Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou het er over kunnen hebben, maar je moet niet vreemd op gaan kijken als hij wil blijven spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is miss wel leuk om af en toe te kijken, voor je vriend.. Hij is daar toch bezig, mayb vindt hij dat ook wel leuk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had ook kunnen zeggen van "blijf maar op de zaterdagen weg want ik wil dan voetballen en de derde helft meemaken". Probeer het dan ook een beetje leuk voor hem te vinden.. je hebt hem de vrijdag, je hebt de zaterdag tot 2 uur en dan om 5 uur heb je hem weer. En als je een keer niet mee wil zeg je dat gewoon en ga je bij hem thuis iets doen, toch best te doen als je (ruim) een jaar hebt? Besides, én op zaterdag én op zondag een wedstrijd? vage poep, zit hij op 2 clubs oid? Je levert hem echt niet zolang in. Als hij echter om de wedstrijd om voor je gevoel te weinig aandacht aan je schenkt moet je dat gewoon zeggen. Als ik mn vriendin enkel op vrijdag/zaterdag zou kunnen zien zou ik na voetbal zo snel mogelijk omkleden die derde helft laten voor wat het is en thuis weer wat extra aandacht aan dr besteden. En stel nou even dat hij doet wat je wil dat hij doet. Hij heeft zn hobby voor je op en heeft enkel school/studie wat dan ook erbuiten. Dat is ook niet echt gezond wel? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik claim hier ook niet dat het niet vervelend voor haar zou zijn maar ik vind ook niet dat ze al te veel moet verwachten van hem zo gezien dat hij zijn hobby voor haar opgeeft. Laat die jongen gewoon zijn hobbies doen en hou in je achterhoofd dat hij er blij van wordt en als je dat respecteert is het allemaal ook stukken beter te doen. Als het echter te veel wordt meld het herm dan en bespreek het, hij zal vast wel een keer tijd voor hem maken. Je hebt nu ipv 24 uur op de zaterdag een paar uutjes minder, echte grote dinge zoals een hele dag samen doorbrengen nu enkel in vakanties of wanneer hij geen wedstrijd oid. Hou gewoon in je achterhoofd dat hij voetbal leuk vindt, gun hem ook wat fun. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zeggen wees niet bang om zelf ook een sport te beoefenen of met andere vrienden af te spreken in het weekend buiten hem om.. een weekendje elkaar niet zien gaat je relatie niet kapot aan ofzo hoor
||
Citaat:
er zijn meer dagen in de week (en anders wel meer vissen in de zee)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #240 Lethe | 500 | 14-06-2008 08:50 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
Olympisch voetbal Puta | 17 | 30-06-2004 10:01 | |
Psychologie |