Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
dan zou ik zeggen, weet je.. leuk als je me beloftes doet , maar hou je er dan ook aan! Trouwens, mijn vriendje zou meteen vragen wat er was, weet ut zeker
![]() Chanel
|
Ik zou alleen maar ontzettend blij zijn al zou ze me 's nachts wakker bellen. Als was het alleen maar om weer even haar stem te kunnen horen.
En ik denk dat ze het ook niet erg zou vinden als ik het bij haar deed. Ik vind je reactie van je vriend wel een beetje vaag. Ten eerste heeft ie gezegd dat je hem mag wakkerbellen en ten tweede hoort ie het toch juist fijn te vinden als je hem belt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
suc6 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat had je 'm dan te vertellen.....iets belangrijks, of gewoon zomaar??
Heb je 'm de volgende dag nog gevraagd warom hij zo deed, had hij een goeie verklaring? Ik ben altijd zo iemand die mensen aan hun beloftes houdt.......ik zou om zoiets echt kwaaaaaaaaad worden. Maar ik zou 'm niet bellen als er nix aan de hand was, vinnik zielig, dan slaapt ie net lekker en dan bel ik 'm wakker.....neej dat zou ik niet doen. Ik heb 'm weleens gebeld toen ik onwijze hartkloppingen&hyperventilatie had 's nachts en superbang was, en ik wist echt niet meer wat ik moest doen.......en toen stond z'n mobiel uit ![]() ![]() Maar bellen doe ik dan niet, eerst hadden we zo'n gewoonte om 's nachts uren te bellen, maar als je er overnadenkt slaat het eigenlijk nergens op en kost het jullie allebei alleen maar nachtrust......en dan heb ik het nog niet eens over de telefoonrekening ![]() MAARRRR.......let op: het feit dattie zo reageert zegt wel iets over wat ie voor je voelt hoor!!!! Hou dit goed in de gaten!!!! Serieus!! |
![]() |
|
![]() |
je vriendje vertelt je : je kunt me bellen wanneer je maar wilt. dus: jij belt hem om 1.45 uur 's nachts op. Hij ligt te slapen, hij neemt op en zegt: bel me morgen maar want ik lig te slapen. Jij zegt: maar jij zei dat ik je altijd kan bellen wanneer ik maar wil. Hij zegt : man, ga slapen het is vet laat! JIJ ZEGT: HOOKEE, SLAAP LEKKER LIEVERD! EN SUCCES MET HET ZOEKEN VAN EEN NOUVEAU VRIENDINNETJE!! *klik..piep piep piep piep* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo zou ik het (misschien) ook doen. Tenzij ik heeeeeel errug verliefd ben natuurlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de zondvloed, de bijbel en jezus =zwart wit= | 376 | 06-10-2004 21:31 | |