Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 18:33
ware man
ware man is offline
Welke persoon ben jij in je leven kwijtgeraakt (het gaat mij vooral om relaties met mensen die beëindigd werden toen beide personen nog in leven waren) hetgeen je erg betreurt?

TS begint niet omdat ik even een zakdoekje ga pakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 19:45
Gothic
Gothic is offline
Van m'n beste vriend en ik. We waren echt super goede vrienden, maar door verhuizing en omstandigheden zijn we uit elkaar gegroeid... nu is het niet meer zo erg, want de gevoelens zijn weg, maar tijd lang heb ik het erg vervelend gevonden, want het was m'n eerste liefde , maar ja...

Verder had ik een vriendje vroeger die heel ziek werd en blind werd enzo... daardoor zag ik hem niet meer. Of ik daar echt spijt van heb, niet echt, was toen te jong om het echt te beseffen... het had wel de ware kunnen zijn. Char maar eens mailen of ie het me kwalijk neemt ...
Oud 21-10-2004, 19:57
ilse
ilse is offline
van 2...

een van mijn beste vriendinnen waar ik mee opgegroeid ben, die zie ik nu niet zo veel meer... vind ik wel heel jammer..

en van me eerste ex... ik weet dat t fout is dat hij vreemd ging, maar ik voelde me zo ontzettend vertrouwd bij hem... jammer dat t uit ging, als we toch eens dichterbij hadden gewoon bij elkaar...

maja. i have moved on
Oud 21-10-2004, 20:25
suikerprinses
suikerprinses is offline
van mn ex.. het is nu al meer dan een jaar uit, maar we zijn nog steeds belangrijk voor elkaar (ja, ik zeik elk topic ermee vol) maar hij is bang dat we in het oude patroon zullen vallen. en ik denk gewoon niet dat dat gebeurd, omdat we veranderd zijn. maar goed, daar heb ik spijt van.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:05
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik ben een hele goede vriendin van mij kwijtgeraakt, was op een heel vervelende manier. Er zijn een hoop dingen gebeurd, veel ruzie gehad, waardoor ik uiteindelijk besloten heb de vriendschap te verbreken. In heb begin heb ik het er heel erg moeilijk mee gehad, maar ik heb nu wel eindelijk 'rust' gevonden. Geen stress meer van een vriendschap die toch niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:45
Verwijderd
Van mijn exvriend. Ik kan het nog steeds supergoed met hem vinden, vanavond weer lekker gezellig bijgekletst en zo. Misschien dat het op deze manier beter gaat. mja, het is gewoon onzettend lullig uitgegaan tussen ons, mede door foute dingen van mijn kant, maar zeker ook van zijn kant.
Ik heb hem heel lang gemist, nu mis ik hem als 'vriend', als ik hem een poosje niet spreek, niet meer als 'mijn vriend'.

Mja, missen blijf ik hem wel...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:47
Lilything
Lilything is offline
1.Mijn eerste liefde ging van school

2.Me beste vriendin, miss als k doorhad dat haar ouders gingen scheiden dat ik er voor haar had kunnen zijn.....mja
Oud 21-10-2004, 21:50
Balance
Balance is offline
M'n oude buurjongen. 10 jaar lang (van m'n 2e tot m'n 12e) gold: waar ik was daar was hij en waar hij was daar was ik. Onafscheidelijk. Door verhuizing zag ik hem van de ene op de andere dag niet meer. 6 jaar later nog wel 2x gezien, maar je bent dan allebei zó veranderd dat het raar en ongemakkelijk is. Zonde

Voor m'n beste vriendin in die tijd geldt hetzelfde: ook verhuisd en nooit meer gezien.
Oud 21-10-2004, 21:55
Verwijderd
mensen komen en gaan in mijn leven, zo loopt het, daar kan ik geen spijt van hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:38
Angeloes
Angeloes is offline
Mijn relatie met mama Ze is vorig jaar overleden...and I miss her so much in my life!!

Met het mannelijke relaties; Ben...o He is so fuckin' hot
(zoals altijd: nothin' last forever...and with Ben; it wasn't ment to be...so movin' on...till love find her way...)
Oud 21-10-2004, 22:42
Savagé
Savagé is offline
Mijn ex,
De verliefdheid is voorbij, maar het 'houden-van' is er nog,
Ik wou heel graag nog vrienden blijven
Alleen zag zij het als alles of niets.. .
Oud 21-10-2004, 22:44
Verwijderd
Ik heb geen mensen verloren waar ik veel om gaf. Er zijn er wel die ik minder spreek, maar dat is mijn eigen schuld. Er zijn geen mensen met wie ik definitief, gewild of ongewild, heb gebroken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 21-10-2004 @ 22:55 :
mensen komen en gaan in mijn leven, zo loopt het, daar kan ik geen spijt van hebben.
Zo gaat het gewoon, ookal is het bij sommige mensen jammer dat het zo gelopen is en dat ze weg zijn. Ik kan me daar niet meer druk om maken, het heeft toch geen nut.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 01:21
Methuselah
Methuselah is offline
De mensen die ik echt nooit meer zie, bewust, dat is om 'n reden. Mensen die ik echt nooit of te nooit meer zie en die ik eigenlijk nog wel zou willen zien, kan ik niet meteen voor de geest halen dus ik vermoed dat die er niet zijn.
Oud 22-10-2004, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 22-10-2004 @ 02:21 :
Mensen die ik echt nooit of te nooit meer zie en die ik eigenlijk nog wel zou willen zien, kan ik niet meteen voor de geest halen dus ik vermoed dat die er niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 07:26
farai
farai is offline
ik heb toch wel enorm spijt van hoe de dingen gelopen zijn tss mij en mijn beste vriendin. Alles is anders nu......
Maar kga der verder ni op in.
Oud 22-10-2004, 08:19
Verwijderd
een jeugdvriendin. die zie ik niet vaak meer. alleen op verjaardag. gewoon uit elkaar gegroeid.

andere vriendin. door een aantal miscommunicaties was t eigenlijk in 1 keer over.

nog een andere vriendin. maar daar is een heleboel mis gegaan. terwijl het zo leuk had kunnen blijven.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:08
Sade
Sade is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 21-10-2004 @ 22:55 :
Ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. Ik kan namelijk niemand bedenken waarvan ik echt spijt heb dat ik er niet mee omga. Natuurlijk vind ik het van sommige mensen uit m'n verleden jammer dat ik ze niet meer zie, maar ik heb er zelf dan (destijds) ook weinig meer aan gedaan om contact te houden.
Oud 22-10-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 22-10-2004 @ 02:19 :
Zo gaat het gewoon, ookal is het bij sommige mensen jammer dat het zo gelopen is en dat ze weg zijn. Ik kan me daar niet meer druk om maken, het heeft toch geen nut.
precies.. als je je daar druk om gaat maken, frustreer je jezelf alleen maar
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:27
Verwijderd
van een vriendin. We waren echt goede vrienden. De enige vriendin van mij die bij me in de buurt woonde. Door iets lulligs van haar kant wat ik niet echt kon vergeten werd het al n stuk minder vertrouwd. Toen ze nog es zonder te bellen of iets te laten horen niet naar mn verjaardag kwam barste de bom bij mij en heb ik gezegd dat ik dr niet meer als vriendin hoefde. Ik mis onze vriendschap, k wou dat die lullige dingen nooit gebeurd waren.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:30
Verwijderd
Van een paar mensen is het jammer dat ik ze niet meer spreek, maar echt ermee zitten kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:04
stout!
stout! is offline
Een jongen die ontzettend veel voor me betekende, die me heel goed kende. Gedurende een korte maar heftige tijd was hij mijn beste vriend, maar eigenlijk ook wel meer dan dat. En toen hebben we in een vlaag van verstandsverbijstering alles weggegooid door gevoelens de overhand te laten krijgen.
Dat is het enige in mijn leven dat ik anders zou doen als het kon, hoewel de pijn al enigszins begint te slijten.
Ik ben hem kwijt en hij is onvervangbaar.
Oud 22-10-2004, 12:09
Verwijderd
Geen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:21
Verwijderd
Geen eigenlijk... ik heb wel spijt van de manieren waarop ik relaties heb verbroken
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men beste vriendin....

We zijn uit elkaar gegroeid. Het ging in de zomer iets beter tot haar vriend vanuit Griekenland hier kwam wonen. Nu reageerd ze nergens meer op. Ik vind het best jammer maar dan maar niet ik ga niet meer als een hondje achter haar aanlopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 13:29
stuivertje
stuivertje is offline
SPijt is niet het goede woord, ik wou dat het anders gelopen had.

Ik heb namelijk geen contact meer met mn beste vriendin. Ik werd verliefd op haar ex, dat was wederzijds. Alleen dat kon zij niet accepteren. ( al was het 1,5 jaar uit en had ze meer dan een jaar een nieuwe vriend) Maar toch, het was een goede vriendschap en het is jammer dat dat op deze manier is stukgelopen. Ik kon hem er niet voor opgeven en achteraf gezien ben ik daar ook erg blij om.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:42
Bo
Bo is offline
Grootste verlies? Pff.. dat zijn denk ik 2 vriendinnen die ik al vanaf de peuterspeelzaal ken. We zijn uit elkaar gegroeit en dat vind ik jammer. Ik mis die vriendschap soms, maar heb genoeg moeite gedaan om deze te onderhouden. Wat niet werkt, werkt niet.

Daarnaast ging ik op de middelbare school heel veel om met een meisje, waar ik echt heel goed bevriend mee was. Uiteindelijk kregen we enorme ruzie, en zijn we niet meer met elkaar om gegaan. Best jammer.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:31
Tactic
Tactic is offline
Was geen relatie, maar ik vind het wel jammer dat ik 1 bepaald meisje uit mijn MAVO-klas uit het oog ben verloren. Ik heb nu een lieve vriendin, dus ik wil verder niets hoor .

Ik had toen natuurlijk een enorme roze bril op, maar ik wil graag weten hoe het nu met haar gaat, wat ze doet enz. Het kan best zijn dat ze qua persoonlijkheid een enorme bitch is geworden, maar who knows? Zo nu en dan komt ze toch weer terug in mijn gedachten...

Ik heb haar laatst nog in de stad zien lopen, maar toen zat ik in de auto... midden op een doorgaande weg stoppen gaat dan wat moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:48
U*NiQ
U*NiQ is offline
Mijn grootste verlies? Misschien zijn er dat wel meerdere.. Maar ik denk dat J. een van de grootste is. Ik had als jonger meisje verkering met hem en heb hem toen op een hele lullige manier de deur gewezen, terwijl het zo'n lieve jongen was. Nu zie of spreek ik hem amper meer. Ik heb soms het idee dat als ik de relatie op een andere manier had beeindigd we misschien nog vrienden o.i.d hadden kunnen blijven. Dat had ik wel leuk gevonden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:22
Luna
Luna is offline
mwah, schiet me nu niemand te binnen die echt heel belangrijk voor me was en die ik echt mis ofzo. Ik heb een hele hoop vreinden van vroeger waar ik nu niet meer mee omga, en dat vind ik best jammer maar we zijn gewoon veranderd. En ik heb nog genoeg vrienden over, en nieuwe erbij
Oud 23-10-2004, 13:22
Elmoo
Elmoo is offline
Het verlies van mijn oma.
Ik had nog veel vaker bij haar langs willen gaan, helaas woonde ze erg ver weg en dat vind ik toch wel heel erg jammer.
Oud 23-10-2004, 13:41
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn ex...

Door wat er gebeurt is kan ik gewoon geen vrienden meer met hem zijn. Maar ik vind het wel super erg en jammer. Hij is meer dan een jaar mijn beste vriend geweest en ik mis hem...
Oud 24-10-2004, 14:37
hemhemhem
hemhemhem is offline
eigenlijk is het zover niet gekomen...

ik heb spijt dat ik bij sommige meisjes heb opgegeven voor we elkaar niet meer zouden zien.
Reageren

Regels voor berichten