Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 18:34
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey mensjes!!
Ook zo verliefd?Ik wel *zucht*
Mn vriend ziet er best leuk uit.Maar soms dan zie ik hem lopen ofzow en dan heb ik soms echt zoiets van: Wauw!!!!Wat is ie lekkerrrr.... En dan voel ik die verliefdheid echt weer door mn hele lichaam stromen.Of als ik hem in zn ogen kijk en hij door mn haar strijkt.....*zucht*
Meer mensen hier 'last' van??

Ow ja.En nog ff dit.Een vriendin van mij heeft nu ook n vriend.Das een vriend van mijn vriend.En elke dag ligt ze over hem te zeiken.Ik word er echt helemaal strontziek van!!Maar t probleem is.Tegen mn andere vriendinnen kan ik dat zeggen als ik met dat probleem zit, maar als ik dat tegen haar zeg, dan gaat ze weer helemaal raar doen en begint ze mij toch weer helemaal af te kraken.En dan zeg ik wat trug en dan hebben we meteen herrie!(???)Zij heeft alleen mij.En dan vind ik t zo lullig om dat tegen haar te zeggen (zie de gevolgen).
Heeft iemand van jullie een idee wat k dan doen?Of juist niet??
Oud 04-03-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
aannitaa schreef:
Hey mensjes!!
Ook zo verliefd?Ik wel *zucht*
Mn vriend ziet er best leuk uit.Maar soms dan zie ik hem lopen ofzow en dan heb ik soms echt zoiets van: Wauw!!!!Wat is ie lekkerrrr.... En dan voel ik die verliefdheid echt weer door mn hele lichaam stromen.Of als ik hem in zn ogen kijk en hij door mn haar strijkt.....*zucht*
Meer mensen hier 'last' van??
Ohja, reken maar. Ik ben ook echt tot over m'n oren verliefd op 'n ontzettend lieve meid (medeforumster van ons )...elke keer als ik 'r zie denk ik weer opnieuw 'wat is ze toch fantastisch'. Zo mooi, lief, aardig...ik kan er geen woorden voor verzinnen. Eigenlijk is het natuurlijk allemaal biologisch en hardstikke 'koud' te verklaren dat je zo verliefd bent maar het is wel een heerlijk gevoel...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:18
Verwijderd
Uhm... jaa, ik ken het, maar, maar, dat wil toch niet zeggen dat ik verliefd ben, he? Dat zou stom zijn!! Ik wil niet verliefd zijn *huil*

Uhm en over die vriendin, nou ja, zit jij niet net zo te praten over je eigen vriend? Als ik verliefd ben dan doe ik dat ook....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:36
droomkoningin
droomkoningin is offline
ehm....nee.zo praat ik niet de hele tijd over mn vriend.
Zij vindt zichzelf nu helemaal 'ok' nu ze een vriend heeft en ze verteld mij echt alles!!dingen die mij echt helemaal niks interesseren!ja, sorry, maar daar kan ik niks aan veranderen.en die verhalen gaan altijd over hetzelfde:hij belde, hoelang, wat ze precies gezegd hebben, of hij kwam op n afspraak weer te laat, hij zei t af.blablabla.En sorry, dat interesseert met niet.
Oud 08-03-2002, 11:01
ShiningStar
ShiningStar is offline
Dat is toch normaal dat je je zo voelt!!! het zou niet best wezen als je dat gevoel niet had!! toch?!

en wat betreft je vriendin.. ik zou het gewoon eerlijk tegen haar zeggen! als jij haar enige vriendin bent zal ze je echt niet kwijt willen! het is toch supertof dat jullie allebei een vriend hebben! daar moet je juist lekker over kunnen 'geinen' en praten.. dus als ze echt ergens mee zit moeten jullie er ook over kunnen praten vind ik. maar als ze echt voortdurend loopt te zeiken is dat natuurlijk niet leuk en dat zou ik gewoon tegen dr zeggen hoor! en dan wordt ze boos.. ze weet wel hoe jij erover denkt en zal er misschien wat meer op gaan letten..

Kus
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 10:00
droomkoningin
droomkoningin is offline
thnx voor je reply Shiningstar!
de afgelopen week viel het weer mee (gelukkig) Maar dat komt misschien doordat ik 'subtiele' hints geef, als ze weer zo'n (saai) verhaal ophangt.Maar ik zal aan je denken

Kus
Oud 10-03-2002, 16:05
ShiningStar
ShiningStar is offline
Haha..
Fijn om te horen
Laat t me weten...
Kuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten