Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik herken wel wat in jou verhaal. Mijn vriend en ik hebben twee jaar een relatie gehad en hebben sinds kort weer iets samen. Ik kan je wel vertellen dat ik in die tijd superjaloers was ik bedoel ik ben nu eenmaal een jaloers kreng daar kan ik ook niks aan doen. Maargoed laatst waren we dus een film aan het kijken en dat begon met van die meiden tussen 18 en 22 jaar en die waren zich aan het klaarmaken voor een modeshow ze waren dus naakt want ze moesten zich omkleden zegt hij tegen mij nou deze film begint al goed zulke films moeten we vaker huren. Ik voelde me daar best klote onder en dat doe ik nog steeds mijn vriend en ik gingen Zaterdag op stap komt er een gozer naar hem toe en zegt van wat vind je van dat meisje? ik keek niet naar haar. Toen keek die gozer naar mij. Of heb je al een vriendin? Sorry hoor niet slaan zei hij tegen mij. Ik zei niks toen we in de auto zaten zij hij van zo zo dat waren weer drie aanzoeken op 1 avond. Nouja hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken over mijn uiterlijk. Ik kan nog steeds kwaad worden om deze uitspraken dan voel ik me vet klote en krijg ik echt zo'n minderwaardigheidscomplex weet je wel wat moet ik hier mee? Ik weet in ieder geval precies wat je bedoelt Liefs Frederique |
![]() |
|
Sorry hoor.. maar ik herken er dus helemaal niets in.
Als mijn vriend iemand op teevee er goed of lekker uit vind zien.. is dat fine with me! Hij zegt het gerust en ik stoor me nergens aan. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven om dan jaloers te gaan doen. Als hij het nou over een meisje had, die hij elke dag ziet... op school of in de klas of op zijn werk ofzo... tja.. dan moet je je pas zorgen maken!
|
ik ben altijd jaloers! (hele slechte eigenschap maarjah..
![]() altijd als ik een vriend heb, heb ik het gevoel alsof elk meisje hem van me af wil pakken, als hij dan een keer met een meisje praat bennik meteen bang dat hij haar leuker dan mij vind (wat dus niet zo is zegt ie) maarja..
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah, mijn vriend zei ook eens in het zwembad, dat is wel een mooi meisje he... dus ik zo, hmm jah gaat wel.. ze was nie zo heel mooi. maar ik kijk hem gewoon heel zielig of boos aan en dan zoent ie me en dan is alles goed... 'k heb ook wel eens tegen hem gezecht : ja vind je haar mooi, zal ik vrage of ze een triootje wilt? je moet gewoon grapjes over maken of zielig doen.. helpt wel... hij vind jou toch de mooiste... tenminste dat lijkt me. ik vind mijn vriend ook de mooiste man van de wereld ![]() |
![]() |
|
heb ik ook heeel erg. Ik ga me dan echt dingen in m'n hoofd halen. Het idee dat-ie over iemand anders fantaseert maakt me echt gek! Nou zegt m'n vriend het niet eens als-ie een mooi meisje ziet, omdat hij weet dat ik jaloers ben, maar als-ie alleen al kijkt wordt ik gek. Ik weet dat het heeel overdreven is, dus probeer ik het te veranderen. Maar ja... makkelijker gezegd dan gedaan!
|
Verwijderd
|
Ik was vrij weinig jaloers omdat ik toch wel "wist" dat ie voor mij koos. En daarbij: hij is zelf ook wel slim genoeg om te weten dat het een bekend persoon is, vaak nog Engelse ook, waar ie toch niets mee kan krijgen. En hij weet ook wel dat dergelijke personen in het echt heel anders kunnen zijn
![]() Naja ik was ook niet jaloers als ie naar andere meisjes keek op straat, of als ie zei dat ie een ander mooi vond. Want hij liep naast mij, toch? Maar ik denk dat ik (achteraf gezien) toch maar beter heel erg jaloers kan gaan doen.. |
![]() |
|
![]() |
ja ken dit. En het is helemaal kut als ie ze nog steeds nakijkt terwijl je al 20 keer hebt gezegd dat je dat heel vervelend vind. Vrees dat mannen op dat gebied gewoon botte harken zijn en behoorlijk ongevoelig. Maar het feit dat niet alleen jouw vriend dat doet moet toch een opsteker zijn!
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk herken ik dit !!
Ik doe het soms ook ![]() Maar ik zeg wel altijd in mijn eigen dat mijn bolleke het mooiste meisje is op de wereld..... want haar zie ik graag... Ik zeg niet alle 5min als ik een mooi meisje tegenkom... dat zou ook wel vervelend zijn voor haar... Maar meestal doe ik het gewoon om haar efkes te plagen.... want ja "meisjes plagen is om liefde vragen" hé ![]() Ma mijn vriendinnetje is de liefste en mooiste ![]() Maar ik vind wel zielig voor jou dat hij dit altijd zegt.... Misschien is het beter dat je het hem eens zegt da |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms zegtie zoiets en dan kijk ik hem aan en dan heeft tie zo'n ondeugende blik in zn ogen. Alsof hij het expres doet, om me te plagen zeg maar... Maar fijn dat er meer jongens zijn die dit hebben dan. ;-) Thnx voor de reacties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind vaak zat een jongen mooi, zeg dat af en toe ook tegen mn vriend, hij is het ook vaak met me eens. Maar ik ben op dat moment toch bij mn vriend? Ik zit toch aan hem, naast hem, ben zijn vriendin? Net als wanneer je op dieet bent, mag je toch wel gewoon verkondigen dat je bepaald eten heel lekker vind, dan eet je er echter nog niet van. Je mag als het ware wel gwoon op de menukaart kijken. De een zal dat wel makkelijk kunnen, voor de ander is de verleiding te groot en die doet dat niet en zegt dat niet. Ja, beetje raar voorbeeld, maar is alleen maar om aan te geven hoe onschuldig het eigenlijk is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het meer aan mij ligt. *onzeker typje* ;-)
|
Verwijderd
|
ik heb het daar over het algemeen niet zo lastig mee, kan zelf ook heel gemakkelijk zeggen over 'n meisje dat 't een keiknappe is of dat ze een geweldig figuur heeft! maar... wanneer ik al slecht gezind wàs of me gewoon niet lekker in m'n vel voel die dag... dan zit 't ertegen! of als ie begint te overdrijven...
![]() 'k heb het er eigenlijk veel moeilijker mee wanneer ie iets zegt over meisjes (met 'n figuur om u tegen te zeggen) à la 'amai die heeft 'n dikke kont', omdat ik weet dat ik ook geen ideale lijn heb... oké goed, ik mag gezien worden, maar iedereen heeft complexen hé... ![]() *blue* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *blue* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar moet je gewoon niks van aan trekken. Ik heb ook wel dat ik vrij snel jaloers wordt als mn vriend met een ander meisje danst (een van zn gewone vriendinnen) of met een ander meisje mailt (meisje dat ik niet ken) of smst. Dan heb ik zoiets: "Wat moet ze van je?" maar ik weet toch wel dat hij bij me blijft dat maakt hij me wel duidelijk. Hij heeft toch voor mij gekozen en niet voor die anderen?!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou gevleid moeten zijn.. Ik was pissig op dat kind. En op hem. Waarom verteld hij me dit? Moet ik nu blij zijn ofsow?? Grr, ik word gek van mezelf. ;-)
||
![]() |
Citaat:
Wat te denken van msnnen, mijn vriend msnt met een buitenlands meisje (de taal die hij toevallig ook spreekt) en ze woont hier nu toevallig ook nog in de buurt. Nou als hij met haar zit te kletsen kan ik wel door de grond gaan, want zij heeft toch weer iets voor op mij. Ook al heeft hij me duidelijk gemaakt dat hij alleen maar voor mij gaat. En dat geloof ik ook wel. Maar het voelt toch klote. (jaloezie is ggeeeeeen leuke eigenschap!!) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |