Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de trein enzo ook, zit ik met iemand te praten gewoon. En ja... al die andere voorbeelden... ik ken het... ![]() (Lin, als je dit leest... eh, nou ja, mja ik ben maar gewoon eerlijk hé. ![]() |
![]() |
|
Als het je zo stoort, zou het voor de hand liggen om iets aan die eenzaamheid te doen. Toch? Ik zou proberen om dan genoeg dingen te ondernemen, die zo interessant zijn dat je die gedachten niet meer nodig hebt.
Maar als je het niet zo erg vindt, ga er gewoon mee door (niet dat je echt zo kan kiezen, maar goed). Behalve dat het soms wel veel tijd op kan slokken ![]() ![]() Als jij er toch gelukkig mee bent? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus het is niet eenzaamheid ofzo, het is gewoon gemis van een bepaald persoon, denk ik dan.. |
![]() |
|
dat heb ik ook. Ik ben helemaal niet eenzaam, maar soms denk ik gewoon ergens aan en dan moet ik lachen of als ik gewoon situaties verzin, ik kan soms helemaal in mijn fantasie opgaan. Ik vind dat niet zo erg, ik besef wel dat het niet waar is.
Ik weet niet of dat nou een bepaald gemis is wat ik heb. Ik heb soms wel het gevoel dat ik het heel jammer vind dat sommige situaties die ik verzin zich niet echt voordoen, maar ik wordt er niet ongelukkig van. Als je er wat tegen wilt doen zou je misschien (net zoals anderen al hebben gezegd) wat meer moeten ondernemen, zodat je geen tijd of geen behoefte meer hebt aan die gedachten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat menen jullie? vedetje | 14 | 21-04-2006 15:21 | |
Liefde & Relatie |