Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 18:34
Vincenzo116
Vincenzo116 is offline
Hoi,

Ik heb laatst GTA: San Andreas op bol.com besteld voor de playstation 2 in de hoop dat ik hem iets eerder in huis zou hebben. Nou is de officiele release datum 29 oktober voor europa maar ik heb verhalen gehoord van andere mensen die ook spellen op internet hebben besteld dat spellen vaak eerder bezorgd worden door grote bedrijven als bol.com omdat zij hem simpelweg iets eerder binnenhebben. Heeft iemand ervaringen met leveringsmogelijkheden/data van op internet bestelde (playstation2)spellen ?

BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 18:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het gebeurt, dat klopt. Maar de release dates worden tegenwoordig steeds strakker aangehouden, dus of je het echt een dag eerder zult krijgen, weet ik niet.
Oud 21-10-2004, 18:55
Vincenzo116
Vincenzo116 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-10-2004 @ 19:48 :
Het gebeurt, dat klopt. Maar de release dates worden tegenwoordig steeds strakker aangehouden, dus of je het echt een dag eerder zult krijgen, weet ik niet.
Ja daar had ik ook aan gedacht. En zeker een groot bedrijf als bol.com zou dat "niet kunnen maken" ( wat er zo verkeerd aan is weet ik ook niet maar goed.. )
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:00
mrhanky
mrhanky is offline
het kan goed gaan en ook misgaan.

ik weet nog met dtm racedriver 2 die had k besteld bij bol.com en ik zag em eerder in de winkel liggen
Oud 21-10-2004, 19:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Vincenzo116 schreef op 21-10-2004 @ 19:55 :
Ja daar had ik ook aan gedacht. En zeker een groot bedrijf als bol.com zou dat "niet kunnen maken" ( wat er zo verkeerd aan is weet ik ook niet maar goed.. )
Als ze het binnenkrijgen zonder instructies, zal zelfs een bedrijf als BOL.com het meteen naar je opsturen, al is dat 2 en een half jaar te vroeg. Da's alleen maar goed voor ze.
Oud 21-10-2004, 19:40
Verwijderd
Bij bol.com staat er een indicatie wanneer je iets reserveert, wanneer de release is, meestal krijg je het op die dag uit (en sturen ze het dus de dag er voor al op). Ik heb veel dingen gereserveerd bij bol.com, maar nog nooit iets voor de release datum ontvangen, altijd erop.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 00:12
Professor Aap
Professor Aap is offline
Ik denk dat je bij winkels als Dixons een grotere kans hebt om games vóór de officiele releasedatum te vinden.
Oud 22-10-2004, 01:33
DioS
DioS is offline
Citaat:
Vincenzo116 schreef op 21-10-2004 @ 19:34 :
Hoi,

Ik heb laatst GTA: San Andreas op bol.com besteld voor de playstation 2 in de hoop dat ik hem iets eerder in huis zou hebben. Nou is de officiele release datum 29 oktober voor europa maar ik heb verhalen gehoord van andere mensen die ook spellen op internet hebben besteld dat spellen vaak eerder bezorgd worden door grote bedrijven als bol.com omdat zij hem simpelweg iets eerder binnenhebben. Heeft iemand ervaringen met leveringsmogelijkheden/data van op internet bestelde (playstation2)spellen ?

BVD
een vriend van mij had GTA: Vice City besteld
ik had hem gekocht in de winkel, ik had hem eerder
Oud 22-10-2004, 09:09
Vincenzo116
Vincenzo116 is offline
#$&**Y&& Bol.com .. Nu ik jullie zo hoor denk ik dat ik hem net zo goed in de winkel had kunnen kopen. Eerst hebben ze mij trouwens ook verteld dat zij hem al op de 22ste zouden hebben, omdat dit ook op de site stond. Ze waren vervolgens wel zo grappig om meteen na mijn mail de releasedatum op de site te veranderen naar 29 oktober.. Nog een vraag trouwens: waarom zou hij eerder in de US uit zijn dan in Europa, het spel is toch in engeland gemaakt en verpakt enzo ? Ik kan er niet bij komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten