Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm...bij wel herrineren zou ik et doen, alleen niet op deze leeftijd, 16. Ik zou et doen rond m`n...ehh...40ste ?! dan heb ik al tijd gehad om iets op te bouwen, en et lijkt me gewelsig om in zo`n fantasy-wereldjuh te leven
![]()
||
Citaat:
Is een illusie die niet van de werkelijkheid te onderscheiden is een illusie?
|
![]() |
dat is dus eigenlijk 7 jaar dromen...
laat ik eens een tegengesteld standpunt innemen. Je hebt dan eigenlijk wel geleefd ik neem aan dat je er ook wel wat van leert. Is je fantasie geen echte wereld?!?! Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, het zijn toch ervarigen die je meemaakt, Zijn het weggegooide jaren? Je maakt toch dingen mee (afhankelijk van hoe je fantasie is). Je kan het ook zien als ene vakantie. Enne als je het als een droom ziet ik leer bijvoorbeeld ook van m'n dromen. Daarnaast m'n dromen wereld is een stuk beter dan deze wereld. Maar, ik ben er zelf eigenlijk nog niet helemaal uit...
|
Het grootste probleem is als je wel herinneringen zal hebben dat je dan helemaal weer moet aan passen aan de wereld. In die 7 jaar heb jij je eigen wereld gemaakt zoals jij die wou hebben. Na 7 jaar ben je daar helemaal aangewend en als je dan in een keer weer in de harde realiteit komt ( of die realiteit dan ook zo reeel is laat ik dan buiten beschouwing.) is die over gang veelste groot. Je hebt te maken met tegenslagen die je die 7 jaar daarvoor nooit hebt gehad je denkt dat je alles kan maken want het is een fantasie wereld maar je bnent dan toch in de harder realiteit. Ik zou het als nog niet doen. Mijn eigen fantasie wereldje in mijn hoofd is voor mij voldoende. Die is eigenblijk precies het zelfde. Het enige verschil is dat je lichamelijk niets voelt. Kun je er dan als nog gewoon bij denken.
En dan nog 7 jaar van je leven is veel. Genoeg tijd om je dromen na te jagen.
||
(Deze las ik later: )
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
trump gaat het gewoon flikken Verwijderd | 92 | 05-03-2022 15:31 | |
De Kantine |
Reboundsaaiksen, baarden, oorlellen, Josaain z basaain #1334 Verwijderd | 500 | 09-03-2011 04:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zou de wereld beter af zijn zonder religie? Uice | 500 | 02-08-2010 10:22 | |
Muziek |
Begrafenis Hulk | 92 | 22-01-2007 18:58 | |
De Kantine |
Radio S.com Graf Bismarck | 31 | 13-02-2005 10:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
13 jarig Palestijns meisje onder kogelregen Love & Peace | 331 | 20-10-2004 22:32 |