Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 20:52
AMDFreak
AMDFreak is offline
Okey,

Ik ga zaterdag de 16de me liefje ontmoeten die ik al meerdere malen heb gesproken op MSN! Ik weet ook hoe ze er uit ziet (foto's enz.. toppie gewoon).
En ik heb ook al een idee waar we gaan afspreken

Alleen ik ben dan best wel bang dat het als volgt gaat:
"Hoi ik ben Mark"
"Hoi ik ben Moniek"

en dat er dan een vrij lange stilte is
Komt ook wel voor een deel dat ik nogal wat verlegen ben tegenover meisjes enz..

Maar die ontmoetingsplaats is dus in het centrum van Zoetermeer! En om nou alleen maar rondjes te lopen daar heb ik nou ook geen zin in! Heeft iemand misschien tips?

Owja, en me liefje neemt ook haar vriendin mee! En ik niemand.. omdat ik uit ervaring spreek (dit is namelijk het 2de meisje die ik ontmoet) en daar had ik wel een vriend mee genomen.. (nou dat doe ik liever niet nog 1x)

Greetz,
AMDFreak!
Oud 09-03-2002, 21:06
Onlyme
Onlyme is offline
Offtopic: ehm je noemt dr al je liefje voordat je met dr hebt?, hmm ok...wat versta jij dan onder "liefje"

[ontopic]
eeehm tja...ik weet het niet ik heb meestal geen plan in zulk soort situaties. Gewoon ehm ja ik begin gewoon te lullen..misschien als je niet spontaan bent van jezelf is het wat moeilijker. Je kan een aantal standaard onderwerpen bedenken van tevoren.
Denk daarbij aan dingen als vakantie, school en werk ofzo.
In deze situatie zou ik eerst zoiets zeggen als "das weer eens wat anders dan msn hé?"
Als dat meisje dan spontaan van zichzelf is dan volgt daar vanzelf een gesprek uit

Ow een tip; verwacht niet teveel van dat meisje; je kan haar wel al je schatje noemen, maar het feit dat zij een vriendin meeneemt zegt toch wel dat zij het anders ziet dan jij...

ehm succes
Oud 09-03-2002, 21:21
Darkzone
Darkzone is offline
Ik ga als alles meezit, ook mijn liefje de 16e voor het eerst ontmoeten, bij haar thuis!

We zitten allebei op het Large-forum en hebben eerder dit jaar al eens met elkaar gemaild. Vorige week donderdag avond heb ik haar toegevoegd in mijn msn-lijst (moest vast zijn gekomen door iets dat mij in haar aansprak bij haar, ineens....) en de dag erna voegde ze mij toe. En sindsdien zaten we heel veel te chatten (2-4 uur op een dag) met elkaar en werd het steeds persoonlijker. Ik had haar foto's al gezien in een topic op het forum, en toen ik haar ook wat foto's van mij stuurde, vond ze mij ook heel leuk.
Begin van de week elkaars gsm nummer gegeven en zijn begonnen elkaar af en toe te sms-en. De chats werden steeds liever en intiemer e.d. Haar lieve e-cards sturen...
En we begonnen steeds meer naar elkaar te verlangen en stiekem zelfs verliefd worden.
We hadden het heel de week al over dat we elkaar willen ontmoeten en zoenen e.d. en ze begon het ook tegen haar moeder over mij te hebben...
Gisteravond hebben we voor het eerst met elkaar gebeld (heel spannend van te voren, want je chat-vriendin is ineens 'echt'!!) en dat klikte ook gelijk heel goed en hebben uiteindelijk een uur gebeld (tot mijn batterij leeg was) en heb zelfs even haar moeder gedag kunnen zeggen

Maar haar moeder is nog best wel een beetje huiverig om haar dochter mij te laten ontmoeten (ondanks dat ze zegt dat zij (haar moeder dus) mij ook wel lekker zal vinden ). Maar ze heeft het elke dag over mij (haar vader zit in het buitenland, voor zijn werk) en heb er veel vertrouwen in dat haar moeder overstag gaat...

Reageren

Regels voor berichten