Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 15:00
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Hallo,
Mijn vriend woon in W-Vl. en ik in Vl.-Brabant.Nu het probleem is we zien elkaar 1 keer per maand en zijn ouders kampen nu met zwaar financiële problemen.De telefoonlijn en internet zullen afgesloten worden.Weet iemand een oplossing.Ik wil hem niet verliezen.
XXX-jes Priñçé$$
Oud 14-02-2002, 15:06
@pie
@pie is offline
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Hallo,
Mijn vriend woon in W-Vl. en ik in Vl.-Brabant.Nu het probleem is we zien elkaar 1 keer per maand en zijn ouders kampen nu met zwaar financiële problemen.De telefoonlijn en internet zullen afgesloten worden.Weet iemand een oplossing.Ik wil hem niet verliezen.
XXX-jes Priñçé$$
zorg dat je elkaar vaker ziet? of ga op eigen kosten bellen?
Oud 14-02-2002, 15:06
Verwijderd
ocharme meid...
spijt me voor je... *troost troost knuffel troost*
'k kan je spijtig genoeg niet helpen...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 15:45
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
misschien kunnen jullie brieven gaan schrijven, mja, heeft ook z'n charmes ook.
veel succes

xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:23
D-man
D-man is offline
Bel em mobiel, of ga gewoon vaker naar hem toe op jou kosten.....
Oud 14-02-2002, 16:51
Psychoot
Psychoot is offline
Als ie een mobiel heeft dan kunnen jullie alsnog bellen. En probeer er vaker heen te gaan. Ik zie mijn vriendin ook weinig en ik kan je vertellen kan soms heel frusterend zijn.
Oud 14-02-2002, 17:19
sanne60
sanne60 is offline
Hij kan toch ook gewoon op school/bibliotheek internetten, school kost meestal nix en bibliotheek is over t algemeen niet zo duur. Verder idd brieven schrijven, smsen en bellen met mob.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:38
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Hij kan toch ook gewoon op school/bibliotheek internetten, school kost meestal nix en bibliotheek is over t algemeen niet zo duur. Verder idd brieven schrijven, smsen en bellen met mob.
Bibliotheek NIET duur? Dat kost wel ff € 3,-- per uur hoor!

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:49
mandarijn
mandarijn is offline
bij mij in de bieb kost het niks....
alleen die pc is heel erg sloom, mag niet chatten en downen, das alles....
Oud 14-02-2002, 20:52
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Misschien kan hij je op school, bij vrienden, in de bib, ... mailen, jullie kunnen brieven schrijven, elkaar proberen meer te zien, ... Het gaat heel moeilijk zijn, maar ik wens je heel veel sterkte...
Oud 15-02-2002, 08:56
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Hallo,
XXX-jes Priñçé$$

-Postzegels zijn niet zo duur.
-Smsjes ook niet.
-Neem samen een dagboek, wat je uitwisselt als je elkaar ziet. Hij schrijft er een maandje in, dan schrijf jij er weer een maandje in.

Oud 15-02-2002, 20:02
Verwijderd
Kga binnenkort ook geld problemen krijgen. Mijn ouders gaan mijn baan opzeggen vanwege mijn schoolresultaten dus heb ik geen geld meer. En daarbij komt dat ze toch liever zien dat het uit gaat tussen mij en mijn vriend, dus het boeit ze ook niet dat ik hem dan niet meer zie ofzo...

Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer, dus het is niet echt op loopafstand.

Ik weet precies wat je meemaakt, ik zit er nu ook zo'n beetje in. Mijn ouders hebben het ook moeilijk met geld... En ikke zelf zometeen ook Daarbij mag ik ook niet meer bellen (moeder gaat waarschijnlijk ook pin op de telefoon zetten ) en mijn pc gaat van mijn kamer af... geen internet meer dus..

En dit alles is verdomme alleen maar om die klote school!

Jah kan je alleen sterkte wensen ,maar als de liefde sterk genoeg is overwint ze dit. Echt!
Succes en niet stoppen hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:03
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Ik ben wel vergeten te zeggen dat zijn hij zijn GSM niet mag houden.Hij zal waarschijnlijk op het OCMW vallen en dan mag je niets van luxe houden.Geen gewone kabel, geen GSM, geen computer, geen internet.Niets.Schrijven kunnen we doen bedankt.In de bib waar hij gaat is het te betalen.En ik mag nog niet alleen weg.Ik kan het trouwens niet betalen maar hij gaat proberen van wat vaker met de trein te komen.
Oud 16-02-2002, 18:20
Verwijderd
oh wat een ramp! ik leef met je mee echt waar, ik woon ook zo ver van mijn lief. ik weet wel wat ik zou doen als het internet en telefoondinges weg zou gaan....ik zou bij hem gaan wonen en alles achter laten. ik heb alles voor hem over....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:46
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Ik mag daar niet gaan wonen.
Oud 20-02-2002, 16:55
Verwijderd
doe gewoon...loop weg, zou ik ten minste doen....maar ik denk niet dat dit zinnetje op prijs gesteld wordt...maar goed boeie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:01
15 Enrique
15 Enrique is offline
dat jong moet zich gewoon een baantje nemen. Ja ik weet dat je op je 14e nog niet mag werken. maar daar kijk geen hond naar. En zwart levert zelfs nogmeer op. een mobieltje kun je dan makkelijk betalen.
Oud 20-02-2002, 19:17
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
"dat jong" heet Chris en is 19 jaar oud!!!!

[Dit bericht is aangepast door Priñçé$$ (21-02-2002).]
Oud 06-03-2002, 09:57
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Nu nog mooier.Ik mag hem niet meer zien van mijn ma.4 Jaar ga ik hem niet meer zien.
Oud 06-03-2002, 11:48
drama
drama is offline
Zoek elkaar vaker op, klein baantje ofzo en dan heb je een beetje geld voor de trein.

Afstand is gewoon klote maar niet een reden om elkaar te verliezen.
Oud 06-03-2002, 13:19
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Nu nog mooier.Ik mag hem niet meer zien van mijn ma.4 Jaar ga ik hem niet meer zien.
Ocharme!!! ik leef echt met je mee, dit is echt een ramp!
Oud 06-03-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Dit is precies wat ik heb gehad. Ik zit nu dus ook in R'dam. Woon zelf in Deventer...

lees mijn reactie in dit topic maar eens: de post van Lacrimae Fortunae (ben ik dus).

Ouders gaan dan nadenken en dat helpt al heel veel, geloof mij. Als ze het je echt onmogelijk maken dwingen ze je ertoe...

Sterkte meis
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:07
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Citaat:
drama schreef:
Zoek elkaar vaker op, klein baantje ofzo en dan heb je een beetje geld voor de trein.

Afstand is gewoon klote maar niet een reden om elkaar te verliezen.
Zal moeilijk gaan ik mag hem niet meer zien en ik mag nog geen baantje ik ben maar 14.Mijn moeder zal het ook wel merken als ik opeens niet naar huis kom he. Nogal logisch.

[Dit bericht is aangepast door Priñçé$$ (06-03-2002).]
Oud 11-03-2002, 06:49
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Nu wil mijn ma naar Bredene verhuizen ook.Ramp!!!!!Ik ga alles moeten achterlaten.Mijn ouders nemen alle dierbare dingen van me weg.Mijn vriend, mijn huis, mijn thuis en mijn vrienden.Wat gaat er nog volgen?
Oud 11-03-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Priñçé$$ schreef:
Nu wil mijn ma naar Bredene verhuizen ook.Ramp!!!!!Ik ga alles moeten achterlaten.Mijn ouders nemen alle dierbare dingen van me weg.Mijn vriend, mijn huis, mijn thuis en mijn vrienden.Wat gaat er nog volgen?
Ahhh waarom mag je je vriend niet meer zien dan?

Alex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 18:42
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
ze vind hem te oud voor me. typisch ouders altijd hetzelfd miserie miserie miserie
Oud 11-03-2002, 20:14
AMDFreak
AMDFreak is offline
ouders he.. het zijn net een stel jaloerse mensen!
Oud 12-03-2002, 06:45
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Mijn ma heeft nooit gewild dat ik een vriend heb.Er is altijd wel iets aan.Te oud te jong te dil te dun.Altijd hetzelfde.Voor mijn ma moet mijn vriend slim, knap, Belg, slim, slim, slim, slim en slim zijn.Zei ik al dattie slim moet zijn?
Oud 12-03-2002, 13:55
Verwijderd
Mja, voor ouders is een vriend nooit goed, dat gegeven is zo oud als de wereld. Maar wat in dit geval het grootste struikelblok is, lijkt mij gewoon de afstand (naast het leeftijdsverschil). Je ouders willen gewoon niet hebben dat jij iets onderhoudt met iemand die zo ver weg woont (over wat voor afstanden hebben we het hier eigenlijk?). Dat kost namelijk klauwen vol geld, zoals je al wel gemerkt hebt. Treinkaartjes, telefoon- en internettikken...dat kun je als 14-jarige onmogelijk allemaal zelf betalen. En in zo'n geval is het logisch dat je ouders dan moeilijk gaan doen, als jij op hun kosten belt en reist, en dat óók nog eens naar iemand die ze a) niet goed genoeg vinden en b) te oud...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 16:29
Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Mijn ouders hebben nooit treintiketjes betaalt en nooit dure telefoonrekeningen betaalt reden ik bel nooit naar hem.Hij belt altijd.ten 2e we betalen voor internet een bedrag (1500Bef per maand of ca. 37.5€ per maand).
Reageren

Regels voor berichten