![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toiletpapier verteerd denk ik wel ietsje makkelijker/sneller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ach, dan gooi je 'm meteen buiten in de grijze bak. Klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grijze bak...? Die kennen we hier niet, hoor, bij ons gaan de vuilniszakken nog gewoon op de stoep op de dag dat het vuilnis opgehaald wordt. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ik ken zat buurten waar ze niet met van die dingen werken, oa omdat het vaak flats zijn (al hebben ze daar dan vaak gezamelijke containers) of boven- en onderwoningen ed, er is dan geen ruimte voor al die losse containers. Een grote container voor de hele straat is in aantocht btw (al weet ik niet hoe lang dat nog duurt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 17:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, Leonoor, foei toch, offtopic gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel, een blok steen kan ook een verstopping veroorzaken en toch is het daardoor niet meteen vergelijkbaar met een tampon of wc-papier. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier in Nederland zal dat niet zo snel gebeuren, maar een tampon in de wc is smerig (soms heeft iemand dat wel gedaan en istie niet goed doorgespoeld, zie je dat ding drijven), wc-papiertje erom en in de prullebak (en nu maar hopen dat er een prullebakje op de wc staat).
||
Citaat:
![]() van rotte bananen tot badeendjes en van condooms tot pantykousjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik pak die dingen er ook niet een voor een uit, ik gooi het emmertje gewoon leeg in de grote ton, en dan zie ik alleen witte pakketjes... Overigens, er zat een boekje bij onze wc-pot (over hoe te installeren enzo) en daar stond bij, met een uitroeptekentje, dat er géén tampons en maandverband doorgespoeld mag worden, omdat afvoerbuizen in Nederland smal zijn. In Frankrijk zijn ze breder, maar wordt afval water soms in de natuur geloosd en mag het dus ook niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2003 |
[Economie] Al je vragen & opmerkingen over het CE economie hier! M*Licious | 80 | 20-05-2003 15:23 | |
Eindexamens 2003 |
kapitaalmarktrente??????????!!!!!! M*Licious | 2 | 18-05-2003 12:23 | |
Lifestyle |
Lifestyle Utrecht Meeting - 8 Maart STP | 194 | 09-03-2003 08:45 | |
Software & Hardware |
[Windows] Hoe wis ik mijn hele harde schijf? domination | 20 | 02-08-2002 12:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is te veel? Angar D'annari | 3 | 28-05-2002 20:48 | |
Software & Hardware |
sos vraaagje ikkeliefmeisje | 2 | 13-12-2001 12:35 |