Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm....nee.zo praat ik niet de hele tijd over mn vriend.
Zij vindt zichzelf nu helemaal 'ok' nu ze een vriend heeft en ze verteld mij echt alles!!dingen die mij echt helemaal niks interesseren!ja, sorry, maar daar kan ik niks aan veranderen.en die verhalen gaan altijd over hetzelfde:hij belde, hoelang, wat ze precies gezegd hebben, of hij kwam op n afspraak weer te laat, hij zei t af.blablabla.En sorry, dat interesseert met niet.
|
![]() |
Dat is toch normaal dat je je zo voelt!!! het zou niet best wezen als je dat gevoel niet had!! toch?!
en wat betreft je vriendin.. ik zou het gewoon eerlijk tegen haar zeggen! als jij haar enige vriendin bent zal ze je echt niet kwijt willen! het is toch supertof dat jullie allebei een vriend hebben! daar moet je juist lekker over kunnen 'geinen' en praten.. dus als ze echt ergens mee zit moeten jullie er ook over kunnen praten vind ik. maar als ze echt voortdurend loopt te zeiken is dat natuurlijk niet leuk en dat zou ik gewoon tegen dr zeggen hoor! en dan wordt ze boos.. ze weet wel hoe jij erover denkt en zal er misschien wat meer op gaan letten.. Kus |
![]() |
|
thnx voor je reply Shiningstar!
de afgelopen week viel het weer mee (gelukkig) Maar dat komt misschien doordat ik 'subtiele' hints geef, als ze weer zo'n (saai) verhaal ophangt.Maar ik zal aan je denken ![]() Kus
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De echte argumenten tegen de Wereldbank Gatara | 7 | 03-02-2004 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |