Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 11:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Het is nu 2 weken uit met me vriendin na 16 maanden, sinds dien heb ik haar helemaal niet meer gezien, wat ik heel jammer vind, aangezien we op een goede manier er punt achter hebben gezet.
Wel belt ze af en toe als ze verdrietig is of iets kwijt moet wat ze niet tegen andere kan zeggen. Nou goed ik help haar dan natuurlijk, probeer haar dan te troosten. Ze belt trouwens dan vaak snachts als ik lekker lig te slapen. Heb tegen haar gezegt dat ik de telefoon aan zou laten staan voor als ze zich verdrietig of iets voelt. Kortom, ik sta voor haar klaar, wat ze van mij verwacht. Nu belde ik haar vanmorgen, omdat ze vannacht gebelt had en ik niet gezien heb dat ze belde (was in een discotheek) en blaft ze me ontzettend af, dat deed nogal heel erg pijn...

Hoe zou jij daarop reageren?

Nou ja ik wou dit gewoon even kwijt. Dat lucht op
Oud 22-10-2004, 11:04
Methuselah
Methuselah is offline
Niet teveel op letten, zo zijn vrouwen nu eenmaal.

Wedden dat ze binnen de week opnieuw belt?
Oud 22-10-2004, 11:06
Verwijderd
ik vind het iig goed dat jullie er op een goede manier een punt achter hebben gezet. maar dan is het weer jammer dat ze er zo op reageert. als ik jou was zou ik er nu geen al te groot punt van maken, want dan zal er hoogst weaarschijnlijk ruzie ontstaan, en dat zou zonde zijn. gebeurt het vaker dat ze onredelijk is, dan moet je wel zeggen wat je ervan vind. jij bent namelijk nog steeds lief voor haar, en dan vind ik dat ze ook gewoon tegen jou kan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:29
Billy_bob
Billy_bob is offline
Wil absoluut geen ruzie, vind het gewoon zo'n rare reactie van haar. Zo ie zo, lijkt ze wel een beetje anders kwa karakter de laatste 2 weken. Ken haar soms gewoon niet. Voelt wel klote, dan denk je dat iemand kent en dan ken je hem/haar eigenlijk helemaal niet. Vind het zo sneu dat ze dit doet, ik ben niet iemand die de hele dag maar er aan vast gaat zitten. Heb zat leuke dingen te doen, maar toch (altijd maar dat gemaar )
Denk inderdaad ook dat ze wel weer belt, als ze verdrietig is. Maar goed dan zal ik ook wel weer voor de klaarstaan.
in iedergeval bedankt voor je reacties,
meer is altijd welkom
Oud 22-10-2004, 11:45
Chimera
Chimera is offline
Heel nobel van je, maar je hoeft dit niet te doen weet je. Ik zou het haar eens vragen waarom ze dat deed, en als ze geen goeie reden heeft, misschien overwegen het contact te verbreken. Het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:46
Verwijderd
't Is je ex, vergeten en negeren, tenzij je haar nog kunt neuken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:51
Verwijderd
jammer dat jongens als jij schaars zijn
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik zal het haar inderdaad gewoon even vragen waarom ze zo reageerde, ik hoor het wel. Het is in iedergeval duidelijk wat ik ervoor terug krijg.
Oud 22-10-2004, 12:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah lullig van dr vind ik...
je staat voor haar klaar belt haar trug omdat je denkt dat er misscien wel weer wat is.. en dan blaft ze je af.. niet erg netjes van dr!
zou idd nog ff vragen wrom ze dat deed...
is hetn iet zo dat ze er stiekem toch heel erg mee zit dat t uit is en dat zij dat niet helemaal wou zeg maar??
dat ze je daarom steeds belt??
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:09
Billy_bob
Billy_bob is offline
hmm. ja heb ik wel aangedacht, het is ook gewoon dat we uitelkaar zijn gegaan, omdat we ook andere dingen willen doen, het was niet zo dat zij niet meer van mij houden ofzo.
maar goed ik weet het allemaal niet...begin ook niks meer..zij vast ook niet met mij,
Oud 22-10-2004, 13:46
ilse
ilse is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 22-10-2004 @ 12:29 :
Zo ie zo, lijkt ze wel een beetje anders kwa karakter de laatste 2 weken. Ken haar soms gewoon niet. Voelt wel klote, dan denk je dat iemand kent en dan ken je hem/haar eigenlijk helemaal niet.
misschien heeft ze het er wel heel moeilijk mee. werd mij ook door mijn eerste ex dat ik zo anders was nadat het uit was. na een tijdje was de gewone ik weer terug . maar ik wist niet goed meer hoe ik tegen hem moest doen. normaal als ik boos op em was was ik gewoon boos, en nu nam hij het heel anders op. tsja...

misschien is dat bij jou ex ook een beetje zo?
Oud 22-10-2004, 15:06
tuttebel
tuttebel is offline
vrouwen met liefdesverdriet kunnen erg onredelijk zijn.

ze zal binnekort waarschijnlijk wel afgekoeld zijn.
Oud 22-10-2004, 16:10
Shitonya
Shitonya is offline
het is je ex maar
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-10-2004 @ 12:46 :
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:32
Verwijderd
tja, komt allemaal wel goed, na een tijdje doen ze dat niet meer

en je kunt best bot reageren tegen haar als je daar de noodzaak toe ziet, het is tenslotte uit en dat moet zij ook inzien
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:35
Verwijderd
Ik zou ook best geïrriteerd raken als ik 'snachts of 'sochtends wakker gebeld werd.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind het super hoe jullie het hebben uitgemaakt. ik bedoel op de manier waarop niet dat het 'uit' is!! wat je ex betreft, zeg haar gewoon dat je ook niet alles kunt en daardoor weleens een telefoontje mist!
Oud 22-10-2004, 18:18
Bo
Bo is offline
Negeer het gewoon. Zoals al eerder werd gezegt, zo zijn vrouwen. Wij reageren soms gewoon over emotioneel. En ondanks dat jullie het niet begrijpen, is het voor ons vanzelfsprekend.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:31
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-10-2004 @ 12:46 :
Sukkel
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:14
*sheer*
*sheer* is offline
misschien kan ze nog niet helemaal onafhankelijk zijn en heeft ze altijd iemand nodig, in dat geval: wees er voor dr en blijf goede vrienden!
Oud 23-10-2004, 19:15
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Tessa-->Di-rect schreef op 23-10-2004 @ 20:14 :
misschien kan ze nog niet helemaal onafhankelijk zijn en heeft ze altijd iemand nodig, in dat geval: wees er voor dr en blijf goede vrienden!
Dat gaat toch niet als je zo wordt behandelt?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 09:38
Billy_bob
Billy_bob is offline
Kan er best voor haar zijn ondanks dat ze niet altijd even redelijk is, zie zelf ook wel in dat ze het moeilijk er mee heeft, ze wil me nu even niet zien omdat ze over me heen wil komen, nou ja dat is dan maar best, merk het vanzelf wel weer.
bedankt voor jullie reacties
Oud 24-10-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 22-10-2004 @ 12:02 :
Het is nu 2 weken uit met me vriendin na 16 maanden, sinds dien heb ik haar helemaal niet meer gezien, wat ik heel jammer vind, aangezien we op een goede manier er punt achter hebben gezet.
Wel belt ze af en toe als ze verdrietig is of iets kwijt moet wat ze niet tegen andere kan zeggen. Nou goed ik help haar dan natuurlijk, probeer haar dan te troosten. Ze belt trouwens dan vaak snachts als ik lekker lig te slapen. Heb tegen haar gezegt dat ik de telefoon aan zou laten staan voor als ze zich verdrietig of iets voelt. Kortom, ik sta voor haar klaar, wat ze van mij verwacht. Nu belde ik haar vanmorgen, omdat ze vannacht gebelt had en ik niet gezien heb dat ze belde (was in een discotheek) en blaft ze me ontzettend af, dat deed nogal heel erg pijn...

Hoe zou jij daarop reageren?

Nou ja ik wou dit gewoon even kwijt. Dat lucht op
Been there, done that!

Maar goed, dat is dus een rotsituatie omdat jij jezelf toch nog belangrijk gaat voelen maar geloof me, dat ben je niet! Zodra ze een nieuwe relatie begint ben jij van de aardbodem verdwenen voor haar, let op m'n woorden. Dus of je steekt er energie in omdat je weer samen wilt zijn of je laat het rusten, hoe vreselijk moeilijk dat dus kan zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 10:03
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 24-10-2004 @ 10:41 :
Been there, done that!

Maar goed, dat is dus een rotsituatie omdat jij jezelf toch nog belangrijk gaat voelen maar geloof me, dat ben je niet! Zodra ze een nieuwe relatie begint ben jij van de aardbodem verdwenen voor haar, let op m'n woorden. Dus of je steekt er energie in omdat je weer samen wilt zijn of je laat het rusten, hoe vreselijk moeilijk dat dus kan zijn!
Nou ja, ik voel me niet belangrijk. Ben er nu gewoon voor haar als ze het moeilijk heeft, als dat niet meer nodig is straks, mooi toch. Dan kan zij verder gaan met haar leven. Wij blijven wel vrienden, maar goed omdat uit te leggen is me koffie koud zodra ik klaar ben
Oud 24-10-2004, 14:13
hemhemhem
hemhemhem is offline
da's toch wel belangrijk hoor...

en het kan zijn dat ze je even afblaft...
dat doet pijn als je nog om d'r geeft
(of in ieder geval wil dat het toch goed met d'r gaat)

misschien voelde ze zich gewoon even kut en kwam het net even verkeerd uit dat je belde...
een mens doet soms rare dingen als ze zich kut voelt
Oud 24-10-2004, 14:32
filia dei
filia dei is offline
t' is een meisje en t'is je ex.. wat had je anders verwacht???
Als je er niet tegen kan moet je 't contact verbreken.. wat heb je er nou aan als dat kind je alleen nodig heeft als ze verdrietig is en je de rest van de tijd afzeikt?
Reageren

Regels voor berichten