Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 20:39
Moii
Moii is offline
Mensen met een internet-relatie: (en dan bedoel ik een relatie die niet alleen maar via msn/icq gaat, maar ook irl)

Hebben jullie ook dat de omgeving zo vaag reageert wanneer je vertelt dat je hem/haar via internet hebt ontmoet? Ik krijg allemaal vage reacties. Ze zeggen wel 'leuk', maar dan op zo'n toontje alsof ze eigenlijk willen zeggen: "Kneusje, iemand van internet opduikelen..." Ik word hier best wel unhappy van en ik probeer dan eigenlijk die vraag ook een beetje te vermijden. Waarom zijn dit soort relaties nogsteeds niet geaccepteerd??

Ervaringen/Tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 21:00
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik heb daar zat ervaringen mee!

Ik heb zelf wat gewone vrienden via internet onmoet.. maarja.. jongens.. daar kan ik wel mee lullen enz..

heb op 6 sept een meisje op msn ontmoet.. we hadden echt van die diep gaande gesprekken enz.. maar ik ben ook weer zo'n lozer die niks zegt (sjah.. verlegen he )

Nu.. heb ik iemand op me msn lijst.. en die wil ik echt ontmoeten! Zij mij ook! maar nu wil ik het ff heel anders gaan aanpakken! Ik ga nu proberen om een leuk gesprek aan te gaan met een MEISJE (W0W).
Alleen weten we nog niet wanneer dat zal worden.. maar ik hoop heel erg snel in ieder geval!

[edit]
Owja.. neem ook altijd iemand mee.. of zij neemt iemand mee of jij.. of allebei.. zo voorkom je die dodelijke stiltes!
[/edit]
Greetz,
AMDFreak

[Dit bericht is aangepast door AMDFreak (01-03-2002).]
Oud 01-03-2002, 21:01
beertje16
beertje16 is offline
ja dat merk ik ook! ze kijken vaak raar op wanneer je zegt dat je bijvoorbeeld een jongen leuk vind die je van msn kent...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 21:01
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
heyz,
nou ik heb geen i-net relatie maar ben opweg ernaar... ik hoor wel vaak dat als ik iets vertel over een vriend of vriendin diek via i-net ken en ook irl dat ze zoiets hebben van:"Humz i-net, kan je niemand vinden uit je omgeving." Maar dat vin ik juist het luke van i-net je leert mensen kennen die je anders nooit had leren kennen en een vreind van mij had een vriendin via i-net en daar werd in onze vriendenkring door een paar mensen (die geen i-net ervaringen hebben) heel vaag over gedaan... en dan heb ik zoiets van "Je komt zelf nooit op i-net hoe kan je dan oordelen." maar als ik jou was zou ik me er nix van aantrekken jij geeft om je vriend en wat hun dan denken/zeggen is hun probleem, ze weten niet hoe het zit in jou situatie en wat zouden hun doen als ze in jou schoenen staan??? laat ze het eerst zelf maar meemaken en dan oordelen...

veel plezier in je relatie enne veel suc-6 met die (onbegrijpelijke-) vrienden

greetzzz and kissesss
Oud 01-03-2002, 21:05
Verwijderd
ja als ik zeg dat ik stefan van de chat hierzo heb dan kijkt iedereen me ech zo aan van ben je gek, maar goed...boeit mij het...zelf weet ik wel beter...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 21:10
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja als ik zeg dat ik stefan van de chat hierzo heb dan kijkt iedereen me ech zo aan van ben je gek, maar goed...boeit mij het...zelf weet ik wel beter...
Precies.. ik mis mijn liefje nu ook ze is dur niet, ze is bij een vriendin blijven slapen..

via internet kan je heel goed gevoelens overbrengen!

Oud 01-03-2002, 21:34
*mystery*
*mystery* is offline
ja, ik heb mijn vriend ook op chatpoint ontmoet, we bleken een paar straten van elkaar te wonen, dus toen hebben we afgesproken een keer samen naar school te fietsen (bleken we elke dag bijna dezelfde route te fietsen) en toen zijn we een paar keer naar het strand gegaan en daar hebben we gezoend...
ja, het is wel zo dat mensen je raar aankijken als je zegt dat je elkaar hebt ontmoet via internet, maar daar trek ik me niks van aan. we zijn nu al 9 maanden bij elkaar, en ik hou zielsveel van hem... dus wat mensen ook zeggen, het gaat erom wat jij vind.
het is gewoon dat mensen er nog onbekend mee zijn, en ze staan gewoon niet open voor iets nieuws, iets wat ze niet kennen...
dan zeg ik gewoon dat je dus aan mij en me vriend ziet dat het dus wel kan...

naja...
Oud 01-03-2002, 21:43
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik vindt het zelf helemaal niet boeiend hoe je er elkaar hebt weten te ontmoeten.. het gaat er om dat je van elkaar houd!
Oud 02-03-2002, 10:48
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
hmm ik vond eerst een jongen van school heel erg leuk en ik had hem toegevoegd op msn enzow en ging wel eens met hem chatten, maar een vriend van hem had me ook toegevoegd, ik kende hem toen nog niet want hij zit niet bij me op school...maar ik ging dus veel vaker met die vriend chatten en uiteindelijk hadden we een keer afgesproken en nu is ie al paar maanden m'n vriend maar ik had hem misschien ook wel leren kennen zonder internet ensow en niemand vind et raar ofzo hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 12:08
Verwijderd
mn moeder vond het niet raar ofzo, ze vroeg zelf: hoe heb je hem ontmoet? internet zeker.. (ja ik zit nogal veel achter de comp)
en vrienden vonden het ook niet vreemd ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:01
Verwijderd
Ik vind een 'internetrelatie' altijd zo'n stom woord..ik heb zelf ook iemand van dit forum leren kennen via het forum en dat is nu m'n beste (en liefste ) vriendin geworden..'t is gewoon begonnen met veel MSN'en maar dat is overgelopen in elke dag minstens anderhalf uur bellen, ontmoeten, veel meer dan alleen 'internet'.

Ik zie het internet ook meer als iets wat je relatie een zetje kan geven. Internet is makkelijk om contact te leggen, maar kan nooit datgene zijn waar een relatie op is gebaseerd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:20
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Als je vertelt dat je 'al' 11 maanden verkering hebt met je vriend en dat je hem dan van internet kent reageren sommigen: 'heb je hem wel eens gezien?'. Zo zinloze opmerking.
Oud 02-03-2002, 16:39
Verwijderd
Als je hem niet ALLEEN van het internet kent, is er toch niks vreemds aan? Ik ken ook wat vrienden van het internet, die woonden bij mij in de buurt en heb ik ongeveer zo leren kennen. In principe kende ik mijn ex ook van internet, ik leerde hem wel al lang kennen voor ik wat met hem kreeg, maar ik ontmoette hem voor het eerst op de msn.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:54
Verwijderd
ik denk wel dat ze geaccepteerd zijn hoor.

Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 17:23
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Moii schreef:
Mensen met een internet-relatie: (en dan bedoel ik een relatie die niet alleen maar via msn/icq gaat, maar ook irl)

Hebben jullie ook dat de omgeving zo vaag reageert wanneer je vertelt dat je hem/haar via internet hebt ontmoet? Ik krijg allemaal vage reacties. Ze zeggen wel 'leuk', maar dan op zo'n toontje alsof ze eigenlijk willen zeggen: "Kneusje, iemand van internet opduikelen..." Ik word hier best wel unhappy van en ik probeer dan eigenlijk die vraag ook een beetje te vermijden. Waarom zijn dit soort relaties nogsteeds niet geaccepteerd??

Ervaringen/Tips?

ehm wel, ik denk dat het nu steeds vaker geacepteerd wordt. Veel mensen hebben tegenwooridg internet, en vaak ook wel een chat programma, MSN, ICQ, mIRC, etc.
Maar inderdaad, toen ik zo'n 4 jaar terug een meisje leerde kennen op het internet keken er veel klasgenoten raar op. Zij vonden het maar vreemd, en raar.
Maar over het algemeen is dit nu heel anders geworden. Bijna iedereen heeft wel iemand in zijn of haar lijst staan die hij/zij niet irl kent.
Oud 02-03-2002, 17:31
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
nouja, het is door een groot aantal maybe geaccepteerd, maar door een heleboel ook zker niet!
ik heb mijn vriend ook via inet leren kenne, eerst bij tmf chatten, en toen op msn, zker een halfjaar/heel jaar lang voordat we hadden afgesproken om elkaar in rl te zien!
sommige reageerden alleen al op het vele msnnnen met hem zo van wat boeit hij, hij woont ver van je af, en je hebt hem nooit gezien, en toen ik zei ik ga erheen, zeiden sommige zelfs van moet jij weten, maar je hebt nix aan iemand die zo van je afwoont, terwijl sommige vriendinnnen juist zeiden, moet je doen, en 1 zrlfs: ik weet zker dat er een dag komt dat jullie bij elkaar komen!!!
and i'm in LOVE now!!!!!
een heel groot voordeel aan het leren kennen van elkaar via inet, is dat je iemands ineerlijk al heel goed leert kenne, wat naar mijn idee echt heel fijn is, zo merk je of diegene wel echt bij je past enzo!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Als je vertelt dat je 'al' 11 maanden verkering hebt met je vriend en dat je hem dan van internet kent reageren sommigen: 'heb je hem wel eens gezien?'. Zo zinloze opmerking.

ja daar ben ik het mee eens....vrage ze of je hem wel eens heb gezien, jah tuurlijk, ech zooo dom....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:13
Moii
Moii is offline
Ik zie mijn vriend 1x in de 2 weken, omdat hij nogal ver weg woont. Maar we houden contact door msn en telefoon.
Ik vind het alleen niet leuk dat ik me moet schamen voor mijn vriend, omdat hij zo ver weg woont en omdat ik hem via internet heb leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 21:19
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ik heb een half jaar met en jongen via internet gegaan...
Maar op een gegeven moment ging het niet meer door de afstand...
Oud 02-03-2002, 21:57
AJMouse
AJMouse is offline
ik heb een relatie gehad alleen toen was de afstand te groot, dezelfde persoon bleef een goeie vriendin, na een paar weken hadden we weer een relatie, das ook weer uit en ik denk zomaar dat ze het binnenkort weer gaat vragen vaag hoor. Kweet niet of je het serieus kunt noemen. Ik denk dat het pas echt serieus is als je elkaar echt heb ontmoet. Toch vind ik het wel kunnen!
Oud 02-03-2002, 23:19
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik zoek alleen maar meisjes uit mijn stad
Want alleen daarvan weet ik dat ik die ook echt een x ga ontmoeten!
Oud 03-03-2002, 02:05
AJMouse
AJMouse is offline
hahahahaha koel koel diezelfde persoon heeft me nu weer gevraagd en over 2 weken ga ik er heen *blijblij lalalala*
Oud 03-03-2002, 08:05
punkyfish
punkyfish is offline
heb eigenlijk nooit last van die reacties
Oud 03-03-2002, 11:18
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
nog nooit slechte reacties gehad maar mijn vriendengroep/omgeving is ook niet zo bekrompen als de doorsnee nederlander
Oud 03-03-2002, 11:19
AMDFreak
AMDFreak is offline
Internet is toch wel het enige goeie manier om met een meisje te praten als je dat niet durft
Oud 04-03-2002, 14:08
Moii
Moii is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
Ik heb een half jaar met en jongen via internet gegaan...
Maar op een gegeven moment ging het niet meer door de afstand...
Dat probleem heb ik momenteel..dat ik niet weet wat ik moet doen, door die afstand..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten