Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 22:26
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ik heb een probleempje, een niet zo voorkomend probleempje denk ik, (weer typisch ik )
Ik wil namelijk dat als ik met mn vriend naar bed ga er geen haartje meer te bespeuren is op me ( en neen nu heb ik het niet over mn kop). Als ik dan eens hem zie en en kweet dat ik me nog niet heb kunne scheren en het dus een stoppelveld daar is dan verzin ik altijd iets om niet verder te moeten gaan... TERWIJL IK WEL WIL!!!!! En iedere dag scheren gaat niet, dan word het daar een bloedveld. Ik ben gewoon bang als hij dan de stopsels merkt dat hij dat een hele turn off gaat vinden... en dat wil ik helemaal niet,daarmee verzin ik maar liever iets.
Maar kvind niet meer leuk zo, dus weet er iemand raad? Of jongens stoppels echt zo erg vinden of een oplossing pls
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:29
Dodemus
Dodemus is offline
Wat dacht je van stoppen met scheren zodat er terug een beetje haar op komt?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:32
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ja kweet wel je kan het ook laten staan, maar als ik het laat staan voel'k me net zo vies kweet het, t'slaat op niets maarja
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:37
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
stoppels zijn geen ramp

of is je vriend zo dat ie klaar is om je te nemen, om vervolgens daar van af te zien, omdat er kleine stoppeltjes zitten

...of hij is homo
Oud 20-10-2004, 22:41
juno
juno is offline
Niks wat je goed hebt gewassen is vies, vergeet dat niet. Bovendien is schaamhaar bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd een normaal iets. Je bent toch geen 10 meer? En je kunt toch voor de gulden middenweg kiezen? Netjes bijgetrimde haartjes? Dan ben je ook van dat stoppelveld af. Je bikinilijn werk je bij met ontharingscreme, dat stoppelt ook niet en het beschadigt je huid niet.

Ik zou het probleem wel eerlijk opbiechten aan je vriend als ik jou was, want het enige wat hij nu merkt is dat je hem afwijst. En wie weet wat hij zich voor redenen in zijn hoofd gaat halen. Waarschijnlijk van alles behalve jouw schaamte om een paar stoppeltjes, maar eerder iets heel beangstigends over jouw gevoelens voor hem...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 05:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Heb je ook enig idee hoe je aan die fobie gekomen bent?
Smetvrees ofzo?

@Juno:
Koeienstront kun je zoveel wassen als je wil ik zal het altijd smerig blijven vinden
Oud 21-10-2004, 07:39
Caligula
Caligula is offline
Laat ik't zo zeggen: als hij het echt rampzalig vindt als jij een paar stoppeltjes hebt dan moet je je niet gaan scheren, maar je eens goed afvragen wat je eigelijk in'm ziet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 21-10-2004 @ 08:39 :
Laat ik't zo zeggen: als hij het echt rampzalig vindt als jij een paar stoppeltjes hebt dan moet je je niet gaan scheren, maar je eens goed afvragen wat je eigelijk in'm ziet.
"damn, weer stoppeltjes. wat zie ik nu eigenlijk in mijn vriend?" ik snap de logica niet hoor.

verder ben ik het 100% eens met juno.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-10-2004 @ 06:39 :
Koeienstront kun je zoveel wassen als je wil ik zal het altijd smerig blijven vinden
En het nut van deze opmerking is?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:45
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-10-2004 @ 09:12 :
"damn, weer stoppeltjes. wat zie ik nu eigenlijk in mijn vriend?" ik snap de logica niet hoor.
Nee, als die vriend zoiets heeft van "blegh, stoppels, wat moet ik met jou?"
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:51
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 20-10-2004 @ 23:26 :

Maar kvind niet meer leuk zo, dus weet er iemand raad? Of jongens stoppels echt zo erg vinden of een oplossing pls
Misschien moet je er eens met hem over praten. Wij weten natuurlijk niet of jouw vriend jouw stoppels een turn off vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ten_Ton_Hammer schreef op 20-10-2004 @ 23:37 :
stoppels zijn geen ramp
dus get over it.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 10:00
evanescence
evanescence is offline
volgens mij ben jij gewoon onzeker...je bent bang dat je vriend op je afknapt als je een keer niet geschoren hebt....is niet echt gezond he? ik snap best dat je onzekr bent..maar dat ben ik ook...alleen snap ik niet dat je het idee hebt dat je vriend af zal knappen op een paar haartje....hoe kom je bij dat idee dan? heeft hij dat wel eens aangegeven dan?
Oud 21-10-2004, 10:07
EggeD
EggeD is offline
Ik vind stoppels niet erg, soms wil het alleen schuren.
Oud 21-10-2004, 10:36
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
kweet het niet, dat word net verkondigd als het ideaal beeld ofzo. Ook een paar jongens die ik ken (en ze zijn altijd nogal grof over hun lief ) waren bezig over dat je helemaal geschoren moet zijn anders komen ze er niet aan, en dat ze ook geen stoppels moeten zien want dan hebbe ze het gevoel dat ze met een vent in bed liggen, en dat ze dan maar mag vertrekken. Kweet ergens zielig zulke gasten, maar sinsdien zit dat zo echt in mn hoofd geprent van als mn vriend ook zo'n afkeer er van zou hebben ... (niet dat ik bang ben dat hij me daarvoor zou dumpen ofzo, is het een te grote schat voor, kwil gewoon niet dat hij in z'n eigen dan denkt van jek stoppels)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 10:44
evanescence
evanescence is offline
PRAAT er dan met hem over....uit jij je gevoelens niet tegen over je vriend ofzo? openheid en eerlijkheid! (zeg ik maar altijd) zoooow belangrijk...ik ben zelf niet tevreden over mn lichaam, ik vind mijn lichaam zelfs lelijk...maar doordat mijn vriend mij gerust stelt en ik met hem overal over kan praten, ben ik tegenover hem stukke zekerder geworden.....
en als je vriend je minder aantrekkelijk vind omdat je je benen een keer niet geschoren hebt, vind ik hem een oppervlakkige sukkel hoor...hij moet je nemen zoals je bent...en niet gaan mierenneuken!

en bv als je je een keer niet geschoren hebt, dan verzin je altijd smoesjes als hij wilt knuffelen/ sexen? zegt dan een keer tegen hem: nee, ik heb me niet geschoren....
WEDDEN dat hij dan zegt: maakt niet uit joh, ik vind je mooi zoals je bent?!?!?!
Oud 21-10-2004, 10:50
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 21-10-2004 @ 11:36 :
waren bezig over dat je helemaal geschoren moet zijn anders komen ze er niet aan
Lol, dat is gewoon trieste praat. Stoppels hebben ook iets menselijks, iets echts, dat is toch mooi. (:
Oud 21-10-2004, 10:51
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ja dat kan ik doen ipv gewoon iets te verzinne, hem gewoon waarschuwen van het is een stoppelveld.
Dan zal ik wel direct wete zeker hoe zwaar hij hier aan tilt...
Kweet het, het zit voornamelijk in me hoofd, maar voel me dan zo onverzorgd en al
Maja ik ga proberen me er over zetten en in het vervolg zeg ik het dus gewoon, want ik heb dan meestal echt wel zin en zo is het niet meer leuk hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 11:13
ilse
ilse is offline
het komt mij eigenlijk wel aardig bekend voor . ik vind dat zelf ook altijd moeilijk. nu met me vriend deed ik er niet zo moeilijk over omdat hij er een aantal dagen achter elkaar was dus had niet de kans om de hele tijd dat glad te hebben..

maar ik had dan in t begin van die rode bultjes. ik allemaal smoezen bedenken dat hij er maar niet in de buurt zou komen. rode bultjes weg, toen mocht ie...

ongeveer t zelfde denk ik...
Oud 21-10-2004, 11:47
Jules
Jules is offline
Je kan je toch moeilijk elke dag gaan scheren, en dat verwacht je vriend waarsch. ook niet van je, dus get over it, ik neem aan dat hij ook geen gladder dan glad scrotum heeft, en hij zal stoppeltjes vast fijner vinden dan een flink pak shag.
Oud 21-10-2004, 12:03
Verwijderd
Heb je eigenlijk wel eens met je vriend hierover gepraat? Als ik je zo hoor praten klinkt het als een ziekelijke obsessie, die niet gegrond is in een normale verwachting van je vriend maar meer in een verwrongen beeld bij jou. Er zijn ook mensen met smetvrees, die hebben ook hulp nodig daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:10
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
vinden gasten het dan echt niet zo erg?
Kvind het zo raar om er over te praten met hem. Allez ja,kkan toch moeilijk beginnen van schat laten we eens praten over mij stoppels.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 21-10-2004 @ 13:10 :
Tuurlijk niet. Ik ga echt een meid niet het bed uit schoppen omdat ze stoppels heeft, komop zeg. En de meeste meiden scheren 't niet compleet kaal hoor. Zolang het maar redelijk kort is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 12:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kvind het zo raar om er over te praten met hem. Allez ja,kkan toch moeilijk beginnen van schat laten we eens praten over mij stoppels.

Haha, subtieliteit niet je sterkste vak zeker? Eerst jezelf er overheen zetten, we willen seks, ik heb stoppels, damn, nou en, toch doen. (evt met waarschuwing)
Klaar? Mooi dan kan je nu zeggen dat je em erder afwees vanwege de stoppels omdat je dacht dat hij erop af zou knappen, en nu gemerkt hebt dat dat niet zo is. Of denkt hij er anders over misschien? Wat dacht hij toen je hem steeds afwees zonder (eerlijk) te vertellen waarom (de pest in elke relatie)?

Die vragen kan je em gewoon stellen, komt vanzelf een gesprek uit voort.
Oud 21-10-2004, 12:33
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
thnx voor de tip, zo zal het indd subtieler zijn Ik zal het beloofd uitproberen, vanavond nog ik wil er ook vanaf zijn hoor, en ben bang dat het na een tijdje problemen gaat veroorzaken, gisteren verstond hij al niet waarom het niet ging, terwijl we allebei wel wilde.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 14:29
liefiej
liefiej is offline
Mijn vriend vindt 't niet erg.. jaa en anders pech horr... ik heb geen tijd me elke dag te scheren...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Bekijk het van de andere kant. Als jouw vriend zijn baard- en schaamhaar dagelijks zou scheren zou hij ook met een vuurrode, geïrriteerde huid rondlopen. Dat doet hij ook niet en daar heb jij ook geen probleem mee, dus hij ook niet met jou.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 14:51
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik scheer het wel dagelijks en vooral als ik een vriend heb. Je huid went er volgens mij juist aan want als ik het dan een tijd niet doe krijg ik rode bultjes
En nee kan je niet helpen, kan zelf ook niet tegen stoppels
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 16:33
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik kan me niet te vaak scheren omdat ik daar dan een schimmelinfectie van krijg maar mijn vriend weet dat en hij begrijpt het ook wel en hij vindt het dan ook geen ramp dat het niet helemaal kaal is. Ik vind het wel jammer dat het er niet in zit omdat ik weet dat hij het kaal mooier vindt maar het is nou eenmaal niet anders.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Mistery1 schreef op 21-10-2004 @ 15:51 :
Ik scheer het wel dagelijks en vooral als ik een vriend heb. Je huid went er volgens mij juist aan want als ik het dan een tijd niet doe krijg ik rode bultjes
En nee kan je niet helpen, kan zelf ook niet tegen stoppels
Je huid kan binnen zekere grenzen wennen aan scheren ja, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Het hangt af van huidtype, scheergedrag, buigbaarheid van het haar, de cremes die je gebruikt, vochtigheid van je huid, noem alles maar op. De meeste mensen krijgen gewoon gezeik als ze zich elke dag scherven.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:42
Siempjuhh
Siempjuhh is offline
Mijn vriendje vindt stoppels lekker.......
Niet superlekker ofzo maar hij vindt het gewoon fijn om eraan te voelen want 'dat kriebelt zo lekker...'
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:29
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 20-10-2004 @ 23:32 :
ja kweet wel je kan het ook laten staan, maar als ik het laat staan voel'k me net zo vies kweet het, t'slaat op niets maarja
ik voel me ook vies hoor als ik me niet geschoren heb hoor volgens mij hebben wel meer mensen dat
Oud 21-10-2004, 21:36
Party_P
Party_P is offline
ach, me ex was nooit kaal, wel geschoren en soms had ze stoppeltjes, nou en...het maakte mij niet veel uit, ik hield (toen hè) van dur zoals ze was
Oud 22-10-2004, 11:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 21-10-2004 @ 22:29 :
ik voel me ook vies hoor als ik me niet geschoren heb hoor volgens mij hebben wel meer mensen dat
dat zit toch tussen je oren dan, want het is echt niet schoner dan met haar...
Oud 22-10-2004, 12:07
Verwijderd
en en en? Hoe was het nou afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:22
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ga er nog steeds van uit dat maar een kleine minderheid van de meisjes of vrouwen hun schaamhaar regelmatig helemaal wegscheert.

Mij maakt het alvast niet veel uit. Ik zie het wel graag (behalve rode bultjes), dat wel. Maar als het daar vanonder op een andere manier gestyled is (een manier die heel wat minder voorbereiding/werk vraagt) kan het er even sexy, geil en proper uitzien. Ach, persoonlijk vind ik het al vreemd als ze zich verontschuldigd dat ze haar benen een week niet geschoren heeft. Mijn antwoord is dan vaak een variant op "en denk je nu echt dat ik je daarom minder graag zie, of dat ik daarom minder zin heb?" en dan is dat weer over.

Stoppeltjes hebben ook leuke kanten, en iets langer dan stoppeltjes is leuk om (soms erg lang) mee te friemelen. Hoe vind je het zelf eigenlijk het mooiste/leukste/gemakkelijkste?

Neen zeggen wanneer je liever ja zegt, is trouwens in heel veel gevallen fout fout fout.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:34
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 17:35 :
Je huid kan binnen zekere grenzen wennen aan scheren ja, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Het hangt af van huidtype, scheergedrag, buigbaarheid van het haar, de cremes die je gebruikt, vochtigheid van je huid, noem alles maar op. De meeste mensen krijgen gewoon gezeik als ze zich elke dag scherven.
Ben ik ff blij Niet te hard zeggen, kan altijd veranderen, maar scheer al iets van 4 jaar alles...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:49
Verwijderd
Eerst met hem praten voordat je je zo zorgen gaat maken. Ik neem aan dat je in een relatie praat over alles.
Stoppels zijn opzich geen vreselijke ramp, maar je hoeft toch niet compleet kaal te zijn?
Ontharingscreme tegen de stoppels, eventueel weer wat aan laten groeien etcetc.
Zoals al eerder genoemd werd; hij heeft nu geen flauw idee en heeft waarschijnlijk het idee dat je 'm gewoon afwijst.

Praten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten