Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 14:37
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Hey Allemaal,

Ik heb 2 jaar een hele lieve vriend gehad. Het is nog niet zolang uit maar hij heeft al wel een nieuwe vriendin. Vorige week ging ik even bij hem langs. Van het een kwam het ander (als jullie begrijpen wat ik bedoel?) En zijn vriendin is er achter gekomen. Nu heeft ze het uitgemaakt (gister) en hij is nu boos op mij omdat ik hem er toe aan gezet heb om vreemd te gaan. Vind dat natuurlijk nergens op slaan, maar nu wilt ie me dus niet meer spreken omdat het volgens hem allemaal mijn fout is. Voel me best wel gebruikt nu. Ik wil hem echt dolgraag terug. Ik wil gewoon weer opnieuw met hem beginnen en ik weet zeker dat hij dat ook wel wilt. Maar ik weet gewoon niet hoe ik dat op dit moment moet aan pakken. Hebben jullie nog ideeen? suggesties? tips?

Thnx!

Kusje,
Laura

P.s. ze hadden pas 2 weken..

Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 14:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 14:51
filia dei
filia dei is offline
Lekker stom... ik weet niet precies wat ik onder 'het ander' moet verstaan maar ik neem aan zoenen of seks... en in mijn opinie doe je dat nog altijd samen en met ze tweeen. Dus hij heeft netzoveel 'schuld' als jij. Als ik jouw was gewoon negeren en doorgaan met je eigen leven. (tenzij je natuurlijk hebt afgesproken vrienden te blijven, maja... daar zal nu ook niet veel meer van komen)
Oud 07-10-2004, 14:52
leucomelas
leucomelas is offline
jezus, alsof hij niet wist wat er gebeurde... hij wilde waarschijnlijk zelf sex met jou, dus hij zit fout. hij heeft een relatie, jij bent single... hij is zelf vreemdgegaan, dus hij moet maar boos op zichzelf zijn.
Oud 07-10-2004, 14:53
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Vrienden is voor mij niet genoeg.. HIJ is de jongen waar ik mee verder wil.. Maarjah, denk dat ie er alles aan zoudoen om het goed te maken met zijn vriendin.

Kusje,
Laura
Oud 07-10-2004, 14:53
Verwijderd
Hij wil haar + Zij is boos op hem vanwege jou+ Hij is boos op jou= Het zal eerder vriezen in juni dan dat hij jou terugneemt.

Natuurlijk heeft hij ook een stuk eigen verantwoordelijkheid in het vreemdgaan, maar dat schuift hij liever op jou af omdat dat lekker makkelijk is. Maar ben jij niet met hem naar bed gegaan omdat je hem zo terug wilde krijgen?

Tip: ga verder met je leven.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:56
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Haha, wat een sukkel.
Ik snap niet waarom je hem nog terugwilt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 14:58
Sade
Sade is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 07-10-2004 @ 15:56 :
Ik snap niet waarom je hem nog terugwilt.
Oud 07-10-2004, 14:58
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Ik wil niet dat hij boos op mij is voor wat wij SAMEN gedaan hebben. Hij neemt zijn telefoon nieteens meer op. Maarja, Heeft iemand daar nog tips voor? Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. 'T is gewoon een klootzak!
Maar ben nog wel stapel verliefd op 'm..

Kusje,
Laura
Oud 07-10-2004, 15:16
snoesje1988
snoesje1988 is offline
sukkel..
Oud 07-10-2004, 15:20
Verwijderd
Dat je verliefd bent op iemand waarvan je weet dat hij een klootzak is, nouja, dat kan gebeuren. Maar waarom wil je dan 'met hem verder'...?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:28
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Omdat ik weet dat hij anders is als dat ie nu tegen me doet. Ik mis hem gewoon ontzettend. En ik hoop gewoon op een toekomst met zijn 2en.. Hij is de jongen waar ik altijd aan moet denkn.. hij is de jongen waar ik 's nachts over droom. Voor mij is hij gewoon de jongen van mijn dromen.

Liefs, laura
Oud 07-10-2004, 15:32
dragonstorm
dragonstorm is offline
ja, het is jou schuld, jij kwaadaardig satansgebroedl

nou ff serieus, tsja het is ook zijn verantwoordelijkheid maar je begrijpt natuurlijk wel dat je 'm in problemen hebt gebracht (en hij zichzelf ook, maar als het een beetje vent is zal hij de verantwoordelijk niet bij zichzelf zoeken )

en mss is het ook mogelijk dattie er zelf nog niet uit is en dus nog niet met je wil spreken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:37
Dith
Dith is offline
Hij heeft 'm er toch ingestoken?

Maar goed, laat het even bezinken en probeer anders over een maandje ofzo een gesprek met hem aan te knopen. Heeft hij er geen behoefte aan, gewoon laten gaan. Mensen dwingen is het domste wat je kan doen.
Oud 07-10-2004, 15:39
Verwijderd
Hij kan schijnbaar niet z'n eigen boontjes doppen, en gooit de schuld op jou. Wie weet wat hij wel niet allemaal tegen z'n vriendin heb gezegd over de loop van het slippertje.
Waarom wil je hem uberhaupt nog terug?
Als hij 1 keer vreemd gaat, zal het hem minder tegenhouden het nog eens te doen, en dan bij jou. Hij geeft jou de schuld, hij kwets personen om z'n eigen hagje te redden...
Ik zou 'm niet eens meer willen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:53
Verwijderd
Als hij je ook nog terug wilt dan zal hij dat vanzelf wel merken. Binnen een nieuwe relatie of zonder relatie. Hij zit fout, maar jij ook. Ik vind dat jij hier ook respect moet hebben voor hem en zijn relatie en ook voor zijn nieuwe (nu dus ex-)vriendin. Jij had daar dus ook stop kunnen zeggen, want hij legt wel de schuld bij jou, maar jij doet eigenlijk ook hetzelfde door de schuld als het ware bij hem te leggen en jezelf te verdedigen met: ik wil hem terug. Want ja, daar heb JIJ niets over te zeggen, daar zijn er twee voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
snoesje1988 schreef op 07-10-2004 @ 16:28 :
Omdat ik weet dat hij anders is als dat ie nu tegen me doet. Ik mis hem gewoon ontzettend. En ik hoop gewoon op een toekomst met zijn 2en.. Hij is de jongen waar ik altijd aan moet denkn.. hij is de jongen waar ik 's nachts over droom. Voor mij is hij gewoon de jongen van mijn dromen.

Liefs, laura
Maar het is na 2 jaar wel misgelopen, en dat is ook niet zomaar zonder reden gebeurd. Wat zou er dit keer anders aan zijn dan, als jullie weer aan een relatie zouden beginnen?

Buiten dat ben ik het met de rest eens dat hij er net zoveel schuld aan heeft als jij. Waarschijnlijk baalt hij ervan dat zijn nieuwe relatie uit is en voelt hij zich zwak dat hij de verleiding met jou niet kon weerstaan, en reageert hij dat nu dus op jou af. Niet terecht, wel begrijpelijk. Geef hem de tijd, en laat hem dan zelf beslissen wat hij met jou wil. Daar kun jij toch weinig tot geen invloed op uitoefenen. Hij zal toch echt zélf weer iets met jou willen beginnen, wil die kans er uberhaupt in zitten.
Oud 07-10-2004, 16:00
W1A
W1A is offline
Wie zegt dat hij jou niet hezelfde flikt!? Ik bedoel, hij is nu vreemd gegaan met jou terwijl hij een andere vriendin had. Dan is de kans ook aanwezig dat hij hetzelfde doet met een andere meid als jij een relatie met hem hebt.

Ik zou hem niet eens terug willen!

En nog zoenen doe je niet alleen, dus jullie hebben allebei "schuld"

Ik kom misschien heel hard over, maar das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:59
Verwijderd
Hypocriet van hem om jou de schuld te geven.

Dom van jou om te denken dat hij jou nog terug wil.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 17:22
Verwijderd
Ik weet niet waarom het uit is gegaan, maar als het aan jou gelegen had dan was het nog aan gebleven, althans zo klinkt het. Dus neem ik aan dat hij het uit heeft gemaakt. Jij wou hem al die tijd nog terug, dus was je blij toen hij die dingen met jou deed, je dacht dat er nog een kansje was.

Maar uit wat hij daarna deed kun je al opmaken dat er geen kansje meer is. Want als hij net zo stapelgek op jou was geweest als jij op hem, dan had hij die nieuwe vriendin ten eerste nooit gehad, of anders had hij het al snel uitgemaakt met haar, want dan had hij zich gerealiseerd dat hij fout bezig was en dat hij jou wou.

Maar dat deed hij niet, hij vond het juist verschrikkelijk dat zijn nieuwe vriendin het uitmaakte! Hij werd boos op jou.
Hij wilde dat z'n nieuwe vriendin het niet te weten was gekomen.
Dat betekent dat hij nu nog steeds samen met haar zou zijn, als zij het nooit te weten was gekomen. Onthou dat goed. Hij zou niet voor jou gekozen hebben, hij had al voor haar gekozen!

Als hij nu nog iets met jou begint, dan ben je tweede keus. Zijn gevoelens voor jou zijn allang verdwenen, maar als je sex met hem hebt dan lijkt het voor hem weer een beetje zoals vroeger.
Je moet echt niet meer proberen met hem in contact te komen enzo. Het klinkt heel hard.. maar je wordt er alleen maar verdrietig van. Het is niet meer hetzelfde.. je kunt er niet voor zorgen dat hij weer verliefd op je wordt.

2 jaar is een lange tijd en het zal erg moeilijk voor je zijn om hem uit je hoofd te zetten.. je kunt je amper voorstellen dat het voor altijd uit zal zijn.. maar probeer het toch.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:03
Verwijderd
Q
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:52
annetjuh
annetjuh is offline
laat hem lekker in zijn waan.
hij heeft geen enkel recht om op jou de schuld af te schuiven.
Hij heeft een vriendin jij geen vriend. En als hijhet echt niet wil is afwijzen niet zo moeilijk lijkt mij, toch?
ik zou trouwens niets met zo'n jongen willen, die zijn eigen fouten niet kan/durft toe te geven
Oud 07-10-2004, 21:31
Iveauh
Iveauh is offline
ik zou hem zowieso eerst de tijd geven om na te denken, als je hem steeds blijft bellen word die vast gek ( zou ik worden..)
als hij jou nog steeds leuk vindt zal hij dat vast wel aan je laten merken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 07-10-2004 @ 19:52 :
laat hem lekker in zijn waan.
hij heeft geen enkel recht om op jou de schuld af te schuiven.
Hij heeft een vriendin jij geen vriend. En als hijhet echt niet wil is afwijzen niet zo moeilijk lijkt mij, toch?
ik zou trouwens niets met zo'n jongen willen, die zijn eigen fouten niet kan/durft toe te geven
en zij zit dus niet fout?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-10-2004 @ 08:40 :
en zij zit dus niet fout?
Nee dat lijkt me niet. ZIJ is toch single? Als hij de verleiding niet kan weerstaan moet hij ook gewoon single blijven.. Ik vind dit altijd zo bullshit. HIJ is degene die HAAR tegen had moeten houden, niet andersom. Iemand die vreemdgaat met iemand die single is, weet van te voren dat hij de enige is die in de narigheid komt! Dat moet toch genoeg zijn om hem ervan te weerhouden?

Nee hij is echt de enige die hier een fout begaan heeft, imo

Alle singles op de wereld zouden mij mogen verleiden en als ik die verleiding niet kan weerstaan is dat mijn probleem en niet die van hen. Ik zou hen niets kwalijk nemen. Zij mogen doen wat ze willen, ik niet...............

@TS:
Ik denk ook dat je hem even met rust moet laten. Heeft hij tijd om na te denken en misschien tot bezinning te komen dat het zijn eigen fout was. Als hij dit niet kan toegeven, zou ik hem mooi niet terug willen! Schuift ie zeker als hij het weer met jou heeft en vreemdgaat ook op die ander af?

Laat hem nou maar eens naar jou toe komen en als dit niet gebeurt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 09:24.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:17
Verwijderd
Ik vind juist dat ze ook rekening moet houden met hem. En dus ook met zijn vriendin. Ze zit dus, naar mijn mening, als het ware te wroeten in hun relatie, want ze weet dat het fout is. Ze mist m ja, maar ja, dat is moeilijk, dat weet ik als geen ander, maar daar moet je overheen komen en dus niet door zijn relatie met zijn vriendin te vermoeilijken.
Tuurlijk zit hij fout! Maar zij dus evengoed vind ik! Uit respect doe je dit soort dingen niet toch?
Ik mis mijn ex verschrikkelijk en hij heeft bijna een nieuwe vriendin. Als zij nog niets zouden hebben en hij zoekt toenadering op die manier dan zou ik misschien nog wel terugdoen, maar als hij een relatie heeft.. Hoe moeilijk dat ook is, ik zeg toch nee. Maar misschien is dat omdat ik niet wil doen wat ongeveer in mijn relatie met hem is gebeurd..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2004, 20:53
Methuselah
Methuselah is offline
HihI.

Nou eh, chewoown brEezahs drinken en nog eens bij hem langsgaan

Serieus: Sommige meisjes zoeken 't echt wel op...
Oud 08-10-2004, 22:19
Warsocket
Warsocket is offline
NIet slim van jouw

maar hij is degene met een relatie
dus hij had zijn tong / leuter lekker zelf thuis moeten houden

en dat ie jouw nou de schuld geeft slaat echt als een tang op een varken
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten