Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2004, 22:19
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Ik weet anatomisch klopt er geen hol van, maar ik moest even binnen 10 minuten iets afhebben. Ook is de neus (weer, ja ik kan geen neuzen tekenen) verrot. Materialen zijn inkt (duh) en aquarel. Wat vinden jullie ervan?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2004, 01:41
JCG
JCG is offline
jammer dat het gezich zo plat is. anders was die mooi geweest
Oud 02-10-2004, 12:26
snarl
snarl is offline
ik vind m voor 10 min wel vet hoor grappige uitdrukking, als die de bedoeling was.. beetje verbaasd. mooie kleuren. die anatomie heb je gelijk over
Oud 02-10-2004, 13:02
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
snarl schreef op 02-10-2004 @ 13:26 :
ik vind m voor 10 min wel vet hoor grappige uitdrukking, als die de bedoeling was.. beetje verbaasd. mooie kleuren. die anatomie heb je gelijk over
Ja, dat was wel de bedoeling. Anyway.. misschien dat ik m nog eens ga uitwerken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 14:45
bobski
bobski is offline
maakt niet uit dat ie niet klopt dat heeft juist wel iets ik vind t juist tof, stijl u know, ik hou niet zo van dat realistische altijd
Oud 02-10-2004, 16:20
Verwijderd
ik vind em cool
zoals die is
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:05
Verwijderd
achtergrond niet zo mooi, verder wel leuk
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 17:36
muts8848
muts8848 is offline
heel bijzonder. Ik moet toegeven dat ik wel een beetje moest lachen om de anatomie, maar dat heeft idd ook wel weeer wat, alleen vind ik dat je bij de borsten (als dat tenminste de borsten zijn) wel iets te ver gaat. Die storen mij een beetje.. sorry
Oud 09-10-2004, 17:47
Pudding_Gek
Pudding_Gek is offline
Hoezo moest je het in 10 min. afhebben?
Oud 09-10-2004, 18:12
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
vet...

ik houw van deze stijl.....beetje mysterieus....

op zn boers: "mag wel zo"

waar haal je die inspiratie vandaan?!?
Oud 09-10-2004, 18:31
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
muts8848 schreef op 09-10-2004 @ 18:36 :
heel bijzonder. Ik moet toegeven dat ik wel een beetje moest lachen om de anatomie, maar dat heeft idd ook wel weeer wat, alleen vind ik dat je bij de borsten (als dat tenminste de borsten zijn) wel iets te ver gaat. Die storen mij een beetje.. sorry
waar zie je eigenlijk borsten? Of ik ben scheel of ze zijn niet getekend.

Verder: mooie ogen en haar. Neus idd wat groot en de vorm van haar hoofd kan beter. Maar voor 10 min. wel redelijk
Oud 09-10-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
muts8848 schreef op 09-10-2004 @ 18:36 :
dat is der schouder
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:16
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
10 minuten my ass...

Hij is heel mooi en je hebt een leuke stijl, maar ik geloof echt niet dat je dat binnen 10 minuten inelkaar hebt geflanst...

Jammer dat veel mensen zich verschuilen achter het 'sorry even snel getekend, moest hem snel afhebben en hij is nog niet af, maar hij komt ie' excuus.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 13:35
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
Pudding_Gek schreef op 09-10-2004 @ 18:47 :
Hoezo moest je het in 10 min. afhebben?

Hoefde niet, maar tis alleen om even te kijken hoe het eruit zou gaan zien. Ik ben nou ebzig met een aquarel (grotere) van deze. Dit is eigenlijk even een schetsje om te kijken hoe het wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 13:37
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
Funky_Soprano_7 schreef op 09-10-2004 @ 19:12 :
vet...

ik houw van deze stijl.....beetje mysterieus....

op zn boers: "mag wel zo"

waar haal je die inspiratie vandaan?!?
Tnx Waar ik inspiratie vandaan haal? Ehm.. soms zit ik me zo te vervelen op school dat ik maar een beetje stomme tekeningetjes ga maken in m'n map, en wat ik leuk vind werk ik uit, meestal komt het daarvandaan. Maar ik teken ook wel eens wat naar aanleiding van een verhaal, of ander schilderij/foto.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 13:39
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 14-10-2004 @ 18:16 :
10 minuten my ass...

Hij is heel mooi en je hebt een leuke stijl, maar ik geloof echt niet dat je dat binnen 10 minuten inelkaar hebt geflanst...

Jammer dat veel mensen zich verschuilen achter het 'sorry even snel getekend, moest hem snel afhebben en hij is nog niet af, maar hij komt ie' excuus.
Hmm.. 10 minuten schets niet meegerekend he? Maar het is gewoon met een wat dunne kwast lijnen trekken over de schets heen, en dan even met twee kleuren aquarel wat diepte erin krijgen. Dat kan behoorlijk snel.. dus.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 14:02
artnael
artnael is offline
oeh, jij hebt een heerlijke manier van 'inkten'
ik zie alleen iets aan de ogen. de rechter is groter? is dat ook de bedoeling? een soort 'picasso' ... Verder zeer vet gedaan in 10 min
Oud 16-10-2004, 14:05
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
artnael schreef op 16-10-2004 @ 15:02 :
oeh, jij hebt een heerlijke manier van 'inkten'
ik zie alleen iets aan de ogen. de rechter is groter? is dat ook de bedoeling? een soort 'picasso' ... Verder zeer vet gedaan in 10 min
Ehhe.. nee het was niet bedoeld als Picasso Ik heb niet veel aandacht besteed aan het gezicht, dus veel dingen kloppen er niet. Maar ik zal erop letten als ik hem uit ga werken
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:04
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Super
Oud 16-10-2004, 23:24
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
Citaat:
Pyr0nity schreef op 16-10-2004 @ 14:37 :
Tnx Waar ik inspiratie vandaan haal? Ehm.. soms zit ik me zo te vervelen op school dat ik maar een beetje stomme tekeningetjes ga maken in m'n map, en wat ik leuk vind werk ik uit, meestal komt het daarvandaan. Maar ik teken ook wel eens wat naar aanleiding van een verhaal, of ander schilderij/foto.
weet je wat ik me dan ook altijd afvraag. Voel jij dan een bepaalde connectie met de persoon die je hebt getekend, d.w.z. is het een soort reflectie van jezelf, dit figuur (het meisje). Als ik tekeningen maak, heeft het altijd wel wat persoonlijks... Of niet?
Oud 16-10-2004, 23:35
Captain N
Captain N is offline
Leuk ingekleurd maar anatomisch te fout om mooi te zijn vind ik, vooral omdat het niet met opzet was maar gewoon gerushed.
Oud 20-10-2004, 20:51
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
mooie kleuren mooie vrouw!

(fuck de atonomie!)
Oud 21-10-2004, 17:30
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Mja...

Ik hou van aquarel, misschien wast ook wel mooi als je alles had geaquareld...dus dat de details van het gezicht niet zo aanwezig zijn, dan maken die rare verhoudingen ook nie meer uit...
Kvind de onderkant ook heel mooi, hoe dat overgaat in het wit zeg maar...ben benieuwd naar de grote versie
Oud 21-10-2004, 19:06
Simon de Pimon
Simon de Pimon is offline
beetje plat gezicht maar erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:38
Sawna
Sawna is offline
Citaat:
10 minuten my ass...

jonguh. dat kan makkelijk. Ik heb zoveel in 10 minuten gemaakt
Oud 22-10-2004, 12:37
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
@ Funky_Soprano_7: Idd, het is altijd wel persoonlijk. Tekeningen waarmee ik niks persoonlijks heb, laat ik altijd liggen. Daar heb ik op de een of andere manier geen zin in om het af te maken of er moeite voor te doen

@ Captain N: Mjah, daar heb je gelijk in, maar tis meer bedoeld om het idee op papier te zetten. Zal aan de andere versie heus wel meer moeite besteden.

@ Hamkaastostie: Tnx

@ Nijpjes: Hmm, ja, maar ik hou van wat vollere kleuren, en aquarel is gewoon lekker snel, ik moest gewoon iets hebben om die ink even lekker snel in te kleuren. Tnx anyway
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten