Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er staat hier al een heeeeeeeeel lang topic over op Nieuws & Achtergronden.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=979689 Interessant om te zien hoeveel mensen het er toch mee eens zijn...ik vind het jammer dat er niet zoiets was toen ik op de middelbare school, dat had mij denk ik een heleboel geholpen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Juist de personen die al tolerant zijn naar homo's toe pakken zo'n blad en de mensen die er niks van willen weten laten hem liggen. Als je iedereen er verplicht één geeft is er iig nog iets meer kans dat er ook wat mensen van die laatste groep het blad inkijken. En daarnaast heb je natuurlijk ook mensen die hem niet durven te pakken. Dat is ook niet meer het geval als ie gewoon aan iedereen wordt uitgedeeld.
||
![]() |
Citaat:
Er staat echt niets schokkends in. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet helemaal eens zijn met het taalgebruik, maar het is gewoon erg op jongeren gericht. En dan is duidelijkheid belangrijk. Persoonlijk vind ik dat het hoe dan ook al een groot succes is. Expreszo heeft de maatschappelijke discussie (zie o.a. deelforum Nieuws & Achtergronden) flink doen opleven. En of scholen nu wel of niet het blaadje accepteren, over gepraat wordt er toch wel. Ook ik vind het niet goed dat er scholen zijn die zo'n tijdschrift weigeren, maar ik denk toch wel dat ik Balance gelijk moet geven. Degene die het niet interesseren of willen weten, lezen het toch niet. Er zou juist meer klassikaal aandacht aan besteed moeten worden. Net als dat met andere vormen van discriminatie (tegen buitenlanders bijvoorbeeld) gebeurd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
voetjebal de gexxtuh Mr.Ed. | 455 | 10-07-2006 17:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
Algemene schoolzaken |
Expreszo *** Sido *** | 23 | 13-10-2004 15:47 | |