Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Ik heb geen idee, nog steeds niet. Vriendje helpt nou, wilt actie ondernemen en alles. Ik vind het eng, wil niet naar de huisarts gaan. Morgen eens kijken wat het GGD voor me kan doen. 3. Ik wil er NU vanaf, ik heb niet zo heel veel geduld. Dus zo snel mogelijk. |
![]() |
||
Citaat:
1) Zelfvertrouwen kweken, voel me een beetje minderwaardig en soms gaat 't echt super maar soms... ![]() 2) Geen idee... 3) Zo snel mogelijk.
||
Citaat:
2) Momenteel verhoging van mijn medicijnen, enorm doorzettingsvermogen en mijn psych 3)Al duur het 5 jaar!
||
Citaat:
2) ik had een afspraak gemaakt om met mijn ouders een gesprek met BJZ te hebben, maar nu willen ze niet meer mee, en volgens hun ben ik de enige die moet veranderen, dus mijn plan van aanpak ben ik even kwijt. 3)tja, zo snel mogelijk.. maar dat zal dr voorlopig dus niet in zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Hoe? Ik weet het nog niet precies, plannen dus ofzo, maar suggesties zijn welkom. Ik heb vandaag in plaats van schoolwerk lekker gitaargespeeld en ik voel me nu al een stuk beter. 3. Geen tijdslimiet, dit moet er gewoon ingroeien. Maar met een paar maanden wil ik toch al wel wat opgeschoten zijn. Leuk topic by the way, hoop dat men er wat aan heeft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |