Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar van alle slechte providers spant Planet nog wel de kroon. Zonder twijfel! Wat een kutbedrijf.
||
Citaat:
Bij dat soort goedkope bedrijven betaal je niet erg veel, maar dat zie je ook overduidelijk terug in dingen als klantenservice en het daadwerkelijke 'product' dat je krijgt. Wat dat betreft ben ik toch voor net een stapje duurder gaan maar dan ook een beetje kwaliteit hebben en weten dat je geholpen wordt als het internet het een keer niet doet.
||
Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik zit bij Demon ook iets boven de echt goedkoopste prijzen, maar de snelheid is altijd maximaal, wat je bij andere providers nooit hebt en daarnaast is de service, hardware en uptime van uitstekende kwaliteit. En de nieuwsservers zijn helemaal klasse...
||
Citaat:
Oh en delen mag van mr. chello niet. Toen ze het bij mij zagen, wilden ze een boete geven...
||
Citaat:
Ja dat kan bij chello plus. Met chello plus bestaat de mogelijkheid om maximaal drie computers via een thuisnetwerk aant te sluiten. chello classic en chello light zijn bedoeld voor één PC per consument. Het aansluiten van meerdere PC's op chello classic en light is in strijd met de Acceptable Use Policy (AUP). Tjah...toen ik hulp nodig had op de helpdesk heb ik nog laten vallen dat ik een router had normaal gesproken (op dat mment er even tussenuit om t probleem te fixen)...nog niets van gehoord tot nu toe... Edit: Overigens meen ik afgelopen jaar ns n mailtje gehad te hebben van Chello waarin stond dat ook op Classic een router mocht....maar dat mailtje heb ik niet meer....
Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 22:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij kan het al met het goedkoopste abo van de kpn, dan zou het 9 euro nog wat kosten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al zei, mocht je voor demon gaan, dan dus geen multi-pc-modem, maar even op internet opzoeken hoe je hem instelt als router en dan een hubje (12 euro) kopen. Dan ben je veel goedkoper uit en die multi-pc-modems vind ik zelf zeer onpraktisch. Als je geen telefoonlijn hebt (maar die heb je toch?), kun je natuurlijk beter voor kabel gaan, maar als dat chello is, zou ik toch hard op zoek gaan naar een telefoonlijn ![]() Voor de plek hoef je het ook niet te laten, een UTP kabel kun je gemakkelijk vanaf het ISRA-punt (probably staat je modem daar) direct doorleggen naar een centrale kamer en daar het hubje neerzetten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn specificaties voor de ts: € 32,95 per maand, en dan krijg je: • een breedband internet aansluiting • een eigen homepage • 3 e-mailadressen en 5 aliassen per adres • toegang tot de chello portal met o.a. een zoekmachine, leuke games, actueel nieuws en sport • gratis gebruik van chello quickfix - het handige hulpprogramma van chello, waarmee je snel de meeste problemen kunt oplossen Technische specificaties: eigen homepage maximaal 10 MB aantal e-mailadressen 3 aantal aliassen 5 per adres grootte mailbox maximaal 10 MB max. grootte per e-mail 5 MB upload snelheid 256 Kbps download snelheid 1024 Kbps copypaste chello site natuurlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 15:45. |
![]() |
|
![]() |
Hm, een beetje half om half wat betreft ADSL of kabel
![]() www.surfsneladsl.nl ziet er ook wel goed uit (nog een overweging erbij), ga het dit weekend echt uitzoeken, afronden en bestellen, hoop dat het dan snel komt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb ADSL 8/1 en dat is echt super, zeker om te delen. Maar ik heb ook chello supersonichyperspeed gehad en dan kon ik het nog beter op diskette laten zetten en laten opsturen.
|
![]() |
|
|