Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 08:18
Verwijderd
ik weet nie echt wa ik ermee moet.
t zit namelijk zo, ik ben net voor de zomervakantie weer begonnen met medicijnen, dit keer efexor.
ik zit al een tijdje op 150 mg, maar ik merk er nog steeds nix van.
nou heb ik een paar weken geleden al aan mijn psych laten weten wanneer ik kan, om bij te praten enzo, maar ik heb ondertussen nog steeds nix van haar gehoord. en het is toch al zeker 2 weken geleden.
ze heeft mij wel een paar keer gebeld, maar omdat ik nog naar school ga en werk, kan ik niet altijd (op tijd) opnemen. en dat weet ze.
toen heb ik expres nog laten weten dat ze schriftelijk een afspraak moet maken, maar nog steeds nix.

ik wil graag stoppen met de medicijnen, want zolang ik er nix van merk heb ik er geen zak aan. de vorige keer heb ik er ook weinig aan gehad.
maar die laksheid van me psychiater...
alleen al omdat zij zo laks is, wil ik stoppen met die stomme medicijnen, zodat ik haar iig nie meer hoef te zien.
maar wat moet ik daarna?
ik bedoel, hoe ga ik hierna verder enzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2004, 12:39
coopergirl
coopergirl is offline
Fiepje kindly wrote:
Citaat:
maar die laksheid van me psychiater... alleen al omdat zij zo laks is, wil ik stoppen met die stomme medicijnen, zodat ik haar iig nie meer hoef te zien.
maar wat moet ik daarna?
ik bedoel, hoe ga ik hierna verder enzo?
Ben je alleen onder behandeling van een psychiater? Of volg je naast je medicijntherapie nog een andere variant? Met betrekking tot het maken van een afspraak; bij het RIAGG is het zo dat ze beschikken over een mailadres.. Is dat wellicht een manier?
En, heb je haar ook aangegeven dat het je mateloos irriteert dat ze je niet meer tegemoed komt/ dam wel meer actie onderneemt? Ik zou overigens niet stoppen met medicatie omwille van je psychiater, die krijgt geen provisie oid wanneer ze iemand medicatie voorschrijft..

Sterkte, Joyce
Oud 12-10-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 12-10-2004 @ 13:39 :
Fiepje kindly wrote:
Ben je alleen onder behandeling van een psychiater? Of volg je naast je medicijntherapie nog een andere variant? Met betrekking tot het maken van een afspraak; bij het RIAGG is het zo dat ze beschikken over een mailadres.. Is dat wellicht een manier?
En, heb je haar ook aangegeven dat het je mateloos irriteert dat ze je niet meer tegemoed komt/ dam wel meer actie onderneemt? Ik zou overigens niet stoppen met medicatie omwille van je psychiater, die krijgt geen provisie oid wanneer ze iemand medicatie voorschrijft..

Sterkte, Joyce
nee verder geen medicijnen, ik loop nog wel bij een psycholoog, bij dezelfde instelling, maar die heb ik ook al lang nie meer gezien.

hmm volgens mij wel... dat zou ik eens moeten gaan vragen.

nee dat heb ik nog nie gezegd, maar dat komt omda ik haar nie meer heb gesproken.
als ik daadwerkelijk ga stoppen, laat ik dat zowiezo weten en dan hoort ze ook meteen hoe laks ik t vind van haar.

en nee ik stop ook nie alleen om haar, maar ook omdat ik er gewoon nog steeds geen zak aan heb, en ik heb geen zin me lichaam te vervuilen met die troep.
en als ik ga stoppen moet ik toch eerst afbouwen en dat duurt wel n paar weken.

en nou hopen dat ik nog genoeg pillen heb.

thnx.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten