![]() |
|
![]() |
eey mensen,
ik doe mee aan een website wedstrijd ik wil ff weten wat jullie r van vindne dat de overheid geld aan dit soort projecten uitgeeft http://proto4.thinkquest.nl/~lld193
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 14:42. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
B1 = 3 havo/vwo B2 = beroepsgericht (3&4 vmbo & 1 mbo) C = 4 t/m 6 havo/vwo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() In de categorie waarin wij meedoen gingen vorig jaar best veel prijzen naar sites die technisch niet echt wat voorstellen, maar die wel geschikt zijn voor het onderwijs ed. |
![]() |
||
Citaat:
enne de knop voor het babygeluidje onder baby's is slecht leesbaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leonoor is die site over engels en nederlands van jullie ik vond hem er erg leuk uit zien! Onze site vind ik prima qua educatieve waarde, maar technisch kan er nog wat verbetert worden denk ik. Er zit bij ons niet veel interactief maar meer een groot blok aan informatie ![]() Vorig jaar won een site over verstandelijk gehandicapten ![]() ![]() Maargoed ik denk dat ze opzich wel kijken naar de educatieve waarde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pas dat 'van links naar rechts' alsjeblieft aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik denk dat dat ook komt omdat ik mijn eisen veel hoger had liggen. ![]() Ze kijken zeker naar de educatieve waarde, vorig jaar was onze site ook niet zo heel interactief (wel iets, want daar letten ze toch ook wel erg op, volgens mij - ook omdat je anders net zo goed een gewoon boek kunt schrijven) en toch wonnen we iets. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 07:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Website over volksdansen en kampdansen: ontdek nieuwe dansen en leer ze! Volksdansen.be | 2 | 19-06-2009 23:57 | |
Software & Hardware |
weet iemand die script om je website anders te laten openen halilo | 4 | 02-08-2004 20:12 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
[Website] hoe aap ik deze site na? nEEt | 7 | 16-07-2002 13:54 | |
Software & Hardware |
Het grote website-topic! chatfreak2002 | 20 | 20-03-2002 20:27 | |
Software & Hardware |
Dutchtone houdt SMS-jes vanaf websites tegen Verwijderd | 31 | 10-09-2001 16:26 |