Advertentie | |
|
![]() |
|
onder planet uitkomen zal niet gaan, er is wel een andere optie, maar helaas wel duurder, zeg je planet contract op (dus tot einde contract moet je door betalen) en begin alvast aan je casema contract, zo betaal je wel even wat meer, maar dat haal je er wel uit..... en trouwens, tot hoelang duurt je huidige contract? tot 31 dec. of niet? zolang is dat toch niet?
|
![]() |
|
Ik begrijp dat dit zwaar kut is maar inderdaad gaan die abbo's per jaar contracten. Ik heb zelf ook mijn abo opgezegd omdat ik ook een veel betere aanbieding ben tegengekomen. Inderdaad is het dan klote dat die planet dude zegt dat je nog tot februari 2005 moet w8ten maar goed tenminste niet zo lang als dat van jou.
ps. fuck casema! http://www.quicknet.nl/abonnementen/xxl |
![]() |
||
Citaat:
En wat moet ik me voorstellen bij 2048-8192 kbps aan downstream?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wachten is het beste wat je kan doen, optijd opzeggen en dan een nieuwe provider pakken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat is dus niet een "#$@# actie" van Planet, maar een "#$@# actie" van jezelf. Had jij de voorwaarden maar moeten lezen.
Zo ongeveer iedere provider heeft wel een minimale contractduur van een jaar, want ze moeten de modems en de aansluitkosten die ze gratis weggeven als een klant een abbo afsluit wel terugverdienen. Niet meer dan logisch dus, volgende keer beter opletten.
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen hier een hekel aan hebben omdat eerlijke concurrentie bijna onmogelijk is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben niet voor niks overgestapt naar Xs4all, welgeteld 3 dagen dubbel abonnement betaald en geen downtime gehad (of het moet overdag zijn geweest toen ik naar me werk was). Kost me nu wel €. 5,- per maand meer maar naar een jaar hoef ik maar rekening te houden met een termijn 1 maand in plaats van 1 jaar. Hoop wel dat over een jaar overstappen naar een ander netwerk wat beter gaat.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ADSL wordt een ruime 20% duurder Dutchy15 | 38 | 14-01-2002 15:07 |