Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natural Selection --> soort van FPS starcraft, de marines hebben een commander lijkt we lop wat obi wan vertelde
de alliens kunnen individueel structures bouwen. is een mod voor HL, dus als je een steam account hebt kun je het gratis spelen en je kan het vinden op www.natural-selection.org |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals iemand zei is Renegade ook een spel dat dicht in de buurt komt maar ik vind het persoonlijk nog een beetje oppervlakkig. Ik heb liever iets wat dieper gaat, Savage lijkt mij dus wel een interessant spel. Ik kan me vaag nog herrineren dat er een paar jaar terug ook een online game was waar je online een land had en je zelf een land kon opbouwen. Zeg maar zoals zo'n tekstspel (Utopia, Earth 2025) alleen was het dan zo dat je het a la C&C Generals zag. Heel erg vet dus want het was in feite een mix tussen Simcity/Civilsation 3 en C&C. Persoonlijk lijkt mij zo'n spel helemaal het eind; dat je dus met meerdere landen verdragen kunt hebben, kan boycotten, samenwerken of aanvallen en dat je daarbij ook op je eigen land moet letten en dat efficient moet opbouwen (Simcity zeg maar) Ik weet dat dat best wel micro management dan is en dat het dan best wel diep gaat maar hey, beter dan een oppervlakkige game die er super uitziet en je na 10 uur spelen wel gezien hebt ![]() Als er nog meer suggesties zijn hoor ik dat natuurlijk graag, alvast bedankt voor de tips
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ik zoek elfje16 | 3 | 06-10-2003 15:56 | |
Games |
Ik Zoek MODs voor Battlefield 1942 Kaboemie | 3 | 08-05-2003 11:39 | |
Games |
Ik zoek zo veel mogelijk verschillende midi's van NES, SNES en Nintendo 64. Markieparkie | 26 | 09-06-2002 15:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ik zoek.....iets GoGirlllll | 1 | 10-04-2001 20:26 |