken)
Mjah...

Ik zou niet aan je wimpers komen. Je kan beter gewoon wachten wimpers vallen er toch vrij snel uit bij mij iig.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 09:05
Verwijderd
ai

maar ehm, luister naar MieX

En die klonters komen er misschien wel af als je je wimpers tussen duim en wijsvinger vastpakt en ze dan zacht trekkend over je wimpers laat glijden, tot aan de uiteinden.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 13:47
Roos
Roos is offline
Wimpers afknippen is niet echt slim. Ja, je zou de puntjes eraf kunnen knippen, maar miscshien kun je het beter laten zitten, als je er teveel vanaf moet knippen.

Je merkt namelijk pas, hoe handig je wimpers zijn,als je ze niet meer hebt. Echt alles waait in je ogen. Succes
Oud 06-10-2004, 14:51
flutterby
flutterby is offline
tnx voor de reacties

Tijdens mn slaap zijn de uiteinden van mn wimpers er afgegaan, dus die hoef ik ook niet meer af te knippen
Nu inderdaad maar afwachten totdat alles weer aangroeit enzo
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:28
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
flutterby schreef op 06-10-2004 @ 15:51 :
tnx voor de reacties

Tijdens mn slaap zijn de uiteinden van mn wimpers er afgegaan, dus die hoef ik ook niet meer af te knippen
Nu inderdaad maar afwachten totdat alles weer aangroeit enzo
Wow volgens mij heb jij echt veel geluk gehad! Voor hetzelfde geld was je gezicht verbrand geweest...

Veel succes met de revalidatie van je gezichtshaar
Oud 06-10-2004, 22:40
Pekay
Pekay is offline
Jeetje erg zeg, gelukkig is je gezicht verder niet verbrand.

Mijn moeder schroeit altijd haar armharen aan de kookpitjes als ze aan het koken is, en ze zijn bij haar nooit 'erger' teruggekomen, dus dat zal bij jou ook wel niet zo zijn.

Kun je geen vergoeding eisen van die onbenul of van je school ofzo?? Toch een zeer kwalijke zaak, misschien nalatigheid ofzo.

En je wimpers groeien snel aan, ik had de mijne een x per ongeluk een beetje geknipt toen ik met een schaar aan het spelen was, dat moet binnen een week of 2 wel weer normaal worden..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 09:29
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zou het niet knippen als ik jou was, ze vallen vanzelf uit en daar krijg je nieuwe voor terug.
Oud 07-10-2004, 14:47
hemhemhem
hemhemhem is offline
ik deed vroeger vaak m'n wimpers knippen,
want ik had toen een bril en elke keer als ik met m'n ogen knipperde waren m'n glazen weer vies
ik heb namelijk erg lange wimpers
maar later hoorde ik dat het heel slecht is voor je wimpers,
dus ik zou het niet doen.

Maar ik heb ook weleens een steekvlam in m'n gezicht gehad, toen was een stuk van m'n haar weg (moest toch naar de kapper)
maar alles groeit weer aan hoor, kan alleen irritant zijn als 2 haartjes aan elkaar geschroeid zijn, dat had ik toen

Regels voor berichten