Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 18:28
tjarda
tjarda is offline
ik heb met een jongen gezoend waar mijn beste vriendin ook mee gezoend heeft, ze wilde niets met hem omdat het een player is maar ze vond hem wel leuk. nu is ze vreselijk boos op me begrijpelijk, maar wat moet ik doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 18:57
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ff laten bezinken en haar rustig en kalm laten merken dat je niets in hem zag en alleen maar gezoend had met hem om ..... (?) Eigenlijk is het niet echt slim om met die gozer te zoenen hè..
Oud 05-03-2002, 19:06
Verwijderd
Oh dat is niks, dat heb ik al twee keer gedaan.

Uhm, daar schaam ik me idd wel voor, maar toen had mijn vriendin niet zo duidelijk laten blijken dat ze hem nog leuk vond.

Heb plechtig moeten beloven het nooit meer te doen... doe ik ook nie weer, eerste keer toen was het ook dubbel, leg de omstandigheden niet uit maar ze had me toestemming gegeven, de tweede keer vond ik hem zo leuk dat ik me nie in kon houwen... :\
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:08
oneMen
oneMen is offline
tsja.. tis gewoon een kutactie, dus thats the price to pay, lijkt me vrij logisch...
als je dit wil voorkomen, moet je de volgende keer ff nadenken.
Oud 05-03-2002, 19:11
dwarfy
dwarfy is offline
ik vind het helemaal niet vreselijk.. die gozer doet het toch zelf ook?? Beter van niet.. maja als je het toch doet.. draag dan ook de consequenties...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:56
tjarda
tjarda is offline
nee het was natuurlijk ook niet slim maar ik kan het niet terugdraaien. hoe lang moet ik het precies laten bezinken?? ik heb het nu 4 dagen laten bezinken.....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:00
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
wteen dat vriendschap boven 'verliefdheid' staat, en elkaar vergeven en dat het een misverstand is. je gaat je toch niet druk maken om een 'slippertje' zo te zeggen. En ik kan me niet inbeelden dat het van jou een bewust kwaad was. daarnaast zegt het iets over de jongen....niet veel goeds natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:23
tjarda
tjarda is offline
maar stel je eens voor dat ik het een van jullie geflikt had. hoe zouden jullie reageren en hoe zouden jullie willen dat ik het goed maakte??
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:11
Verwijderd
Lullig natuurlijk..

Het is mij ook wel 'ns overkomen. Ik was gek op een meisje waarvan ik wist dat het nooit iets zou worden. Toen heeft een vriend van me met haar gezoend en daar baalde ik ook van.

Over die vriendin van je: die jongen is niet van haar. Als zij één keer met hem gezoend heeft en niks met hem wilde omdat-ie een player is, dan moet ze ook niet zeuren als jij met hem zoent. Hij is haar eigendom niet. Als ze hem toch leuk genoeg vond had ze maar iets met hem moeten beginnen..als ze niets met hem is begonnen moet ze het pikken dat er andere meisjes met hem zoenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten