Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik een roos krijg? Dan zet ik hem in een vaas he. En dan gaat hij stinken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
P.S. Ik geef de voorkeur echt wel aan chocola, ik ben geen vleeseter en echte drinker ook niet. [Dit bericht is aangepast door Q (03-03-2002).] |
![]() |
|
't gaat veel meer om het gebaar als om wat je geeft? Ik vind het gewoon leuk om af en toe iets te geven - en te krijgen. Kan vanalles zijn..
(een leuke dvd om samen te kijken, een keer voor iemand koken, een mooi boek, iemand onverwachts 'savonds mee uit nemen, 'kom we gaan lekker in een restaurant eten', weetikveel.. spontane acties zijn bijna altijd lief. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik kan dus 'iedereen' (dat zijn dus vrouwen he ![]() ![]() |
![]() |
|
yes ik wil binnenkort ook wat sturen naar iemand die ik nu een half jaar ken via internet. En nu hebbe we wat met elkaar en wil ik eigenlijk wat sturen. Dr zijn bedrijven die door heel nederland sturen, maar ik kan niet kiezen eigenlijk, wat zou jij liever krijgen? Of juist geen bloemen, wat wil je dan?
Deze had ik gezien waarvan ik dacht dat ze wel leuk waren: 1. Roos in vaas 2. Rode roos in Aspidistra(??? ![]() 3. Of de standaard roos in een plastikkie Geef je mening maar.. [Dit bericht is aangepast door AJMouse (04-03-2002).]
|
een klein percentage van de vrouwen vind sex lekkerder dan chocolade. Dan zijn er twee mogelijkheden
A) mannen zijn waardeloos in bed B) chocolade is enorm lekker en die bloemen vind ik ook leuk hoor
|
![]() |
Ik hou gewoon van bloemen en rode rozen zijn dan zeker de mooiste! En daarbij ruiken ze errug lekker! Ik vind het gewoon lief als mijn vriend dat voor me meeneemt!
![]() En chocola... Mmmm! Heerlijk! Het is heel lekker, dus leuk om te krijgen... Rozen en chocola hebben gewoon iets romantisch! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
net als zwart op een begrafenis.. P.S. leuk een bijna naamgenoot ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() PS: ... tis mijn nick maar hoor... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan dat ook? ![]() Ikke stapels rozen sturen... blijkt 1 ook genoeg te zijn... ![]() Maar het komt er dus op neer dat: -Chocola lekker is. Meer niet. -Rozen symbool staan voor de liefde. En lekker ruiken. En dat sommige mensen vinden dat rozen stinken... ![]() Is er echt geen diepere betekenis (of moet dit dan bij psychologie??) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja, ik vind 1 rode roos eigenlijk veel liever! Heb er liever 1tje dan een bos! Een bos is natuuuuuurlijk ook heel erg leuk hoor! Begrijp me niet verkeerd! ![]() ![]() |
![]() |
|
bloemen zijn gewoon mooi, en ze ruiken lekker.Chocolade maak je me niet blij mee, aangezien ik daar allergisch voor ben, maar bloemen wel. Een roos, of mooi boeket vind ik gewoon heel lief staan...Is voor mij een teken dat de ander om je geeft...
|
![]() |
|
|