Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Buiten dat ben ik het met de rest eens dat hij er net zoveel schuld aan heeft als jij. Waarschijnlijk baalt hij ervan dat zijn nieuwe relatie uit is en voelt hij zich zwak dat hij de verleiding met jou niet kon weerstaan, en reageert hij dat nu dus op jou af. Niet terecht, wel begrijpelijk. Geef hem de tijd, en laat hem dan zelf beslissen wat hij met jou wil. Daar kun jij toch weinig tot geen invloed op uitoefenen. Hij zal toch echt zélf weer iets met jou willen beginnen, wil die kans er uberhaupt in zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee hij is echt de enige die hier een fout begaan heeft, imo ![]() Alle singles op de wereld zouden mij mogen verleiden en als ik die verleiding niet kan weerstaan is dat mijn probleem en niet die van hen. Ik zou hen niets kwalijk nemen. Zij mogen doen wat ze willen, ik niet............... @TS: Ik denk ook dat je hem even met rust moet laten. Heeft hij tijd om na te denken en misschien tot bezinning te komen dat het zijn eigen fout was. Als hij dit niet kan toegeven, zou ik hem mooi niet terug willen! Schuift ie zeker als hij het weer met jou heeft en vreemdgaat ook op die ander af? Laat hem nou maar eens naar jou toe komen en als dit niet gebeurt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 09:24. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] integraal sin(x)cos(x) rensd | 2 | 27-06-2008 18:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Spinning matter sends out two types of X-ray. Verwijderd | 4 | 06-11-2004 10:36 | |
Liefde & Relatie |
X + y = ? illch84 | 22 | 23-02-2003 12:53 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
F(x)=dewortelvan X^2 is hetzelfde als F(x)=X ? Upior | 8 | 03-12-2001 09:41 |