Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 09:32
~- Anakin -~
~- Anakin -~ is offline
hey mensen!

Raar verhaal, waarschijnlijk stel ik me aan maar wil graag daarom jullie advies! Ik heb echt een super lieve vriend en ben echt gek op hem alles gaat ook goed tussen ons. Alleen donderdag sloeg bij mij ineens de twijfel toe of hij mij nog wel leuk genoeg vindt. Ik had gevraagd of hij ergens met mij ff naar toe ging. Was iets van school maar is meestal wel leuk, dus dacht gewoon van misschien wel leuk als hij mee wil. Hij zei dat hij niet meekon omdat hij pas om 4 uur thuis zou zijn. En 's avonds moest hij ook nog naar een feest waar hij om 7 uur al weer voor weg moest. Hij was ook nog eens moe dus wilde nog even gaan slapen. Tot hier heb ik er alle begrip voor en snap ik natuurlijk dat hij dan nog liever ff naar bed gaat. Maar kom ik daar zijn zus tegen en die vraagt waarom ik haar broertje niet mee genomen had, vertel dat hij pas om 4 uur thuis kon zijn. Hoor ik van haar dat hij gewoon al om 1 uur thuis zat! Het is op zich maar een klein dingetje en snap best dat voor iets waar hij geen zin in heeft geen half uur wil fietsen, met mij even naar school gaan en dan nog daarna heel de nacht door moeten. Maar dan had hij dat gewoon kunnen zeggen? Laatst had hij ergens ook niet zo'n zin in en dat heeft hij toen ook gewoon gezegd, misschien was hij nu gewoon bang dat ik het stom zou vinden als hij weer geen zin had. Het is op zich nix maar ben best onzeker en snel bang dat hij me niet meer leuk vindt. Door zoiets ga ik dan meteen weer heel erg twijfelen of hij me nog wel leuk genoeg vindt en krijg ik echt zo'n kut-gevoel.
Sorry is een lang verhaal geworden! Willen jullie hier please je mening over geven? of tips of zoiets hoe ik hier het beste mee om kan gaan zonder meteen een kut-gevoel te krijgen over zoiets kleins want op de een of andere manier kan ik zoiets niet van me af zetten!
In ieder geval iedereen die iets antwoord hartstikke bedankt!

liefs ~- Anakin -~
Oud 01-06-2002, 09:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja... mijn vriend heeft al vanaf dinsdag niks van zich laten horen... en als k dat doe zegt ie dat ie t druk heeft en reageert ie chagarijnig...

vorige week zaterdag hadden we afgesproken (maar niet tijd enzo). k moest die dag dansen tot 3 uur en toen bleek ie nog niet gsmst te hebben ofzo. ik ben eigenwijs en wacht dus af, maar nog niks. bleek dus dat ie moe was en vergeten was af te bellen

tja, nu ben ik dus ook heel onzeker en ik weet dus echt niet wat ik met hem aan moet hij is echt heel lief, maar alleen als k hem ook zie (en dat is 1 keer in de week). doordeweeks reageert ie gewoon niet op me!!!

misschien moet je t hem vragen waarom ie niet zei dat ie eerder thuis was? zeg hem dat je onzeker bent... maar dat je hem niks kwalijk neemt. als ie respect voor je heeft, zal ie laten blijken dat ie echt nog wel van je houdt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 10:51
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
verhaal
Uitmaken dus, zo te lezen denkt hij anders over verliefdheid dan jij. Dit verdien jij toch niet?
Oud 01-06-2002, 10:53
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~- Anakin -~ schreef:
lang-verhaal

hm, praat er met em der over, misschien had ie inderdaad 'gewoon' geen zin om te komen. Of mischien was ie eerder terug dan dat ie gedacht had. Zeg et em, of laat em desnoods datgene lezen wat je geschreven/getypt hebt.
Oud 01-06-2002, 11:31
[DnC]
[DnC] is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Uitmaken dus, zo te lezen denkt hij anders over verliefdheid dan jij. Dit verdien jij toch niet?
Wel een snelle beoordeling hé, zonder genoeg kennis van de gehele situatie te hebben?
Of zit je mensen hier te plagen met dit soort opmerkingen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 12:11
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
[DnC] schreef:

1) Wel een snelle beoordeling hé, zonder genoeg kennis van de gehele situatie te hebben?
2) Of zit je mensen hier te plagen met dit soort opmerkingen?

1) ja, 'k zie niet in waarom niet, kan moeiliijk die jonge vrage wrom die dat doet.

2) nee hoor, ben heel serieus.
Oud 01-06-2002, 13:57
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
~- Anakin -~ schreef:
verhaal
Kan het me best voorstellen van je vriend wat hij gedaan heeft. Hij heeft al eerder iets anders afgezegd omdat hij 't niet leuk vond, en misschien was hij bang dat je hem niet meer leuk zou vinden als hij nog een keer zou afzeggen (meer zoiets als jij nu voelt, alleen dan omgekeerd). Hij heeft daarom misschien deze 'smoes' verzonnen. Gewoon met 'm over praten dan komt alles wel weer goed lijkt me.
Oud 01-06-2002, 15:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
moenbase schreef:

neej tja... k vind hem nog steeds onwijs leuk... maar k verdien dit inderdaad niet. k bedoel, k heb het al moeilijk gehad met m'n laatste ex dankzij mijn ex daarvoor, en had hem dus gewaarschuwd dat ik hem moeilijk vertrouw. en daar zei ie rekening mee te houden, maar nu doet ie juist het tegenover gestelde!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

neej tja... k vind hem nog steeds onwijs leuk... maar k verdien dit inderdaad niet. k bedoel, k heb het al moeilijk gehad met m'n laatste ex dankzij mijn ex daarvoor, en had hem dus gewaarschuwd dat ik hem moeilijk vertrouw. en daar zei ie rekening mee te houden, maar nu doet ie juist het tegenover gestelde!!

Blijkbaar is die leukigheid van em toch niet zo heel erg leuk (meer).
Oud 01-06-2002, 17:18
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
tja... mijn vriend heeft al vanaf dinsdag niks van zich laten horen... en als k dat doe zegt ie dat ie t druk heeft en reageert ie chagarijnig...

vorige week zaterdag hadden we afgesproken (maar niet tijd enzo). k moest die dag dansen tot 3 uur en toen bleek ie nog niet gsmst te hebben ofzo. ik ben eigenwijs en wacht dus af, maar nog niks. bleek dus dat ie moe was en vergeten was af te bellen

tja, nu ben ik dus ook heel onzeker en ik weet dus echt niet wat ik met hem aan moet hij is echt heel lief, maar alleen als k hem ook zie (en dat is 1 keer in de week). doordeweeks reageert ie gewoon niet op me!!!
zo begon mijn vriendje ook te doen toen hij er geen zin meer in had
(sorry voor de harde opmerking, maar GRRRRRR wat kunnen mensen soms gemeen zijn )
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:21
Verwijderd
ontopic:

ik zou hem ermee confronteren, en hem héél duidelijk maken van: "als je ergens geen zin in hebt, als je minder wilt afspreken, als je ff niet wilt bellen, wat dat ook, gewoon eerlijk zeggen want dat heb ik liever dan dat je eromheen draait."

ik weet hoe je je voelt, het is logisch dat je onzeker wordt als hij ineens zo'n smoesje verzint.
Gewoon aan hem vragen wat er aan de hand is
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

misschien moet je t hem vragen waarom ie niet zei dat ie eerder thuis was? zeg hem dat je onzeker bent... maar dat je hem niks kwalijk neemt. als ie respect voor je heeft, zal ie laten blijken dat ie echt nog wel van je houdt.

UHm ik wil even op jou reageren?!!! ik heb het ook welleens meegemaakt en ik vind het gewoon niet normaal.
Als ik jou was zou ik hem gewoon BELLEN en vragen waarom hij nix meer laat horen!!! want anders ga je steeds aan jezelf twijfelen enzo. En ik weet dat dat een KLOTE gevoel is..
BEL hem gewoon en vraag het. anders wacht je steeds af en dat is ONGELOFELIJK kut!!!!!!
Oud 01-06-2002, 17:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

UHm ik wil even op jou reageren?!!! ik heb het ook welleens meegemaakt en ik vind het gewoon niet normaal.
Als ik jou was zou ik hem gewoon BELLEN en vragen waarom hij nix meer laat horen!!! want anders ga je steeds aan jezelf twijfelen enzo. En ik weet dat dat een KLOTE gevoel is..
BEL hem gewoon en vraag het. anders wacht je steeds af en dat is ONGELOFELIJK kut!!!!!!
k weet het... maar k durf het gewoon niet en daar baal k zelf ook wel van, maar k weet echt niet wat k moet doen en zeggen. en hij is ook altijd zo snel boos
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:

k weet het... maar k durf het gewoon niet en daar baal k zelf ook wel van, maar k weet echt niet wat k moet doen en zeggen. en hij is ook altijd zo snel boos

ik zou er echt iets aan doen hoor.
zodra een jongen
1) heel snel kwaad op je reageert
2) niet meer uit zichzelf belt
3) zich niet aan afspraken houdt
4) smoesjes ophangt "ow sorry vergeten..."
5) wanneer hij je ziet geen nee durft te zeggen en alleen maar loopt te slijmen maar zodra ie weer weg is lijkt hij van de aardbodem te zijn verdwenen

dan klopt er iets niet.
een jongen die helemaal verliefd is op jou, vergeet echt niet zomaar een afspraak, want daar kijkt hij dan juist naar uit!!

Ik heb het ook meegemaakt en het is heel vervelend, maar het moet wel van 2 kanten komen.
Ik zou gewoon eens een weekje leuke dingen gaan doen en dan w8en tot HIJ weer intiatief neemt.
Ik weet dat dat moeilijk is, maar als ik terug in de tijd kon had ik het op deze manier gedaan. (naja, dan had ik heel veel dingen anders gedaan, maargoed, laat maar )
Als hij je mist, dan belt hij echt wel.
sterkte, kuzzies
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:06
Verwijderd
Alicia Silverstone , je hebt in beide berichten gelijk!

Gewoon vragen wat er is. Vragen kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten