Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) ja, 'k zie niet in waarom niet, kan moeiliijk die jonge vrage wrom die dat doet. 2) nee hoor, ben heel serieus.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar is die leukigheid van em toch niet zo heel erg leuk (meer).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (sorry voor de harde opmerking, maar GRRRRRR wat kunnen mensen soms gemeen zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ontopic:
ik zou hem ermee confronteren, en hem héél duidelijk maken van: "als je ergens geen zin in hebt, als je minder wilt afspreken, als je ff niet wilt bellen, wat dat ook, gewoon eerlijk zeggen want dat heb ik liever dan dat je eromheen draait." ik weet hoe je je voelt, het is logisch dat je onzeker wordt als hij ineens zo'n smoesje verzint. Gewoon aan hem vragen wat er aan de hand is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
UHm ik wil even op jou reageren?!!! ik heb het ook welleens meegemaakt en ik vind het gewoon niet normaal. Als ik jou was zou ik hem gewoon BELLEN en vragen waarom hij nix meer laat horen!!! want anders ga je steeds aan jezelf twijfelen enzo. En ik weet dat dat een KLOTE gevoel is.. BEL hem gewoon en vraag het. anders wacht je steeds af en dat is ONGELOFELIJK kut!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou er echt iets aan doen hoor. zodra een jongen 1) heel snel kwaad op je reageert 2) niet meer uit zichzelf belt 3) zich niet aan afspraken houdt 4) smoesjes ophangt "ow sorry vergeten..." 5) wanneer hij je ziet geen nee durft te zeggen en alleen maar loopt te slijmen maar zodra ie weer weg is lijkt hij van de aardbodem te zijn verdwenen dan klopt er iets niet. een jongen die helemaal verliefd is op jou, vergeet echt niet zomaar een afspraak, want daar kijkt hij dan juist naar uit!! Ik heb het ook meegemaakt en het is heel vervelend, maar het moet wel van 2 kanten komen. Ik zou gewoon eens een weekje leuke dingen gaan doen en dan w8en tot HIJ weer intiatief neemt. Ik weet dat dat moeilijk is, maar als ik terug in de tijd kon had ik het op deze manier gedaan. (naja, dan had ik heel veel dingen anders gedaan, maargoed, laat maar ![]() Als hij je mist, dan belt hij echt wel. sterkte, kuzzies ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Druk maken om ongeveer alles! Dice94 | 22 | 05-02-2010 14:42 | |
Psychologie |
Druk maken KingKong | 4 | 05-04-2009 01:12 | |
Psychologie |
druk maken Lenom | 2 | 26-02-2007 15:56 | |