Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ennehm, hoe zou jij het trouwens vinden als je vriend met een jongen zou gaan zoenen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
van mij mag die we hebben daar snel al afpsraken over gemaakt hetzelfde geslacht zoenen mag anders niet :$ en een paar jongens hebben ons zien zoenen we waren btje dronken enzo en de topic titel nou iedereen doet van ach homo zijn is niet erg of met een meid zoenen maar als het dan echt gebeurd is het opeens van ![]() maar iig bedankt voor reacties |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er niks op tegen dat meisjes met meisjes zoenen, of jongens met jongens, maar gewoon het feit dat dat wel mag ![]() En ja...jongens vinden het ontzettend geil als twee meiden met elkaar zoenen ![]() ![]()
||
Citaat:
dit zijn echt die adviezen waar je helemaal niets aan hebt vond je reactie op dat andere topic van een stuk hoger niveau |
![]() |
|
als je een vriend- vriendin hebt en je zoent met een ander ben je fout bezig!! ook al is het iemand van het eigen geslacht.
mijn vriend heeft gezegd dat hij het niet erg zou vinden, maar dan nog. ik vind het alsnog vreemdgaan. tenzij hij erbij is, en t ziet (na toestemming). dan kan je er wat mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wou ook wetennouja klaar dit was nog in het begin :$ Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat ik het doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() verder, ik weet niet hoelang geleden het "begin" was, en hoe weet je dat hij het daarna nooit meer gedaan heeft?
|
dat je met een meisje hebt gezoend schijnt bijna hip te zijn in deze tijd heb ik het idee (prima hoor), dat ze daar opmerkingen over maken vind ik raar.....dat je vreemd bent gegaan ook al vond je vriend het niet erg vind ik minder maargoed moet je zelf weten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
O je hebt een meisje gezoent!! SO WHAT??NO BIG DEAL!!
(of big deal is voor jou, moet je voor jezelf uitmaken bedoel dan of je het fijn/sexy/niets aan vondt) De rest van je school: FUCK THEM! ALs dat het enige is wat interresant is...zie dan hoe emty hun eigen leven is...of hoe graag ze jouw ervaring wilden....het is een school volgende week is wel wat anders dat hotter news is dan jouw kus.... Ik weet overigens hoe je je voelt...whatever you do: Keep ya head up high!! Loes
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nederlandse Hiphop kalinho | 265 | 20-05-2008 00:37 | |
Games |
Bordspellen ouderwets of ontzettend hip? aquafemme | 46 | 02-03-2006 18:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
SP: Weer ouderwets stemmen Go | 38 | 28-04-2004 22:54 | |
Games |
Missen jullie ook zo de ouderwetse side-scrollers ?? Dikkie | 17 | 08-01-2004 07:56 | |
Liefde & Relatie |
ouderwets? frotje | 51 | 11-12-2002 13:39 | |
Muziek |
moderne ouderwetse rock tacidvs | 39 | 21-08-2002 20:52 |