Kheb het nou zaterdag weer uitgemaakt met mijn vriendje..de 2e keer...
maar ik mis 'm nu zo ontzettend...

Dat had ik de vorige x ook al en toen heb ik het weer aangemaakt. Ik weet dat hij me terugwilt, maar ik wil geen knipper-relatie ofzo, dus ik maak het niet zomaar weer ffies aan om over 2 weken weer zo te zitten...

Ik hou van hem,echt waar..heel veel ook en ik kan met niemand zo goed praten,maar ik weet het niet meer

De redenen waardoor ik alles bij elkaar zoiets had van 'ik maak het uit' zijn:
+ ik word behoorlijk snel jaloers bij hem.Had ik normaal nooit zo erg.VOoral over zn ex..*enorme gek die ie steeds maar weer vergeeft en dat begrijp ik niet* ONDER ANDERE hierdoor hebben we heel vaak ruzie. En ik kende hem eerst alleen via msn en toen ging ie steeds terug naar zn ex,waardoor ik m nu nog niet helemaal vertrouw..ik weet dat dat anders was,maar toch...
+ ik zie 'm niet vaak...en we wonen toch best dichtbij elkaar:-S
+ ik vind 'm niet echt knap....en jah dat is lullig,maar ik kan toch niet tegen hem zeggen hoe mooi ik 'm vindt terwijl het niet zo is?

+ ik vind dat hij in het echt niet goed laat merken wattie voor me voelt...en dat komt vooral doordat ie verlegen is,maar toch...Op msn, aan de tel. en in sms, laat ie het juist wel weer heel erg merken....
+ hij verrast me nooit..oftewel misschien issie te saai voor me(?????)
WAT MOET IK DOEN?! Ik kan geloof ik niet MET en niet zonder 'm...

I love him very much.......but...i don't know*huil*
[Dit bericht is aangepast door ~*LiEfMeIsSiE*~ (04-03-2002).]