Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS: Je moet niet vreemd gaan! |
![]() |
||
Citaat:
brief lijkt me idd een goed idee!
|
![]() |
niet bellen
niet schrijven je kunt er toch niets aan veranderen. Als je hem over wilt halen kun je het doen, maar dan kun je hem een tijdje een 'bepaald idee geven' . laat hem nu maar met rust, en als hij dan uiteindelijk tot een beslissing is gekomen, weet je dat hij er volledig achterstaat. Als hij je verlaat of Als hij zegt dat hij uit zichzelf veel van je houd en het je vergeeft. dat risico heb je maar houd ook de eer aan jezelf. je kunt iemand ook lastig vallen houd je nog van hem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja Jetje,
Als je nog met hem verder wil enzo (dacht het wel toch?) dan zou ik iets sturen, in elk geval een brief, en iets erbij om te laten zien dat je wel van hem houdt en hem niet kwijt wilt.. Een kaartje ofzo, weetikhet, jij bent hier zelf beter in dan ik... Maar niet bellen, ik bedoel hij zelf zei dat hij tijd wou.. Hmmmzz, ik spreek je nog wel weer en ik hoop dat het goed komt met je ![]() ![]() Kuzzz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat Moet Ik Hier Nou Mee! paula21 | 24 | 11-06-2008 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier mee? zeekoe | 22 | 15-09-2003 21:55 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |