![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb laats een computer voor mijn vader in elkaar gebouwd. Dat is verder allemaal wel gelukt, op 1 ding na. Ik had een AMD processor gekocht Athlon XP 3200+ en daarbij een nieuw moederbord dat geschikt was voor deze processor.
Wanneer ik nu op mijn computer kijk naar de systeem gegevens dan zie ik daar dus staan: AMD Athlon XP 2500+ Kloksnelheid: 1.47GHz Mijn eigen pc met een AMD Athlon XP 2400+ processor is nog sneller dan deze computer. Soort Processor is dus: AMD Athlon XP 2400+ Soort Moederbord is: Asus A7V600-X Mijn standaard bios instellingen: CPU Speed [Manual] CPU Frequency Multiple [10.5x] CPU External Frequency [133/33] Memory Frequency (MHz) [Auto] CPU Vcore Setting [Auto] CPU Vcore [Auto] CPU Level 1 Cache [Enabled] CPU Level 2 Cache [Enabled] en nog meer, wat verder niets met de processor te maken heeft. Dat is dus volgens mij niet echt van belang De instellingen bij een 3200+ moeten normaal gesproken zijn zover ik weet: De CPU Frequency Multiple [5.5x] De CPU External Frequency [400/??] Maar bij CPU External Frequency heb ik maar de keus tussen [100/33] en [250/43] Heeft iemand hier mischien een verklaring voor, dat ondanks dat er een 3200+ processor inzit hij toch aangeeft dat er iets anders in zit, de instellingen niet kloppen en hij veelste langzaam is? Want ik kom er niet wijs uit. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |