![]() |
|
![]() |
Heb een sof 2 single player demo gevonden!!!!!!!!! Is 137 mb groot en download hem met kabel 102 kb/sec.
Hier de link: http://www.gamersnet.nl/index.php?di...wsitem&id=1738 En geniet ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 15:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() effe gelijk downen ![]()
|
![]() |
Harstikke boeiend wat t wel en iet is, maar heeft er al iemand toevallig bitten een cheat liggen van SOF2 SP Demo??Die jungle is nog wel uit te spelen, maar dat schip...Waar in jezus naam heen???
Mzzl Joost P.s. SHIFT + `is console omhoog brengen, maar dan?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Waar heb jij die vandaan????? Gekopieerd???????? Maar ik vind de demo een beetje moeitlijk. De vijand ziet je als je maar een snorhaar te veel boven het gras uitsteekt en ze hebben arends ogen. Maar ik heb alletwee de levels uit gespeelt zonder codes en met veel pijn en moeite
![]() Maar een ding is zekers ga de hele versie halen. (en een nieuwe video kaart geforce 256 trekt het helaas nie meer ![]() |
![]() |
|
op internet is al een ongeveer een week de "echte retail" versie te vinden, en dus niet de beta (die ook al 2cd's was). In de final versie zijn veel grafische probleempjes opgelost maar verder is er niet zoveeel verschil... sof2 ligt dus al in de schappen of komt over een paar dagen (denk ik
![]() voor mensen die niet over deze versie kunnen beschikken of dat niet willen is een single player demo een leuke uitkomst (samen met de multiplayer demo) ![]() |
![]() |
|
vanaf dertig mei ligt ie bij dixons in de winkel, sinds donderdag staat ie bij mij op de PC
De final versie is dus idd al op internet en hij doet het goed, het is een super gaaf spel en zo kan ik nog wel effe doorgaan, maar 30 mei dus
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hij post single player demo, en gaan jullie hem afkraken omdat jullie zo masterlijk zijn om het volledige spel te downen? geez doe normaal man.
anyway: fuck celeron ![]()
|
![]() |
|
|