Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 12:12
Verwijderd
vandaag dus (sorry roxy, maar ik moest toch even een nieuwe aanmaken)

komen dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 12:34
EggeD
EggeD is offline
Geen slechte bands, imho, maar ik ga loten voor surprise vanavond, da's best belangrijk enzo. (;
Oud 17-10-2004, 12:54
Roxy
Roxy is offline
zo weinig verkochte kaartjes dat er perse een nieuwe moest joh?

und ik ga misschien ook.
Oud 17-10-2004, 14:03
little nemo
little nemo is offline
..ga nou maar gewoon
Oud 18-10-2004, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 17-10-2004 @ 13:54 :
zo weinig verkochte kaartjes dat er perse een nieuwe moest joh?

und ik ga misschien ook.
hehe nouja, die ander ging meer over de cd dan het concert, en de mensen moeten wel alert gemaakt worden

jammer dat je er niet was, want het was heel erg de moeite waard!!!
the ocean was echt heeeel wreed, heaven shall burn was leuk voor een half uur, en speelde helaas veel te lang.
cult of luna was duidelijk niet voor iedereen weggelegd, want er waren een hoop mensen die wegliepen (mensen die voor heaven shall burn kwamen). erg toegankelijke muziek is het niet, en het optreden ook niet. maar ze waren enorm goed ze speelde zoooo strak.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:17
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 18-10-2004 @ 08:56 :
hehe nouja, die ander ging meer over de cd dan het concert, en de mensen moeten wel alert gemaakt worden

the ocean was echt heeeel wreed, heaven shall burn was leuk voor een half uur, en speelde helaas veel te lang.
cult of luna was duidelijk niet voor iedereen weggelegd, want er waren een hoop mensen die wegliepen (mensen die voor heaven shall burn kwamen). erg toegankelijke muziek is het niet, en het optreden ook niet. maar ze waren enorm goed ze speelde zoooo strak.
ja ik hoorde al dat the ocean erg goed was, maargoed ik had andere dingetjes die niet konden wachten.. helaas...
Oud 18-10-2004, 12:24
uptomyneck
uptomyneck is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 18-10-2004 @ 08:56 :

kvond juist dat the ocean een beetje te lang speelde... als ze 1 nummer minder hadden gespeelt waren ze gestopt op t hoogtepunt.. nu zakte t een beetje in naar mijn mening..

en heaven shall burn speelde gewoon een super strakke set! Ruige band!

Cult of luna: naaah.. dit was echt minder vond ik.. kon me gewoon niet boeien.. gitaren klonken heel iel.. zanger die heel ingehouden screams had.. gewoon jammer..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:50
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
asonldude schreef op 18-10-2004 @ 13:24 :
kvond juist dat the ocean een beetje te lang speelde... als ze 1 nummer minder hadden gespeelt waren ze gestopt op t hoogtepunt.. nu zakte t een beetje in naar mijn mening..

en heaven shall burn speelde gewoon een super strakke set! Ruige band!

Cult of luna: naaah.. dit was echt minder vond ik.. kon me gewoon niet boeien.. gitaren klonken heel iel.. zanger die heel ingehouden screams had.. gewoon jammer..

vreemd. gisteravond op msn zei je nog dat ze cool waren.
Oud 18-10-2004, 18:23
Fjall
Fjall is offline
ik vond het een van de beste optredens van dit jaar.

The Ocean was erg strak, begon me na verloop van tijd te vervelen, maar dat zal wel komen doordat ik de nieuwe cd nog niet had.

Heaven Shall Burn was erg strak, maar naar verloop van tijd verloor ik wat interesse omdat het allemaal net te lang duurde. Die gasten moeten gewoon 30 a 35 min knallen en niet meer.

Cult of Luna was erg Was veeeel rustiger dan hun optreden op Pukkelpop, maar dat was ook wel te verwachten na Salvation. Vanaf de eerste paar tonen werd je in een trance gebracht en die eindigde pas toen de band hun laatste paar tonen eruit perste.

Alleen jammer van die gasten dat ze perse hun eigen muziek wilden horen na de show, niet dat ik Sigur Ros niet dig (super band), maar vond het wel lomp overkomen dat ik niet gewoon mijn eigen plaatjes mocht draaien... Beetje vage gasten.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:12
uptomyneck
uptomyneck is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 18-10-2004 @ 15:50 :
vreemd. gisteravond op msn zei je nog dat ze cool waren.
haha dude.. dat je zei je gister ook al ja..

of jij was lam.. of ik liep onzin uit te kramen.. want ik vond t echt zoals ik daarnet beschreven heb..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:10
snoodaard
snoodaard is offline
Als ik het zondag geweten had was ik alsnog gaan werken. Wel grappig dat 'damage: 9 euro' echt satandeathmetal.
Reageren

Regels voor berichten