Advertentie | |
|
![]() |
|
wel, ik ben er van overtuigd door naar veel mensen te luisteren, en veel te lezen over het onderwerp. dat men niet persé veel ervaring nodig hoeft te hebben om een relatie werkende te houden.
|
![]() |
laat je niet leiden door angst en wantrouwen in een relatie... Dan zal hij bij voorbaat niet slagen. Geniet er gewoon zo veel mogelijk van! Denk niet aan het einde... Als je al in je relatie over het liefdesverdriet gaat denken dat je aan het einde ervan zal voelen, heeft het niet veel zin.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n eerste verliefdheid jah...
Maar 'n eerste vriendje dat ging al uit omdat ik constant liep te zeiken of hij me wel leuk genoeg vond. Toen was ik namelijk al verpest door vervelende ervaringen op de basisschool&middelbare school en verderz ben ik "iets" te vaak lelijk genoemd, uitgelachen, buitengesloten, gepest, noem maar op. ![]() Die dingen hebben invloed op je zelfvertrouwen dus ook op hoe je op je eerste liefde reageert: onzeker (hij kán me gewoon niet leuk vinden..) Meer ervaring is beter: ik herken veel beter of iemand het meent of niet. Natuurlijk kan hij je hart altijd nog breken, maar de kans om op een verschrikkelijk groffe manier bedrogen/gebruikt te worden is dan wel flink gedaald... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|