Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ik heb mijn vriend ook op chatpoint ontmoet, we bleken een paar straten van elkaar te wonen, dus toen hebben we afgesproken een keer samen naar school te fietsen (bleken we elke dag bijna dezelfde route te fietsen) en toen zijn we een paar keer naar het strand gegaan en daar hebben we gezoend...
ja, het is wel zo dat mensen je raar aankijken als je zegt dat je elkaar hebt ontmoet via internet, maar daar trek ik me niks van aan. we zijn nu al 9 maanden bij elkaar, en ik hou zielsveel van hem... dus wat mensen ook zeggen, het gaat erom wat jij vind. het is gewoon dat mensen er nog onbekend mee zijn, en ze staan gewoon niet open voor iets nieuws, iets wat ze niet kennen... dan zeg ik gewoon dat je dus aan mij en me vriend ziet dat het dus wel kan... naja...
|
![]() |
hmm ik vond eerst een jongen van school heel erg leuk en ik had hem toegevoegd op msn enzow en ging wel eens met hem chatten, maar een vriend van hem had me ook toegevoegd, ik kende hem toen nog niet want hij zit niet bij me op school...maar ik ging dus veel vaker met die vriend chatten en uiteindelijk hadden we een keer afgesproken en nu is ie al paar maanden m'n vriend
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind een 'internetrelatie' altijd zo'n stom woord..ik heb zelf ook iemand van dit forum leren kennen via het forum en dat is nu m'n beste (en liefste
![]() Ik zie het internet ook meer als iets wat je relatie een zetje kan geven. Internet is makkelijk om contact te leggen, maar kan nooit datgene zijn waar een relatie op is gebaseerd. |
![]() |
|
Als je vertelt dat je 'al' 11 maanden verkering hebt met je vriend en dat je hem dan van internet kent reageren sommigen: 'heb je hem wel eens gezien?'. Zo zinloze opmerking.
|
Verwijderd
|
Als je hem niet ALLEEN van het internet kent, is er toch niks vreemds aan? Ik ken ook wat vrienden van het internet, die woonden bij mij in de buurt en heb ik ongeveer zo leren kennen. In principe kende ik mijn ex ook van internet, ik leerde hem wel al lang kennen voor ik wat met hem kreeg, maar ik ontmoette hem voor het eerst op de msn.
|
![]() |
||
Citaat:
ehm wel, ik denk dat het nu steeds vaker geacepteerd wordt. Veel mensen hebben tegenwooridg internet, en vaak ook wel een chat programma, MSN, ICQ, mIRC, etc. Maar inderdaad, toen ik zo'n 4 jaar terug een meisje leerde kennen op het internet keken er veel klasgenoten raar op. Zij vonden het maar vreemd, en raar. Maar over het algemeen is dit nu heel anders geworden. Bijna iedereen heeft wel iemand in zijn of haar lijst staan die hij/zij niet irl kent.
|
![]() |
nouja, het is door een groot aantal maybe geaccepteerd, maar door een heleboel ook zker niet!
ik heb mijn vriend ook via inet leren kenne, eerst bij tmf chatten, en toen op msn, zker een halfjaar/heel jaar lang voordat we hadden afgesproken om elkaar in rl te zien! sommige reageerden alleen al op het vele msnnnen met hem zo van wat boeit hij, hij woont ver van je af, en je hebt hem nooit gezien, en toen ik zei ik ga erheen, zeiden sommige zelfs van moet jij weten, maar je hebt nix aan iemand die zo van je afwoont, terwijl sommige vriendinnnen juist zeiden, moet je doen, en 1 zrlfs: ik weet zker dat er een dag komt dat jullie bij elkaar komen!!! and i'm in LOVE now!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een heel groot voordeel aan het leren kennen van elkaar via inet, is dat je iemands ineerlijk al heel goed leert kenne, wat naar mijn idee echt heel fijn is, zo merk je of diegene wel echt bij je past enzo!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een relatie gehad alleen toen was de afstand te groot, dezelfde persoon bleef een goeie vriendin, na een paar weken hadden we weer een relatie, das ook weer uit en ik denk zomaar dat ze het binnenkort weer gaat vragen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |