Advertentie | |
|
![]() |
|
nou als je hem hebt geformatteerd heb je waarschijnlijk ook alle firmware er van af gehaald. de software die hij nodig heeft voor het aangaan.
Check op www.creative.com of er firmware updates zijn. (lijkt me wel) En download die dan en probeer die via bijgeleverde sofware van creative bijvoorbeeld, op de mp3speler te installeren.
|||
Citaat:
Dat het rode ledje nog brand betekend dat er iig nog leven in zit. Nadat hij gerecoverd is moet hij het weer fatsoenlijk doen. Citaat:
|
Mmm, bij mijn weten zit er steeds een software-cd bij de mp3-spelers van Creative. Ik heb namelijk zelf de muvo slim, en daar zat een cd'tje bij met alle info en drivers op.
Verder kan je normaal alle drivers vinden op de website van Creative (www.creative.com). Als het je echt zelf niet lukt, kan je ons misschien wel eens vertellen welke MuVo je nu eigenlijk juist hebt, want er zijn er verschillende... (64mb zeg je zelf, wsl zal het dan de Nomad MuVo zijn) Hier vind je alle verschillende types van de creative MuVo reeks. En hier (klik) kan je alle drivers en firmware vinden van alle creative-producten... Offtopic: Hey Thompie, nice ava ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 21:01. |
![]() |
||
Citaat:
Na een tijdje weer een nieuwe gekocht (vreemd genoeg wel ene Creative ![]()
|
|