Ik ga als alles meezit, ook mijn liefje de 16e voor het eerst ontmoeten, bij haar thuis!
We zitten allebei op het Large-forum en hebben eerder dit jaar al eens met elkaar gemaild. Vorige week donderdag avond heb ik haar toegevoegd in mijn msn-lijst (moest vast zijn gekomen door iets dat mij in haar aansprak bij haar, ineens....) en de dag erna voegde ze mij toe. En sindsdien zaten we heel veel te chatten (2-4 uur op een dag) met elkaar en werd het steeds persoonlijker. Ik had haar foto's al gezien in een topic op het forum, en toen ik haar ook wat foto's van mij stuurde, vond ze mij ook heel leuk.
Begin van de week elkaars gsm nummer gegeven en zijn begonnen elkaar af en toe te sms-en. De chats werden steeds liever en intiemer e.d. Haar lieve e-cards sturen...
En we begonnen steeds meer naar elkaar te verlangen en stiekem zelfs verliefd worden.
We hadden het heel de week al over dat we elkaar willen ontmoeten en zoenen e.d. en ze begon het ook tegen haar moeder over mij te hebben...
Gisteravond hebben we voor het eerst met elkaar gebeld (heel spannend van te voren, want je chat-vriendin is ineens 'echt'!!) en dat klikte ook gelijk heel goed en hebben uiteindelijk een uur gebeld (tot mijn batterij leeg was) en heb zelfs even haar moeder gedag kunnen zeggen
Maar haar moeder is nog best wel een beetje huiverig om haar dochter mij te laten ontmoeten (ondanks dat ze zegt dat zij (haar moeder dus) mij ook wel lekker zal vinden

). Maar ze heeft het elke dag over mij (haar vader zit in het buitenland, voor zijn werk) en heb er veel vertrouwen in dat haar moeder overstag gaat...