Ik heb een probleem, en ik weet niet of ik op de goeie plek aan het zoeken ben voor reacties, maar ik heb het idee dat het meeste in mijn hoofd zit.
Ik heb niet zo'n prettige jeugd gehad, met nogal wat sexueel misbruik, en wat depressieve en suicidale gedachtes. Maar daar ben ik nu voor mijn gevoel overheen. Ik heb nooit bij een psych gelopen, en ik vind dus dat ik opzich mezelf goed heb geholpen.
Maar nu verval ik iedere keer in een probleem situatie, iedere keer als ik een vriendin krijg, of bijna een vriendin heb, doe ik iets stoms. Ik ga stomme dingen zeggen of mn meisje beledigen, of nog erger, ik denk niet na en verpest het door iets te doen met een ander meisje. Niet dat ik da dan express doe, oke ik doe het wel express, maar het pakt altijd verkeerd uit, anders dan ik bedoel.
En nu heb ik een vermoeden dat ik mezelf probeer te beschermen tegen een relatie, alsof ik daar bang voor ben ofzo, kan dat, of is het voor mij tog maar beter om wel ff een psych op te zoeken??
gegroet Mindcrosser