![]() |
|
Verwijderd
|
http://home.planet.nl/~dooij051/indexandries.htm
Zijn er hier leden die het eens zijn met zijn denkwijzen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dezelfde site: Citaat:
En de disclaimer: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog steeds blijft het erg disturbing ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hier wordt een kleeeeeeeeeeeiiiiiin beetje de spot gestoken met hem. al moet ik toegeven dat sommige stukjes erg goed zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
2. niemand heeft ook maar iets op een hoop gegooid, sterker nog; jij bent de eerste die over een andere godsdienst dan het christendom begint. 3. we bediscussieren Andries Knevel en niet 'Het Geloof' Misschien moet je je nickname niet zo serieus nemen en wat minder agressiviteit zou een gezonde discussie ook niet in de weg staan. Ontopic; ik ben geen fan van Andries Knevel. Hij zevert over 'lichtekooien' en iemand die zo vroom is vertrouw ik niet, iedereen is een zondaar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Brigitte Kaandorp - Andries Knevel Het gaat niet altijd goed met mij, Vaak zelfs ronduit slecht. Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht. Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeurstoepje boen, Wel fijn dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen. Ook ben ik vaak verdrietig of heb ik het weer eens verbruikt. Zo is het weer aan met iemand, zo is het weer uit. Maar zelfs al zit ik snikkend op een bank in het plantsoen. Dan denk ik fijn dat ik het niet met Andries Knevel hoef te doen. Ik ben ook wel eens opgenomen. Want ik was volkomen knots. Ik sneed mezelf met messen en zat onder de kots. Ik riep toen ze me haalden voor dat gekke paviljoen. Als ik het daar maar niet met Andries Knevel hoef te doen. Liever met een paard of met een schaap of kamel, Dan dat ik mijn lakens met Andries Knevel deel. Liever midden in de nacht in een moeras verdwaalt, Dan dat Andries Knevel plots zijn ding tevoorschijn haalt. Ik word liever in een ufo door een marsman meegenomen. Dan dat ik Andries Knevel tot een hoogtepunt volkomen. Liever in een buitenwijk tongen met Henk Binnendijk, Ook al zie ik dan waarschijnlijk helemaal geel en groen. Als ik het maar niet met Andries Knevel hoef te doen. Ik lig op mijn sterftebed, eindelijk tot rust. Al die rare angsten van me eindelijk gesust. En denk, terwijl mijn dierbaren droevig om mijn bed staan. Wel fijn dat ik het nooit met Andries Knevel heb gedaan. Dan sta ik voor de hemelpoort en wordt daar opgewacht. Door God enzo en al mijn engels, als ik het niet dacht. Ik zie Hem staan en God zegt ; Je mag heus naar binnen gaan. Maar pas eerst als je het met Andries Knevel hebt gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Knevel houdt een log bij op eo.nl. Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen er staat wel een gekke fout in ![]() ![]() Geniaal nummer, though ![]()
|
Ik ben het er absoluut niet mee eens (met die gequote stukjes dan, heb niet het hele stuk gelezen). Ik vind het nogal een ouderwetse en kortzichtige redenering. Ik vind geloven prima maar het moet wel in de tijd passen waarin je leeft vind ik en daar voldoet deze persoon niet echt aan.
|
"De val van Nederland"
"nu dat OMEGA nadert..." o-m-g weer een die denkt dat de wereld morgen in elkaar dondert. het word erger: "blablabla, het wereld milieu is totaal vernietigt en is alleen nog te redden via het bijbelse rentmmesterschap." (afijn, raakt kant nog wal, maar ja) en dan: "Pas op! Al deze zaken worden goed behartigd door slechts één partij, vrienden: de SGP." Andries Knevel heeft hierbij voor mij afgedaan. de man lijkt me een domme idiioot, die zonder enig nadenken de bijbel als letterlijke waarheid aanneemt. dat de man duidelijk blijk geeft homohater te zijn is iets wat zijn imago voor mij ook al beneden het nulpeil brengt, wie niet tolerant kan zijn tegenover anderen vanwege zijn/haar geloof verdient het niet dat er naar hem/haar geluister wordt.
|
Verwijderd
|
haha, de man met Nietzsche in zijn avatar zet zichzelf even grandioos voor lul.
Iedereen die serieus denkt, dat DIT van Knevel komt, is echt niets meer dan een on-ge-lo-fe-lijk-e dumbass, en zou zichzelf moeten verbieden nog ooit maar één woord over dit onderwerp te uiten, want niemand zou hen meer serieus nemen. Welk een onwetendheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
afijn, dan pas ik mijn conclusie ietsjes aan: wie de artikelen op die site ook schrijft is een achterlijke idioot die dringend zijn neus uit zijn bijbel moet loswrikken en wat frisse realiteit op moet gaan snuifen. mocht de site een fake zijn, dan heeft de fundie waartegen ik tekeer ging slechts een andere naam, de punten blijven ongewijzigd.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andries Knevel: creationisme-> intelligent design-> theïstisch evolutionist Hernuel Fan | 32 | 25-02-2009 02:07 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Vrije tijd |
Transfers en berichten deel VI Ketjing | 500 | 10-05-2005 12:06 | |
Films, TV & Radio |
andries Panki | 1 | 27-12-2001 23:30 |