Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2006, 16:22
Verwijderd
ik heb ongeveer 2 uur geleden wratten laten aanstippen. omdat die assistent de telefoon moest opnemen moest ze er nog een keer op. Resultaat is dat k nu dus een hele grote blaar heb die echt op knappen staat. als die blaar knapt door wrijving is dat dan erg?
die assistente zei namelijk dat je zelf niet mocht doorprikken. dat wist k dan nog.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 16:26
Stefanie
Stefanie is offline
De blaar op die plek zorgt ervoor dat er geen bacterien bij kunnen. Als je hem doorprikt of kapot maakt dan kan dat dus wel gebeuren en gaat het misschien ontsteken. Je kunt er het best een pleister op plakken, zodat er weinig kans is dat ie stuk gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 16:38
Verwijderd
maar de blaar zit tegen mijn grote teen aan en is een halve cm dik. tis echt een irritante plek i khoop gewoon dat ie niet scheurt
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 19:18
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 20-12-2006 @ 17:38 :
maar de blaar zit tegen mijn grote teen aan en is een halve cm dik. tis echt een irritante plek i khoop gewoon dat ie niet scheurt
Ik heb is t zelfde gehad, en dan echt op m'n grote teen (en aan de onderkant) en bij mij is ie niet geknapt hoor. Geen rare dingen doen, dan kan er niet al te veel gebeuren lijkt me
Oud 20-12-2006, 19:43
Verwijderd
oke dat is mooi. ik heb ook op die plek 1 aangestipt maar dat is een bloedblaar geworden
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 00:12
Lenny K
Lenny K is offline
hopelijk is het nog niet te laat... maar laat hem zitten, dan maar ff pijn lijden. als ie open gaat kan het zo gaan dat je nog verder van huis bent. en als ie onverhoopt mocht knallen (nieuwjaar?) zorg dan dat het niet geinfecteerd raakt.
Oud 21-12-2006, 12:23
ganralph
ganralph is offline
inderdaad niet laten ontsteken.

[slightly offtopic] ik vond dat aanstippen echt verschrikkelijk pijnlijk en het werkte na drie keer nog niet. toen hoorde ik de tip dat wratten verdwijnen door uiensap -> drie dagen met een doorgesneden ui op de wrat gelopen en een week later waren ze weg
[/slightly offtopic]

Regels voor berichten