Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 16:22
Sosi
Sosi is offline
Vraagje: ik ga een nieuwe telefoon kopen, van telfort. Maar ik wil mn eigen nr graag houden. Mn oude tel is van kpn, kan ik gewoon de simkaart verwisselen? Alvast bedankt!
Oud 17-10-2004, 16:43
Energie
Energie is offline
als de telefoon simlock vrij is wel
Oud 17-10-2004, 18:05
Agamemnon
Agamemnon is offline
Aangezien je schrijft dat het een telfort telefoon is kan dat nog wel eens problemen op gaan leveren... moet je de simlock laten verwijderen etc.
Oud 17-10-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 17-10-2004 @ 19:58 :
Maarrrr als je telefoon ouder dan een jaar is, kun je vaak gratis bij je provider een unlock code opvragen zodat je zelf simpel de simlock gratis kunt verwijderen. Dan kan je hi kaart er wel in.
Moet ze eerst zeker nog een jaar gaan wachten, ik denk niet dat dat veel zin heeft.
Mja, je kan ook sim-lock-vrije telefoons kopen, zijn vaak wel duurder, maar je kan eens kijken of het toestel dat jij wil er bij zit.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2004 @ 20:00 :
Moet ze eerst zeker nog een jaar gaan wachten, ik denk niet dat dat veel zin heeft.
Mja, je kan ook sim-lock-vrije telefoons kopen, zijn vaak wel duurder, maar je kan eens kijken of het toestel dat jij wil er bij zit.
Oja, stom. Ik zat te denken aan haar oude telefoon Hij is weg.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:26
3rd Rock
3rd Rock is offline
een telefoon van telfort? hoe bedoel je dat? koop je in de telfort-shop een gsm met prepaid. of 1 met abo? in dat laatste geval kun je volgens mij telfort je KPN-abo laten opzeggen en dan kun je je kpn-abo-nummer meenemen.
als je kpn pre-paid hebt zul je je nieuwe telefoon simlock vrij moeten laten maken. kan voor een paar euro op de markt wel. dan kpn-kaartje erin schuiven en bellen maar.

(Correct me if i'm wrong)
Oud 17-10-2004, 20:26
Darko
Darko is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 17-10-2004 @ 20:26 :
een telefoon van telfort? hoe bedoel je dat? koop je in de telfort-shop een gsm met prepaid. of 1 met abo? in dat laatste geval kun je volgens mij telfort je KPN-abo laten opzeggen en dan kun je je kpn-abo-nummer meenemen.
als je kpn pre-paid hebt zul je je nieuwe telefoon simlock vrij moeten laten maken. kan voor een paar euro op de markt wel. dan kpn-kaartje erin schuiven en bellen maar.

(Correct me if i'm wrong)
ligt er aan welk toestel van telfort et is.. Met sendo word et wel lastig denk ik.. nokia is al weer een stuk makkelijker om sim-lock vrij te maken.
Oud 17-10-2004, 20:44
3rd Rock
3rd Rock is offline
daarin heb je gelijk darko. sendo's sagems en triums zullen lastiger zijn dan meer gangbare merken like nokia en siemens
Reageren

Regels voor berichten