![]() |
||
Citaat:
Zou ik er voor open staan? Ik heb geen idee wat het inhoudt! Leg eens wat nader uit wat tantra en taoïstische seks is! ![]()
||
Citaat:
![]() Ben zelf aan een goed boek erover begonnen, maar ook via internet is er veel informatie. Ik zal eens kijken of ik in het kort iets kan vinden (kun je ook zelf alvast doen natuurlijk). [edit]Handige link: http://www.loesje.info/relaties/tantrische_seks.htm[edit]
Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*"Vroegàh" werd er tenminste nog normaal geneukt... met excuses voor het voor mij tamelijk ongebruikelijke taalgebruik*
||
Citaat:
![]() ![]() Eens met morgan en egged... Genoeg zo te ontdekken en te zweverig. Dan kun je wel zeggen "je kunt zelf kiezen hoe ver je gaat", maar als ik wet dat het zo 'te ver' kan gaan, dan is het mystieke bij het "niet zo ver" gaan er ook vanaf....als je begrijpt wat ik bedoel |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: nee, geen ervaring mee, ik zou het best willen proberen hoewel ik niet het idee heb dat ik het heel leuk ga vinden. Ik heb er het geduld niet voor denk ik.
||
Citaat:
*zo, nou tevreden? ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb zelf geen ervaring maar ben al lange tijd noieuwsgierig. ik heb ook geen vriend en ik denk dat het wel beter is als je dat met iemand doet met wie je al enige ervaring hebt, zodat je elkaar seksueel gezien ook al goed kent en op elkaar in kan spelen en zo. |
![]() |
||
Citaat:
Ben zelf met een heel goed boek erover bezig, maar jammergenoeg heb ik het momenteel even iets te druk met mijn studie om er helemaal mee bezig te kunnen zijn. Daar moet ik echt gewoon een keer flink de tijd voor hebben en de tijd voor maken ![]()
||
Citaat:
Nou...met sommige mensen is de geestelijke link zo sterk, dat het vanaf de eerste keer cyberen al verdomd dicht in de buurt komt. Laat staan als je het dan ook echt gaat doen. Daar heb je dan geen boek of leer voor nodig. En volgens mij heb jij er allang zo eentje getroffen. |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft dat laatste heb je inderdaad gelijk ![]()
||
Citaat:
En tenslotte, het is idd een sprookje dat je de eerste keer perfecte "prinsen en prinsessen"seks hebt, als je wat wilt proberen met dat ademen zul je inderdaad wel in elkaar op moeten kunnen gaan..
|
Annie Sprinkle is hier vrij fel mee bezig (als dat tenminste taoistische seks is).
www.anniesprinkle.org |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tantra rodina | 22 | 06-08-2005 21:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
"De Jongere" Yab-Yum | 45 | 29-02-2004 01:23 | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken III Needle_damage | 427 | 03-11-2003 22:11 | |
Seksualiteit |
Seks lijkt me vreselijk Evito | 146 | 20-05-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
vraagjes...jeweetwel... Secreet | 57 | 28-02-2002 23:37 |