Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2002, 18:46
Blitzwing
Blitzwing is offline
Even een topic over de minst leuke kant.
Ik word constant afgewezen en na een tijdje ga je er nog aan wennen ook,ondanks dat het ontzetten kleute is.
Ik ben 20 en een vriendin komt niet in mn woordenboek voor.
Kent iemand dit???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2002, 19:18
Q
Q is offline
Afwijzing hoort er bij, heeft iedereen denk ik wel mee te maken. Maar ja, als er na de 100ste afwijzing een ja tegenover staat en het is meteen raak dan merk je die vorige 100 niet meer hoor. Leer van elke afwijzing zou ik zegge... en niet de hele tijd dezelfde fout maken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 19:41
Verwijderd
Weet je toevallig ook waarom je altijd afgewezen wordt? Of zeggen ze dat er niet bij, of laten ze dat niet merken?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:15
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik krijg altijd de zin: Je bent een aardige jongen,MAAR.........de rest weet je wel of kan je zelf verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:28
DEChengst
DEChengst is offline
Doe als ik, leg je er zelf gewoon bij neer. Zorg ervoor dat je je goed voelt zonder.

Want, tja als de vrouwen mij niet waarderen, is dat echt hun probleem. Zij missen iets, ik duidelijk niet.

-Desecrator
Oud 26-02-2002, 20:42
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ja,ik moet wel.
Maar leuk is anders dat iedereen om je heen iemand heeft en/of happy is,en dan zelf als vriendinloos iemand toekijken,en dat al voor een vrij lange tijd.....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Blitzwing schreef:
Ik krijg altijd de zin: Je bent een aardige jongen,MAAR.........de rest weet je wel of kan je zelf verzinnen.
Hja... nou aangezien het dan vast geen grote redenen zullen zijn waarom je afgewezen zult worden, is er vast niks mis met je (dat had ik zowiezo al niet verwacht hoor). Maar ik denk dan dat er heus nog wel mensen zijn die je wel leuk vinden hoor! Maar die zijn misschien te verlegen of iets?
Ik zou me er idd ook niet al te veel van aantrekken, je bent tenslotte nog een jonge vent en je kunt ook genieten van je vrijgezellen-tijd. Want wie weet zit je over een paar jaar wel voor de rest van je leven aan iemand vast! Dus probeer je er gewoon niet te veel van aan te trekken, das het beste wat je kunt doen denk ik.

Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Blitzwing schreef:
Ja,ik moet wel.
Maar leuk is anders dat iedereen om je heen iemand heeft en/of happy is,en dan zelf als vriendinloos iemand toekijken,en dat al voor een vrij lange tijd.....
heb je het ook nooit voor avondjes dan? Gewoon een scharrel dat je wel met een meisje zoent?

Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:47
Blitzwing
Blitzwing is offline
Nope,alone as hell
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:52
Q
Q is offline
Te verlegen misschien?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 20:56
Blitzwing
Blitzwing is offline
ook,maar das het probleem nog niet eens.
Er wordt teveel op mn uiterlijk gelet(niet dat ik iets raars heb ofzo,maar ik schijn 'het' te missen),en en kans om me beter te leren kennen(innerlijk)krijg ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 21:08
Verwijderd
stap je als je uitgaat in een discotheek ofzo wel eens op een meisje af? dat wil ook wel eens helpen. En dan niet meteen der beetpakken etc maar even mee praten, dan merk je snel genoeg of er misschien iets meer in zit of niet. En zo niet, dan loop je 5 meter verder, en probeer je nog eens enigszins een gesprek aan te knopen. Oogcontact is ook een goeie tip
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 21:18
Blitzwing
Blitzwing is offline
leuk advies,maar ik ga sporadisch uit.Ik ben niet iemand die alleen uit gaat.Ik ben int algemeen geen uitgaanstype,maar als iemand me meeneemt,ga ik des te graag mee.
Maar ja ik heb liever dat ze naar mij toekomen,maar de enigste keer dat dat gebeurde was een oud vrouwtje die vroeg hoe laat het was.....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 03:07
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
leuk advies,maar ik ga sporadisch uit.Ik ben niet iemand die alleen uit gaat.Ik ben int algemeen geen uitgaanstype,maar als iemand me meeneemt,ga ik des te graag mee.
Maar ja ik heb liever dat ze naar mij toekomen,maar de enigste keer dat dat gebeurde was een oud vrouwtje die vroeg hoe laat het was.....
Ik ga 2x per week uit, zit bij een roeivereniging met 500 leden waarvan meer dan 350 vrouw. Ik ben alleen geen player-type, wel spontaan en kan goed kletsen, alleen ik ben niet knap, da's het enige.
Ik ben best wel gespierd en absoluut niet dik, maarja niet knap he, dat zuigt.
Ik zit al 3 jaar zonder. (ik ben BTW 25)

Oud 27-02-2002, 03:14
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
ook,maar das het probleem nog niet eens.
Er wordt teveel op mn uiterlijk gelet(niet dat ik iets raars heb ofzo,maar ik schijn 'het' te missen),en en kans om me beter te leren kennen(innerlijk)krijg ik niet.

Pfff, ik ken genoeg meiden, ook best wel goed, alleen als je "het" niet hebt kunt je het wel shaken...

je moet minstens 1m85 zijn, en een beetje een brede kaak o.i.d. check www.hotornot.com waar vrouwen op vallen. Of weet ik het, ik heb geen flauw idee waarom de rest van de 1e jaars roeiers wel een meid van dezelfde roeivereniging als vriendin heeft gekregen en ik niet.
Oud 27-02-2002, 08:10
Verwijderd
msn al geprobeerd?
leren ze eerst je innerlijk kennen, en dan kan je elkaar altijd nog ontmoeten en ook al valt ze niet op je uiterlijk, dan kan het nog zwaar meewegen dat je eigenlijk wel aardig bent.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 08:38
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
Ik ben 20 en een vriendin komt niet in mn woordenboek voor.
Kent iemand dit???
Ik ben 21...

Maar ja, ergens zal het ook wel aan ons zelf liggen... bij mij weegt vooral mijn verlegenheid mee denk ik... maar ja, ik werd vroeger wel altijd afgewezen, maar toen was ik een jaar of 14... daarna heb ik niets concreets meer geprobeerd :/

Ik verdween op mijn 15e achter de computer en hield me amper nog bezig met mensen. Nu probeer ik dat sinds een jaar weer in te halen, maar het is erg moeizaam...

Mensen verwachten dingen van je, dat je spontaan bent, tenminste een idee van het uitgaansleven hebt, enzovoorts... ik weet haast niets, zo leef ik nu al 11 jaar direct naast Rotterdam, maar ken de weg in de stad nog niet eens

Kun je nagaan

Ook mis ik dat "smalltalk"... ik kan maar heel moeilijk "lief" doen, een meisje versieren is haast onmogelijk... ik probeer via internet wel van alles, maar tot nu toe baat het niet...

Uiteindelijk zal ik toch mezelf moeten veranderen en meer open zijn tegenover mensen, maar of me dat lukt en hoe snel me dat lukt, is mij een raadsel...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 11:47
Blitzwing
Blitzwing is offline
Het enige wat ik ooit heb versierd,is de kerstboom.......
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 11:54
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
PCRodent schreef:
msn al geprobeerd?
leren ze eerst je innerlijk kennen, en dan kan je elkaar altijd nog ontmoeten en ook al valt ze niet op je uiterlijk, dan kan het nog zwaar meewegen dat je eigenlijk wel aardig bent.
ja,msn geprobeerd,maar ook daar zijn het van die 'je bent aardig,MAAR..... personen,ik heb dat meer gehoord dan Top Oss tegen doelpunten krijgt dit seizoen....

Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 12:08
Verwijderd
Mwah..het komt mij enigszins bekend voor. Ik zit niet helemaal in dezelfde situatie als jullie. Ik heb wel een aantal vriendinnetjes gehad maar was ook nooit zo'n bink die elk meisje kon krijgen. Ik wacht ook altijd liever af tot de liefde naar mij toekomt, want ik weet dat als ik zélf naar een meisje toega dat ze me dan toch niet zien staan, of het klikt juist wél goed maar ze willen niets meer dan 'gewoon' vrienden zijn (dan ben je juist weer té aardig).

Toen ik 17-18 was dacht ik ook dat ik nooit een vriendin zou vinden en gaf ik het maar gewoon op. Ik heb ook altijd gewacht en op z'n tijd komt het dan vanzelf. Ik weet, het is een ontzettende cliché en een dooddoener maar het is wel waar: gewoon afwachten...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 12:48
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
Het enige wat ik ooit heb versierd,is de kerstboom.......
Ik zou er bijna mijn sig van maken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:11
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm maar wat is "het" en hoe weet je dat je "het" wel hebt !?
ik denk niet dat er zoiets als "het" bestaat maar toch een beetje aan jezelf ligt (oeh dit gaat verkeerd opgevat worden) als je jezelf (onbewust) van iets overtuigd gaat t ook werkelijk zo ..dus als jij denkt damn ik ben de eeuwige vrijgezel sja dan werkt dat op de rest van je karakter...

ik heb ook veel gehad je bent wel aardig ,maarrr... ,uiteindelijk kreeg ik met een meisje waardoor mijn gedacht van *ik ben gedoemt alleen te blijven* verdween en niet dat ik nu zo zeker ben van mezelf (integendeel) maar ik durf ietsjes gauwer initiatief te nemen (en dat kleine beetje scheelde al een hoop)..maar ik denk ook niet dat ik "het" heb hoor
Oud 27-02-2002, 13:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik wordt eigenlijk nooit afgewezen omdat ik nooit zelf een eerste stap doe...dat durf ik niet

en hier wilde ik nog heel veel neerzetten , maar ik weet niet hoe ik het moet opschrijven, dus nevermind
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:04
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Ik wordt eigenlijk nooit afgewezen omdat ik nooit zelf een eerste stap doe...dat durf ik niet

en hier wilde ik nog heel veel neerzetten , maar ik weet niet hoe ik het moet opschrijven, dus nevermind
Ik zou het erg waarderen als je het toch deed!

Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:21
Dotcom
Dotcom is offline
Ik stap ALTIJD als ik uitga op meiden af. Ze zullen echt niet op mij afkomen. En vrouwen bijten niet, meestal vinden ze het wel leuk als ze aandacht krijgen. Maar ik doe er niks meer mee dan een praatje.
Ik heb verschillende telefoonnummers en e-mailadressen gehad, maarja, 't wordt nooit iets.

Toen ik 18/19 was, was het bij mij niet eens een praatje houden, maar meestal na een paar zinnen zoenen...
Oefening baart kunst, maar zo ben ik dus echt niet meer.
Oud 27-02-2002, 19:08
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Als het je niet lukt iets ervan te maken moet je er eventjes mee ophouden want iedere keer wordt je zelfvertrouwen minder. Je moet iets gaan doen waar je zelfvertouwen van krijgt dan krijg je daar vanzelf meer uitstraling van. Bijvoorbeeld heel fanatiek iets gaan doen waardoor je er heel goed in wordt. Ikzelf wielren als een beest en doe ook iedere avond oefeningen voor sterkere armen Het gaat er niet om dat ik er dan sterker uitzie ofzo(naja ook wel een beetje) maar vooral om me sterker te voelen en tegen mezelf te kunnen zeggen dat ik iets gedaan heb en dat ik me steeds beter voel. Ik heb net een meisje gehad dat mij zag staan omdat ik zelfvertrouwen uitstraalde. Helaas vond ik haar niet zo leuk, maar iig was het er een. Aan je innerlijk kun je niets veranderen maar als het niet in het begin leuk kan zoals je zelf al zei nooit daartoe komen Zo heb ik het proberen te doen. Ik ben ook totaal voor de rest geen jongen die zo uit zichzelf door meisjes wordt leuk gevonden

succes
Oud 27-02-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Ik ga 2x per week uit, zit bij een roeivereniging met 500 leden waarvan meer dan 350 vrouw. Ik ben alleen geen player-type, wel spontaan en kan goed kletsen, alleen ik ben niet knap, da's het enige.
Ik ben best wel gespierd en absoluut niet dik, maarja niet knap he, dat zuigt.
Ik zit al 3 jaar zonder. (ik ben BTW 25)

Ach ja, dat maakt niks uit. Ben ook nie knap, wel redelijk goed lichaam, maar toch worden er jongens verliefd op me. Als je maar zelfverzekerd genoeg bent (ben ik ook, ik bedoel, waar moet ik me druk om maken? Dus ik ben niet knap, so what?) dan vinden ze je blijkbaar vanzelf wel leuk.
Tis trouwens vooral de geur, uitstraling, blik-in-de-ogen, aanraking waar je op valt...

Als je nou iets gaat doen waar je meiden bij ontmoet dan krijgen ze vanzelf de kans je beter te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:33
NY152
NY152 is offline
Ach ja life sucks zeggen ze wel eens

Tot halverwege vorig jaar had ik wel regelmatig losse scharrels nooit zo'n behoefte aan een vaste vriendin gehad, maar het is opeens helemaal over snap er echt niks van ((

Ik begin nu ook het idee te krijgen dat ik lost voor life bent. Zoals ze zo mooi in Road Trip zeggen : "The window of oppertunity is getting smaller by the day" geloof ik wel in. En ik denk dat ik net te lang gewacht heb totdat mijn window helemaal dicht geklapt is

Pff ik heb de moed ook maar op gegeven
Het is echt niet te geloven van vrij regelmatig tot helemaal niks plotseling. Ik weet in ieder geval wel een ding mocht ik nu nog iemand tegen komen dan laat ik die nooit meer gaan

Heh anyway weer genoeg geklaagd voor vandaag.

Oud 28-02-2002, 17:38
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
NY152 schreef:
Ach ja life sucks zeggen ze wel eens

Tot halverwege vorig jaar had ik wel regelmatig losse scharrels nooit zo'n behoefte aan een vaste vriendin gehad, maar het is opeens helemaal over snap er echt niks van ((

Ik begin nu ook het idee te krijgen dat ik lost voor life bent. Zoals ze zo mooi in Road Trip zeggen : "The window of oppertunity is getting smaller by the day" geloof ik wel in. En ik denk dat ik net te lang gewacht heb totdat mijn window helemaal dicht geklapt is

Pff ik heb de moed ook maar op gegeven
Het is echt niet te geloven van vrij regelmatig tot helemaal niks plotseling. Ik weet in ieder geval wel een ding mocht ik nu nog iemand tegen komen dan laat ik die nooit meer gaan

Heh anyway weer genoeg geklaagd voor vandaag.

Haha! HEB IK OOK!
Echt heel regelmatig 3 jaar geleden, en plotsklaps dus helemaal niet meer!
Oud 01-03-2002, 21:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik neem aan dat je toch wel wat klasgenoten hebt waarmee je wel kan opschieten? (als je nog op school zit) dan ken je toch wel es vragen of ze een x met jou uit willen gaan.. (ben je iniedergeval met wat vrienden). En dan krijg ik vanzelf wel de kick om naar een meisje toe te stappen! of eens lekker gek te staan dansen voor ze
Oud 01-03-2002, 21:25
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik werk en er lopen geen collega's rond waarvan ik denk van JA.
Helaas......
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:08
boardbabe
boardbabe is offline
Ik denk dat je beter (oog)contact kan maken i.p.v.: heej, ik vind je leuk, jij mij? weetje-wel

meestal merk je dan vanzelf wel of ze je leuk vindt, want soms komt het zo plotseling; zo van: diegene vindt jou leuk, jij? en dan denk je: heuh? wie is dat? en dan wijs je tog maar af, maar kan zijn dat je in andere situaties zit hoor, dan hebbik nix gezecht
Oud 02-03-2002, 09:12
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
Dotcom schreef:

Pfff, ik ken genoeg meiden, ook best wel goed, alleen als je "het" niet hebt kunt je het wel shaken...

je moet minstens 1m85 zijn, en een beetje een brede kaak o.i.d. check www.hotornot.com waar vrouwen op vallen. Of weet ik het, ik heb geen flauw idee waarom de rest van de 1e jaars roeiers wel een meid van dezelfde roeivereniging als vriendin heeft gekregen en ik niet.
doe niet alsof alleen jongens dat probleem hebben. als je het niet "hebt" als meisje kan je het ook vergeten hoor. ik heb het gevoel dat jongens nog meer naar uiterlijk kijken dan meisjes.
Oud 02-03-2002, 11:17
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
rozijntje schreef:
Citaat:
Dotcom schreef:

doe niet alsof alleen jongens dat probleem hebben. als je het niet "hebt" als meisje kan je het ook vergeten hoor. ik heb het gevoel dat jongens nog meer naar uiterlijk kijken dan meisjes.

klopt!
Oud 02-03-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
rozijntje schreef:
als je het niet "hebt" als meisje kan je het ook vergeten hoor. ik heb het gevoel dat jongens nog meer naar uiterlijk kijken dan meisjes.
Is ook zo. Jongens zullen een meisje eerder afwijzen om haar uiterlijk, met een uitspraak als 'ze is lelijk' of 'ze heeft geen tieten' o.i.d.

Meisjes kijken ook wel naar uiterlijk, maar minder. Die zullen een jongen eerder afwijzen met een uitspraak als 'wat een kneusje' o.i.d. Het gaat bij meisjes meer om het gedrag dan puur om het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:10
miro
miro is offline
misschien laat jij te snel merken dat je iemand leuk vindt. Als je al vaak afgewezen bent moet je het ook al vaak geprobeert hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:34
Blitzwing
Blitzwing is offline
Nou,ik zal NOOIT letten op grote/kleine tieten ofzo,ik vind dat zo onvlowassen om daar iemand op te oordelen.
Maar goed,mn andere reactie.
Vaak geprobeerd?Ik hoef eigenlijk nooit wat te proberen,ik merk snel genoeg dat ik bij een nieuw iemand in de catagorie 'ik ben een aardig iemand,MAAR..... kom.
My loneliness must be stopped,no matter the cost....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:20
Verwijderd
Pff, allemaal gelul, jongens kijken ook wel meer naar het uiterlijk, maar net als bij meiden is dat meer voor scharrels en zo. Voor serieuze verkering kijken ze evenmin alleen naar het uiterlijk, ik heb alleen het idee dat ze eerder een meisje opgeven dat ze toch wel leuk vinden, omdat hun vrienden het meisje niet knap genoeg vinden of omdat ze geen borsten heeft. Meiden geven daar minder om, of zeuren er minder om.

En zeg nou niet dat dat niet waar is, want ik ken genoeg niet mooie mensen die al lang verkering hebben. Om eerlijk te zijn zijn het vaak vooral de mooie die alleen maar losse scharrels hebben. Hmm, zou daar logica achter zitten?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 17:36
Blitzwing
Blitzwing is offline
Morgan,volgens mij heb je het een en ander gemist van me,want wat je zegt slaat dus niet op mij.
Het enige 'gelul' wat er in stond(tenm. voor mijzelf betreft),is dat als ik ooit eens een meid krijg,ik echt schijt heb aan wat mn vrienden vinden.
Ik ga mn geluk toch echt neit wegdoen,alleen omdat sommigen haar niet mogen,als ik dr mag en leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Blitzwing schreef:
Nou,ik zal NOOIT letten op grote/kleine tieten ofzo,ik vind dat zo onvlowassen om daar iemand op te oordelen.
Maar goed,mn andere reactie.
Vaak geprobeerd?Ik hoef eigenlijk nooit wat te proberen,ik merk snel genoeg dat ik bij een nieuw iemand in de catagorie 'ik ben een aardig iemand,MAAR..... kom.
My loneliness must be stopped,no matter the cost....
Nou ik zou als ik jou was toch gewoon proberen dan om wat vaker te gaan stappen, met een vriend of vrienden. Gewoon naar een café of discotheek, want dit zijn toch de plaatsen waar je het makkelijkst contact legt. Dan proberen oogcontact te zoeken met iemand, en er eens naar lachen. Als ze teruglacht en al lachend haar hoofd opzij draait is ze verlegen en dus gecharmeerd. Erop afstappen en wat tegen te beginnen praten. Als ze je dan niks vind (want dit kun je op zich niet zomaar 'zien') dan zal ze naar de wc gaan of naar haar vriendinnen zitten seinen van: KOM ME REDDEN. Maar als ze gewoon vriendlijk blijft lachen om jouw grapjes, nou wie weet zit er dan wel meer in! Dus ook niet te snel denken van: oh ik zie al dat ze me wel leuk vind, MAAR....
Veel succes in elk geval.. en ik hoop niet dat je hierdoor echt zó gigantisch depri wordt ofzo.. want mensen we zijn nog vrij jong (oke ik klink als m'n ma nu ) en wie weet wie kom je nog allemaal tegen?

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:14
Q
Q is offline
Citaat:
rozijntje schreef:
Citaat:
Dotcom schreef:

Daar kan je je nog wel eens in vergissen.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:17
Q
Q is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Pff, allemaal gelul, jongens kijken ook wel meer naar het uiterlijk, maar net als bij meiden is dat meer voor scharrels en zo. Voor serieuze verkering kijken ze evenmin alleen naar het uiterlijk, ik heb alleen het idee dat ze eerder een meisje opgeven dat ze toch wel leuk vinden, omdat hun vrienden het meisje niet knap genoeg vinden of omdat ze geen borsten heeft. Meiden geven daar minder om, of zeuren er minder om.

En zeg nou niet dat dat niet waar is, want ik ken genoeg niet mooie mensen die al lang verkering hebben. Om eerlijk te zijn zijn het vaak vooral de mooie die alleen maar losse scharrels hebben. Hmm, zou daar logica achter zitten?
Die vrienden kunnen zoveel zeggen. Ik luister daar ook niet echt naar hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:20
Q
Q is offline
Nick, probeer fitnes en een ander kapsel.
Niet beledigend bedoeld ofzo, maar fitnes helpt echt! Je gaat er beter uitzien, beter voelen en wanneer je dat hebt dan kijken vrouwen ook veel meer naar je. Ze willen een jongen met wat meer zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:22
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik fitness al.......
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 19:22
Blitzwing
Blitzwing is offline

Veel succes in elk geval.. en ik hoop niet dat je hierdoor echt zó gigantisch depri wordt ofzo.. want mensen we zijn nog vrij

[/B][/QUOTE]
---------------------------------------------

Nee hoor,mn depressiviteit is weg,en ja ik had hiet idd erg veel hinder van.
Maar ik heb mezelf aangeleerd dat of ik er nou depri over ben of niet,het resultaat hetzelfde was(nops dus),en dus was het meer verkwiste energie,dus ik ben er op vooruit gegaan.

Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 00:11
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
nare man schreef:
Is ook zo. Jongens zullen een meisje eerder afwijzen om haar uiterlijk, met een uitspraak als 'ze is lelijk' of 'ze heeft geen tieten' o.i.d.

Meisjes kijken ook wel naar uiterlijk, maar minder. Die zullen een jongen eerder afwijzen met een uitspraak als 'wat een kneusje' o.i.d. Het gaat bij meisjes meer om het gedrag dan puur om het uiterlijk.

Pff wat een onzin zeg, als ik bijvoorbeeld via MSN chat of wat dan ook, zelf maandenlang met dezelfde persoon, dan vindt die me leuk wegens mijn persoon.
Maar zo gauw ze m'n foto zien is het altijd DAAAAAG!
Oud 04-03-2002, 16:55
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Pff wat een onzin zeg, als ik bijvoorbeeld via MSN chat of wat dan ook, zelf maandenlang met dezelfde persoon, dan vindt die me leuk wegens mijn persoon.
Maar zo gauw ze m'n foto zien is het altijd DAAAAAG!

Hoe bekend,hoe bekend.....

Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:09
bracelance
bracelance is offline
nee want ik ben gewoon geweldig
Reageren

Regels voor berichten