Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 19:32
sweet_forumgirl
sweet_forumgirl is offline
Nou zoals de titel al zegt, ik heb gezoend met iemand waar ik niet verliefd op ben. Het ging een beetje vanzelf, maar het was niet de bedoeling. Ik wil hem geen gevoel geven dat ik hem leuk vind en meer wil want dat is dus echt niet zo. Hoe zeg ik dit zonder hem te kwetsen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2004, 19:35
annetjuh
annetjuh is offline
hoe je dit zegd zonder te kwetsen? niet.
En ik geef geen commentaar, ik heb hetzelfde op dit moment. En ik ben zo'n schijterd die het niet durft te vertellen, maar wel zijn gekwetste gevoelens voelt. Ik ben een flirt en nog een grotere fout is dat deze flirt, een kameraad is. Je kunt het beter vertellen, a la dramaqueen,(mijn tactiek op alles).
Oud 18-10-2004, 19:37
woezel
woezel is offline
mss is hij ook helemaal niet verliefd ?
Oud 18-10-2004, 20:45
Bo
Bo is offline
Je gaat er van uit dat hij er meer van verwacht. Waarom? Mensen zoenen wel vaker met elkaar zonder bijbedoelingen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:58
Aléantheriël
Aléantheriël is offline
Citaat:
Bo schreef op 18-10-2004 @ 21:45 :
Je gaat er van uit dat hij er meer van verwacht. Waarom? Mensen zoenen wel vaker met elkaar zonder bijbedoelingen.
En eigenlijk is dat ook best triest
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:02
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Aléantheriël schreef op 18-10-2004 @ 21:58 :
Of gewoon makkelijk?
Oud 18-10-2004, 21:04
Mennuz
Mennuz is offline
Ach, wat een ramp, doet de rest van het forum nooit
Ach, niet teveel van aantrekken.. Als je er niet op reageerd, waait t wel over
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Zoals ik een keertje zei:

".... ehhh, nog even over gisteren...."

(Was alleen zoenen hoor!)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:07
Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
sweet_forumgirl schreef op 18-10-2004 @ 20:32 :
Nou zoals de titel al zegt, ik heb gezoend met iemand waar ik niet verliefd op ben. Het ging een beetje vanzelf, maar het was niet de bedoeling. Ik wil hem geen gevoel geven dat ik hem leuk vind en meer wil want dat is dus echt niet zo. Hoe zeg ik dit zonder hem te kwetsen?
je hebt hem al gekwetst..maar hij weet het nog niet...

je bent gewoon stom geweest..nu eerlijk zijn...en kijken of je de brokken kunt lijmen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:10
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, ik zou het wel tegen hem zeggen...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Bo schreef op 18-10-2004 @ 21:45 :
Sommige mensen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:35
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 18-10-2004 @ 22:02 :
Of gewoon makkelijk?
Nee dat heet bier
Oud 18-10-2004, 23:26
Maroon
Maroon is offline
ja, ik heb dit ook eens gehad. Het meisje in kwestie heeft me serieus elke keer dat ik haar zag nogmaals proberen te zoenen .

Mateloos irritant, nu probeer ik haar maar te ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 23:42
Verwijderd
Mensen even een algemene vraag; Waarom zoenen sommige van jullie met alles van het andere geslacht en wat mens is met een tong?

Kan aan mij liggen, maar ik zoen alleen met mensen waarop ik verliefd ben, dus mijn vriendin. En anders niet. Maar blijkbaar ben ik niet meer modern.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 23:47
masterdj
masterdj is offline
gewoon duidelijk zijn!
ik vind je aardig maar meer zit er niet in..

zoiets?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 23:51
Verwijderd
Seksrelatie nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 06:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Zeg tegen hem dat het maar voor één keer was als ie je nog een keer probeert te zoenen of als ie probeert veel contact met je te maken.
Anders zou ik het gewoon lekker met rust laten.
Oud 19-10-2004, 07:47
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Ik denk dat elk normaal figuur wel eens iemand heeft gezoend waar je niet verliefd op ben.. Remember de zomervakanties ;-)
Als je merkt dat hij meer gevoelens voor je heeft dan jij voor hem zeg je wat jij voor hem voelt. Serieus eerlijk blijven is het best, zo voorkom je ergere problemen als je het ontkent en je faked dat je m wel leuk vindt..
Oud 19-10-2004, 10:35
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Dit kan je niet zeggen zonder hem te kwetsen, als hij jou wel leuk vindt. Maar weet je wel zeker dat hij jou wel leuk vind? Als je merkt dat hij meer van je verwacht, dan kun je altijd nog tegen hem zeggen dat een keer voor jou genoeg was en dat je niet verliefd op hem bent.
Maja zoals al eerder gezegd is, veel mensen zoenen zonder dat daar verdere gevoelens bij zitten. Misschien geldt dat voor hem ook wel...
Oud 19-10-2004, 10:50
ilse
ilse is offline
als hij verliefd is--> moeilijk, je zal hem wel pijn doen maar hij moet het toch zo snel mogelijk weten anders houd je hem aan het lijntje

als hij niet verliefd is --> hoogstens zijn ego gekraakt, maar niet zo een groot probleem waarschijnlijk
Oud 19-10-2004, 10:58
Multilot
Multilot is offline
tis wel een drama ja... Wat moet je nou...
Het is wat he

Ik zou er gewoon nog een keer mee gaan zoenen, wie weet word je op den duur wel verliefd en dan kun je kinderen gaan krijgen...
Oud 19-10-2004, 12:39
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
oh .. my .. god

dus als je straks elk weekend uit gaat en je zoent regelmatig ga je elke keer een topic openen van ahhhh ... hoe kan ik dat tegen em zeggen ...

mijn advies? gewoon niks zegggen en over je heen laten komen, als hij naar je toe komt en hij vraagt of je er wat mee bedoelde zeg je : "Neuh..."
Oud 19-10-2004, 14:18
Ruudje
Ruudje is offline
Waarom deed je het dan?
Het ging een beetje vanzelf... dan moet het zeggen dat je niks met hem wil ook een beetje vanzelf gaan
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 19-10-2004 @ 15:18 :
Het ging een beetje vanzelf... dan moet het zeggen dat je niks met hem wil ook een beetje vanzelf gaan
logica
Oud 19-10-2004, 15:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
sybje schreef op 19-10-2004 @ 00:42 :
Mensen even een algemene vraag; Waarom zoenen sommige van jullie met alles van het andere geslacht en wat mens is met een tong?

Kan aan mij liggen, maar ik zoen alleen met mensen waarop ik verliefd ben, dus mijn vriendin. En anders niet. Maar blijkbaar ben ik niet meer modern.
pff, weer zo'n iemand die zichzelf geweldig vindt omdat ie alleen met z'n vriendin zoent.
En als je 1x met iemand zoent waar je niet verliefd op bent, dan zoen je meteen met 'alles van het andere geslacht en wat mens is met een tong'?

@TS: gewoon afwachten of hij contact met je zoekt. Zo niet, dan was het voor hem ook alleen zoenen. Doet ie het wel, dan geef je duidelijk aan dat het alleen voor 'n avondje was. Als je hem nog maar één avond kent is ie daar snel overheen hoor.
Oud 19-10-2004, 15:48
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-10-2004 @ 16:28 :
logica
Als ze zoiets zomaar doet, moet ze ook kunnen vertellen dat ze niks met hem wil. Dan is het maar moeilijk, had ze maar niet moeten zoenen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ook al hoe je het verteld, het zou toch wel ketsend zijn.

maar als je het niet verteld, is het alleen nog maar kwetsender!
Oud 19-10-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:

cue moraalridder pic
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2004 @ 17:29 :
cue moraalridder pic
Kvind 'm nie.
Oud 19-10-2004, 16:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Ieder z'n eigen ding. Live and let live...
Oud 19-10-2004, 16:58
miro
miro is offline
Niet druk om maken...

Als je n wist met hoeveel jongens ik gezoend heb waar ik niet gek op was toen ik zo oud was als jij.....

hoerrrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:02
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
miro schreef op 19-10-2004 @ 17:58 :
Niet druk om maken...

Als je n wist met hoeveel jongens ik gezoend heb waar ik niet gek op was toen ik zo oud was als jij.....

hoerrrrrrrrrrrr
Dan moeten meisjes zoals jij vroeger was het maar gelijk erbij zeggen... of voordat het gebeurd
Ik bedoel... een vriend van mij is nu helemaal hoteldebotel van iemand... terwijl zij blijkbaar niks met hem wil... nou lekker is dat
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:16
.Pure
.Pure is offline
Begon jij of híj met zoenen? En hadden jullie wat gedronken? Er is idd een kans dat hij er ook niet meer bedoelingen mee heeft. Net wat een aantal hier ook zegt, er zoenen er wel meer met elkaar zonder verdere bedoelingen..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:24
miro
miro is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 19-10-2004 @ 18:02 :
Dan moeten meisjes zoals jij vroeger was het maar gelijk erbij zeggen... of voordat het gebeurd
Ik bedoel... een vriend van mij is nu helemaal hoteldebotel van iemand... terwijl zij blijkbaar niks met hem wil... nou lekker is dat
Heerlijk om die macht te hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 17:27
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
miro schreef op 19-10-2004 @ 18:24 :
Heerlijk om die macht te hebben toch?
Noem jij dat macht? Ik noem het onverantwoordelijkheid
En al zeker als ze daarna komt zeuren over wat ze nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 19:40
Maija
Maija is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 18-10-2004 @ 20:35 :
hoe je dit zegd zonder te kwetsen? niet.
En ik geef geen commentaar, ik heb hetzelfde op dit moment. En ik ben zo'n schijterd die het niet durft te vertellen, maar wel zijn gekwetste gevoelens voelt. Ik ben een flirt en nog een grotere fout is dat deze flirt, een kameraad is. Je kunt het beter vertellen, a la dramaqueen,(mijn tactiek op alles).

dit kon ik ook hebben gezegt,
het eerste is nog de pijn van de andere voelen.., maarja ik zoek ook de grootste zeikert van allemaal uit..
Oud 19-10-2004, 22:58
Susanne
Susanne is offline
"Hoi sorry maar achteraf heb ik toch niet de gevoelens voor jou die jij wel voor mij hebt doeii"
Oud 20-10-2004, 14:54
waves
waves is offline
ik neem aan dat je dit niet regelmatig doet omdat je er een topic over opent
(ik heb ook nog nooit zoiets gedaan maar als... dan: )
gewoon duidelijk tegen hem zijn dat die zoen iets eenmaligs was, dat je hoopt dat hij er ook zo over denkt en als dat niet zo is dat het je spijt.
Oud 21-10-2004, 17:12
plientjuh
plientjuh is offline
Citaat:
sweet_forumgirl schreef op 19-10-2004 @ 07:32 :
Weet je? Ik ga op zaterdag avond meestal te stappen, en dan zijn er hele leuke jongens. K ben niet op ze maar k zoen ze wel. Weetje hoe je t hem moet vertellen? Dat je gewoon ontzettend spijt hebt. Ik wens je succes sweet_forumgirl... Kuzjes Plien
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Aléantheriël schreef op 18-10-2004 @ 21:58 :
Leg eens uit waarom je dat triest vind, Aléantheriël?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:13
artnael
artnael is offline
mensen maken fouten... jij ook.. hij ook.. niet kwetsen kun je hem niet.. Zeg het hem gewoon. Vertel hem dat je niet zijn type bent. (wel erbij vertellen dat het niet aan het zoenen lag, als dit waar is, anders geef je hem het gevoel dat hij een zoenende-mislukkeling is).. kon hij het iid niet. laat het achterwege...
Oud 22-10-2004, 15:59
Shitonya
Shitonya is offline
gewoon tegen hem zeggen. Heb ik ook wel eens gehad
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:42
Silverchoice
Silverchoice is offline
Mijn advies: gewoon vertellen.
Directe aanpak wordt (vaak) wel gewaardeerd.
Oud 22-10-2004, 20:07
Gaea
Gaea is offline
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:25
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline

wat maakt dat nou uit, waarschijnlijk was het voor hem ook alleen maar zoenen, en anders als ie wel wat van zich laat horen....waarschijnlijk per sms....en dan sms je gewoon wat terug dat je niks met m wil...of je houd m aan t lijntje voor als er niemand is om te zoenen en dan zoen je met hem.

eeevil

en nog even...k weet niet meer wie dat zei over alles zoenen van het andere geslacht met tong bla bla bla

grow up! je mag toch wel als je uitgaat b.v. en een leuke jongen ziet er mee zoenen zonder er verliefd op te zijn

duuuh
Oud 22-10-2004, 22:22
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
plientjuh schreef op 21-10-2004 @ 18:12 :
Weet je? Ik ga op zaterdag avond meestal te stappen, en dan zijn er hele leuke jongens. K ben niet op ze maar k zoen ze wel. Weetje hoe je t hem moet vertellen? Dat je gewoon ontzettend spijt hebt. Ik wens je succes sweet_forumgirl... Kuzjes Plien
*kijkt naar de leeftijd*
Vraagt zich af waar jij gaat stappen en waar het heen gaat met deze wereld...
Oud 22-10-2004, 22:42
Verwijderd
Oh nee! Nu kom je niet meer in de hemel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten