Ik heb een tijdje terug een Nokia 6600 gevonden. Eerst kon ik er gewoon nog inkomen met mijn simkaart maar nu niet meer.
Hij is denk ik geblokkeerd ofzo. Heb er niet echt veel verstand van. Ik denk dat hij misschien beveiligd is, omdat het een nieuwer model is.
Toen ik nog in de telefoon kon kreeg ik alle berichten enz. van de persoon van wie de telfoon was te zien. Dat is dan waarschijnlijk opgeslagen in de telefoon zelf en niet op de simkaart.
Heeft deze persoon een abonnement gehad? Omdat ik geen naam of adres van deze persoon heb kan ik hem niet netjes terug geven. Zelf heb ik er ook niks aan, omdat ik al een telefoon met abonnement heb. Kan ik hem nu doorverkopen of is dat niet mogelijk? Moet de beveiliging er eerst af worden gehaald en waar kan ik dat laten doen? Wat zijn de kosten?
Wie heeft voor mij een antwoord op al deze vragen? Alvast hartelijk dank!
Je kan even de politie bellen en het imei-nummer doorgeven (serienummer) dat staat onder de accu of je kan het zien door *#06# in te typen. De eigenaar weet dan dat die gevonden is (als hij naar de politie gaat).
Voor de rest help ik je niet, want je moet die telefoon gewoon teruggeven