Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ideaal bestaat niet
de ware bestaat niet de most compatible, dara geloof ik in ik wil relatie waar ik trots op kan zijn, zowel datvde jongen er goed uitziet, als dat hij een goed innerlijk heeft daarnaast, wat bij mij het meest telt, en bijna nog nooit is voorgekomen: dat hij mij nodig heeft, en zich daadwerkelijk in me intereseert, op alle vlakken dat is echter een illusie. mannen zijn niet zo opofferings gezind als vrouwen |
![]() |
|
Evolutionair biologisch gezien is het onzin dat uiterlijk niet meer mee zou tellen. Nog steeds zoeken we onbewust partners uit die geschikt zijn om sterke kinderen te maken.
Dat zit er nou eenmaal ingebakken, en dat krijg je er niet zomaar uit. Die genen moeten verspreid worden onder het liefst zo veel mogenlijk sterke mensen. Verklaart gelijk het fenomeen vreemdgaan.
|
Verwijderd
|
Uiterlijk is juist wel belangrijk. Je kunt aan alles werken in een relatie, maar iemand aantrekkelijk leren vinden gaat volgens mij niet. 't Kan wel groeien, trouwens... uhm... sloop ik nu mijn eigen theorie?
Nou ja, jullie snappen het wel. Je moet wel tot iemand aangetrokken zijn, anders heeft een relatie ook niet zoveel zin. Maar aantrekkelijkheid heeft bij meiden ook meer te maken met uitstraling dan met echt uiterlijk. Bij jongens denk ik ook, maar 't is natuurlijk niet stoer om een lelijke vriendin te hebben. En er was iets met de immuunsystemen. Wij schijnen een soort geur te hebben die je niet bewust ruikt, maar waar je aan kunt ruiken of die persoon een immuunsysteem heeft dat veel verschilt van de jouwe of niet (veel verschil = beter voor het nageslacht). En dat maakt nu eigenlijk echt uit waar je op valt. ![]() ![]() ![]() De ideale man, trouwens, is natuurlijk én bloedmooi, én sterk, én slim, én hij kan goed met je praten, én hij interesseert zich altijd voor jou, behalve als je dat niet wilt, én hij zal nóóit naar andere vrouwen zelfs maar kijken, want jij bent de enige voor hem... kortom, de ideale man bestaat niet. Net zo min als de ideale vrouw. [Dit bericht is aangepast door Morgan (08-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door kirsten (09-03-2002).]
||
Citaat:
ik snap je punt niet helemaal. je beweert dus dat je op het innerlijk valt en het uiterlijk dus niet tot weinig toe doet? en dat ik gewoon dom ben? dan zou je dus ook op deze gast kunnen vallen want mij lijkt het een hartstikke aardige gast. hij is verre van perfect maar zal vast wel een hart van goud hebben. en ik beweerde alleen maar dat inner- EN uiterlijk meetellen. en in mijn ogen is uitstraling deel van je innerlijk wat naar buiten straalt, dus OOK je uiterlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Innerlijk is zeker belangrijker dan uiterlijk, maar dat ik op iemand zou vallen ALLEEN vanwege zijn innerlijk hoor je MIJ niet zeggen. Als ik verliefd word, voel ik me tot een bepaald persoon aangetrokken en dat komt echt niet alleen door zijn innerlijk ( uitstraling vooral, maar die uiterlijk natuurlijk ook ).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar als ik een hele lelijke jongen op straat zie lopen, ga ik echt niet denken, goh dat zou wel eens een hele aardige jongen zijn, iedereen kijkt bijna altijd eerst naar het uiterlijk...............
|
Ik geloof mensen niet als ze zeggen dat ze alléén naar het innerlijk kijken. Ik ga altijd eerst op het uiterlijk af en dat is misschien niet het beste maar volgens mij zit dat in de mens.
Afgelopen week heb ik een hele avond met een jongen zitten praten, heb een onwijs leuke avond gehad.. maar de volgende dag wist ik echt niet meer hoe hij eruit zag, niet dat ik dronken was ofzo, dat heb ik heel vaak. Maar toen vroeg ik het aan mijn vriendinnen en ze zeiden hij had flaporen een wazige blik in zijn ogen en heel wild haar. Nou ik vond hem gewoon fantastisch omdat ie zo onwijs aardig was!
|
Verwijderd
|
altijd zelfde discussie
je valt noooit alleen op innerlijk, uiterlijk telt mee. Als je iemand leuk vind vind je 'm als snel niet lelijk meer, er bestaat ook nog zoiets als uiterlijk blabla maar als je het heel goed met iemand kunt vinden die je eigenlijk heel lelijk vind, denk ik toch dat je diegene als een vriend wil houden en niet als De vriend |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit? Yana | 16 | 23-03-2008 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat is jouw ideale man/vrouw? Optima | 116 | 11-08-2006 10:48 | |
De Kantine |
Ideale man/vrouw sunshine86 | 54 | 22-03-2006 08:45 | |