![]() |
|
Je massa zet niet door omdat je niet vreet, simpel. Daar hoef ik weinig over te zeggen verder.
http://www.dutchbodybuilding.com Post je voedingsschema, voor zover je die al hebt. Reken maar dat het daar aan ligt. Massa bouw je niet met een hapje lucht. Zonder chemische ondersteuning kun je geen massa bouwen en vet afbouwen tegelijk, of het een, of het ander dus. ps. kippenpoten zijn niet sexy, train je benen.
Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 14:41. |
![]() |
|
![]() |
Die onderste 2 blokjes ga je voorlopig niet zien als je massa aan wilt komen. Het is jammer maar om vet te verliezen heb je over het algemeen een caloriedeficiet nodig en om spiermassa aan te komen een calorieovermaat.
Ik zou niet je geld steken in het kopen van supplementen. Het heeft zeker zijn waarde maar een goed dieet is de basis. Zonder die basis heb je weinig aan supplementen. Bovendien is een dieet goedkoper en efficienter. Om aan te komen zal je echter meer moeten eten, hoeveel je ook denkt te eten. Waneer je op vaste tijden en vaste hoeveelheden gaat eten merk je pas hoe weinig je nu eigenlijk eet. Nog even over je training. Vleugels horen gewoon bij de spiergroep "rug". Het niet trainen van schouders vind ik vragen om blessures en andere spiergroepen zoals de borst zullen op een gegeven moment niet meer vooruit gaan omdat ondersteunende spiergroepen (zoals de schouders) een beperkende factor worden. Het trainen van benen zorgt voor een vergrote afgifte van GH en testosteron. Hierdoor groeien indirect alle spiergroepen. Bovendien zit de echte kracht in je benen en rug, door die te trainen wordt je pas echt sterk. En als laatste ziet het ook niet uit als iemand een goed ontwikkeld bovenlichaam heeft met kippenpootjes. Ik zou trouwens niet je training langer gaan maken, dat heeft waarschijnlijk geen positieve invloed op je spiergroei; en cardio al helemaal niet. En sorry Firefly, ik heb niets tegen jou of zo hoor maar alles wat je net vertelde is onzin. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee dat vind ik niet eh fire dinges, jij mag dan wel een petit peu weten van fysiologie omdat je dat toevallig studeert.. maar je weet geen kut van bodybuilding. Je weet misschien iets over trainen omdat je de spieren kent maar je weet niets van dieeten, vocht afdrijven, chem. ondersteuning etc. Geef dus maar geen adviezen over massa opbouwen of cutten.
![]()
|||||
![]() |
Nou vooruit, ik zal het even uitbreiden. Ik vind het trouwens niet eerlijk dat je zegt dat ik jou niet mag verbeteren waneer ik er geen studie over heb gedaan. Mag ik dan alleen over mijn studie dingen weten? Ik ben recreatief bodybuilder geweest en ik weet er wel een beetje van.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je spiermassa vergroot wordt dan gaat je gewicht uiteraard ook omhoog. Die shakes kan je prima na de training nemen en die worden niet verbrand maar gebruikt voor herstel. Citaat:
|
![]() |
|
Zo was het ook niet bedoeld Cootje
![]() Punt is dat dit anders een thread word waarin squat zich het leplazarus typt en die fire gozer gaat lopen afkraken en daar schiet je ook niets mee op, ik spreek intussen uit ervaring dat buitenstaanders niets weten van bodybuilding en ook niet open staan voor iets anders dan hun eigen vooroordelen. ( tis lelijk, tis slecht, ik weet het beter, blabla ) Bovendien gaf ik je al een link waar je als je echt interesse had moeite te doen voor je lichaam ( zoals je dus hebt ) veel meer aan hebt dan een thread vol contrasterende adviezen en ergernis. 9 van de 10x is het zo dat mensen toch niet willen horen hoe het moet. En ik heb geen zin om hier lappen adviezen neer te typen die nog altijd slechts kleine stukken zijn in het geheel, die vervolgens telkens bekritiseerd worden door therapeutjes zodat ik het compleet kan gaan uitleggen. Dat helpt jou ook niets verder. Succes op dbb kerel, kom je vanzelf wel weer tegen ![]() ![]()
|
![]() |
ik doe veel sit-ups, omdat mijn buik snel de neiging heeft om te gaan 'blubberen' en ik wil het een beetje strak houden.
mijn bovenste buikspieren net onder mijn borsten zijn echt heel erg getraind, maar onderin is het nog een beetje minder allemaal. maar hoe langer ik bezig ben, hoe meer ik mijn onderste deel van mijn buik in bedwang kan houden. er zijn jongens die van zichzelf al bijna een half wasbordje hebben en er zijn jongens die dat bijna met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen. ligt het misschien aan je lichaamsbouw? of aan je eetpatroon? misschien kan iemand die er veel verstand van heeft je helpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
onderste buikspieren train je door het heffen van je benen.
of ga hardlopen en hou je hartslag tegen de 140 slagen per minuut en loop dan 2x in de week langer dan 20 minuten. zo verbrand je vet..is je hartslag hoger, verbrand je minder vet, dan verbrand je meer glucose en werk je meer aan je conditie. En wat mightyduck zegt: eten wat ik wil is waardeloos. Zoek eens op zijn naam want er zijn wat meerdere topics over het aankomen van spiermassa qua voeding en rust. Ikzelf heb er ook veel van opgestoken om naar anderen te luisteren (trainers of mensen die progressie boekten zonder enige verkeerde middelen) suc6! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kan dat dan? En wat is GH? Dat kan misschien zo zijn dat het bij mij langzaam gaat. Ik train mijn benen dus bijna nooit. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gh = sth, groeihormoon ofwel somatrope hormone.
Gh en insuline kunnen niet zonder elkaar bij het verzorgen van de IGF afgifte, insuline-like-growth factor 1 de variant die naast en samen met de anabole gevoeligheid in de spieren ( de ontvangst voor testosteron ) voor de opbouw van (spier)weefsel zorgt.
Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 19:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echter, voedings does the trick, maar dat wist je al ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitness MaikelB | 18 | 23-11-2005 11:40 | |
Vrije tijd |
Fitness noor-sophie | 54 | 11-10-2005 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |