Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 16:00
Verwijderd
nou kijk,

ik luister dus een week lang liedjes op deze, en vrijdag viel hij steeds uit.. goed dacht ik dat zal wel aan batterij liggen. dus ik nieuwe batterij erin, en nieuwe liedjes erbij gezet.
maar toen... speelde hij niets meer af, maar ging nog wel aan, (alleen het rode lampje brandde nog)
Dus ik dacht, de bestanden zullen wel niet goed zijn ofzo. dus ik wil ze eraf halen, maar nu pakt mijn computer hem niet meer. en als ik zegmaar op de verwisselbare schijf klik, wiltie em formateren. dus ik dat gedaan.. opnieuw liedjes erop. maar nu gaat hij niet eens meer aan. en ja de batterij is vol.
dus ik wil em weer opnieuw formateren, maar dat gaat dus ook al niet meer.

de vraag is, wat is hier aan de hand, en hoe los ik het op. in plaats van een nieuwe te kopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2004, 17:36
SubbehQ
SubbehQ is offline
nou als je hem hebt geformatteerd heb je waarschijnlijk ook alle firmware er van af gehaald. de software die hij nodig heeft voor het aangaan.
Check op www.creative.com of er firmware updates zijn. (lijkt me wel)
En download die dan en probeer die via bijgeleverde sofware van creative bijvoorbeeld, op de mp3speler te installeren.
Oud 11-10-2004, 17:53
Verwijderd
maar er zit geen software bij. je kan em gewoon in je pc duwen en dan doet ie het

en ik kon geen updates vinden
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:55
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 11-10-2004 @ 17:00 :
nou kijk,

ik luister dus een week lang liedjes op deze, en vrijdag viel hij steeds uit.. goed dacht ik dat zal wel aan batterij liggen. dus ik nieuwe batterij erin, en nieuwe liedjes erbij gezet.
maar toen... speelde hij niets meer af, maar ging nog wel aan, (alleen het rode lampje brandde nog)
Dus ik dacht, de bestanden zullen wel niet goed zijn ofzo. dus ik wil ze eraf halen, maar nu pakt mijn computer hem niet meer. en als ik zegmaar op de verwisselbare schijf klik, wiltie em formateren. dus ik dat gedaan.. opnieuw liedjes erop. maar nu gaat hij niet eens meer aan. en ja de batterij is vol.
dus ik wil em weer opnieuw formateren, maar dat gaat dus ook al niet meer.

de vraag is, wat is hier aan de hand, en hoe los ik het op. in plaats van een nieuwe te kopen
Als dit de Creative Muvo 64Mb/128MB is, heb je dan al eens geprobeerd om de play-knop in te drukken en terwijl je die knop inhoud hem in de usb-poort van je computer stopt. Als je hem dan in je usb-poort hebt zitten moet je nog 5-10 sec die knop inhouden. Als het goed start de computer dan recovery-mode op.
Dat het rode ledje nog brand betekend dat er iig nog leven in zit.
Nadat hij gerecoverd is moet hij het weer fatsoenlijk doen.

Citaat:
nou als je hem hebt geformatteerd heb je waarschijnlijk ook alle firmware er van af gehaald. de software die hij nodig heeft voor het aangaan.
Dikke shit, dat hoeft helemaal niet.
Oud 11-10-2004, 18:20
Verwijderd
ik ga het proberen bedankt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:29
Verwijderd
hij zegt dat hij hardware en software niet herkend en dat ik cd in moe douwe enzo.

maar dat heb ik helemaal niet.

ik heb de 64mb
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 00:00
Thompie
Thompie is offline
heb je die cd niet, hmmz....staat die software ook niet op de site van Creative?
Oud 17-10-2004, 20:54
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Mmm, bij mijn weten zit er steeds een software-cd bij de mp3-spelers van Creative. Ik heb namelijk zelf de muvo slim, en daar zat een cd'tje bij met alle info en drivers op.

Verder kan je normaal alle drivers vinden op de website van Creative (www.creative.com).

Als het je echt zelf niet lukt, kan je ons misschien wel eens vertellen welke MuVo je nu eigenlijk juist hebt, want er zijn er verschillende... (64mb zeg je zelf, wsl zal het dan de Nomad MuVo zijn)
Hier vind je alle verschillende types van de creative MuVo reeks.

En hier (klik) kan je alle drivers en firmware vinden van alle creative-producten...

Offtopic: Hey Thompie, nice ava

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:49
Verwijderd
ja ik had de software dus gevonde op inet.. en dan instaleer ik em en dan doet ie het nog niet.

't is gewoon een klote ding, en aan de recensies te zien zijn er meer die dat vinden.

ik heb nu een nieuwe gekocht, waar ik mijn 256 mb kaartje in kan duwen, dus dat is zowieso al beter.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:49
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
Offtopic: Hey Thompie, nice ava [/B]
Lol
Oud 20-10-2004, 17:50
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 18-10-2004 @ 17:49 :
ja ik had de software dus gevonde op inet.. en dan instaleer ik em en dan doet ie het nog niet.

't is gewoon een klote ding, en aan de recensies te zien zijn er meer die dat vinden.

ik heb nu een nieuwe gekocht, waar ik mijn 256 mb kaartje in kan duwen, dus dat is zowieso al beter.
Idd ik heb dezelfde speler ook gehad, na een paar maanden al kapot en kon hem niet meer recoveren..........
Na een tijdje weer een nieuwe gekocht (vreemd genoeg wel ene Creative maar deze werkt wel goed)
Oud 21-10-2004, 15:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
creative muvo tx (512MB) is anders goed hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten