Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 18:10
lake bodom
lake bodom is offline
hm..wak een beetje stom vind, misschien ist wel normaal, maar kvinnut zelf niet zo leuk..
mijn vriendje gaat namelijk elke zaterdag met zijn vrienden uit, vraagt nooit of ik meega, ik heb gehoord via iemand dat ie daar geen behoefte aanhad, en hij zei dat ik dat ook niet had, en das helemaal niet waar.
vroeger was het dus zo, dak met andere vrienden uitging, en dan zaten we altijd bij hun, dus eigenlijk waren we dus altijd met hun uit.. maar nu gaan me vrienden niet meer.. en nu benk dus zaterdag altijd alleen thuis
maar ik zou wel met hun mee willen, ik ken die vrienden van hun ook goed, ik vind ze aardig, hun mij ook...
maar waarom wil die dan niet dat ik meega?
vinden jullie dit raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 18:14
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
it's a guys thing?

als jij meegaat zal hij aandacht aan je moeten besteden, dat is feit. Misschien voelt hij zich wel opgelaten of niet 'vrij' in de zin van vrijuit praten.

eneeh..misshcien wordt jij wel geevalueerd

je moet niet meteen denken dat hij vreemdgaat, of jou niet mag of zich schaamt, jongens weten zich af en toe geen houding te geven

dat is alles
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:15
Verwijderd
ik dacht dat jij het uit ging maken met je vriend? Of is dit weer iemand anders?

Nahja in ieder geval. Het zal wel nix met jou te maken hebben maar egwoon met het feit dat ie een avondje-onder-jongens wil hebben.
Echter je kunt wel vragen of je dan niet een keer in de twee weken met hem mee kan/mag.
Ik bedoel vrijheid is belangrijk en je kunt niet altijd bij hem (willen) zijn. Het feit dat je nu elke keer alleen thuis zit is wel kut. Probeer zelf iets leuks te zoeken...

In ieder geval succes!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
it's a guys thing?

als jij meegaat zal hij aandacht aan je moeten besteden, dat is feit. Misschien voelt hij zich wel opgelaten of niet 'vrij' in de zin van vrijuit praten.

eneeh..misshcien wordt jij wel geevalueerd

je moet niet meteen denken dat hij vreemdgaat, of jou niet mag of zich schaamt, jongens weten zich af en toe geen houding te geven

dat is alles
Had t niet beter kunnen zeggen...
Oud 07-03-2002, 15:29
highlight
highlight is offline
waarom moet hij vragen aan jou of jij meegaat? je kunt toch ook wel een keer vragen aan hem of je mee mag?
Oud 07-03-2002, 15:50
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Vraag 'm zelf waarom hij je nooit meevraagt.
Reageren

Regels voor berichten