Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 19:45
Endomychus
Endomychus is offline
aah ik heb dus echt veels te moeilijk profielwerkstuk gekozen. Anderen doen het over Halloween of The beatles, en ik doe mij profielwerkstuk over wat muziek kan betekenen in de omgang met verstandelijk gehandicapten..veel te moeilukk! Damn veranderen kan ook nie meer
Oud 22-10-2004, 19:50
Verwijderd
Dit is een mededeling, daar kunnen anderen weinig tot niks mee. Wat wil jemet dit topic? Zet dat er bij, anders moet ik hem helaas sluiten.

Mbt je werkstuk: Zoek eens informatie over snoezelen/snoezelruimtes. En ga bv. eens langs bij een dagopvang of een tehuis oid.
Oud 22-10-2004, 20:00
Fantôme
Fantôme is offline
Mijn moeder werkt met geestelijk gehandicapten. Tegenwoordig met mensen van 'hoog' niveau (niet echt hoog, maar toch...) maar ze heeft ook met heel 'laag' niveau gewerkt. Op de instelling waar zij werkt hebben ze, zoals Leonoor zegt, ook 'snoezels'. Dit is (iig daar) niet alleen muziek maar ook veel met lampen, en veel kleuren. Ik ben wel een paar keer op haar werk geweest dus als je wilt kan ik er wat over vertellen (email, in dit topic of pm) of ik wil mn moeder wel enkele vragen stellen, waarop jij antwoord wilt hebben? ik hoor het wel. xxx
Oud 22-10-2004, 22:56
PV
PV is offline
ohja, over die snoezelruimtes heb ik wel eens wat op tv gezien.. bij Netwerk geloof ik. Valt vast wel iets over te vinden.

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...e_week&a=56420

Daar kun je de aflevering zelfs terugkijken geloof ik
Oud 22-10-2004, 23:03
rare kwast
rare kwast is offline
langs gaan bij een gehandicapten instelling is inderdaad een goed idee...

(wij gingen langs bij een psychiatrische instelling voor crea therapie)

ze kunnen je vaak hele leuke dingen mee geven
Oud 23-10-2004, 19:22
Fatality
Fatality is offline
Ik doe mijn profielwerkstuk over het effect van wieldoppen op het gebit van mijn oma.

Kun je niet van ondererp veranderen? Dit is toch wel heel ver gezocht. Of kan ik me als niet-gehandicapt persoon me niet genoeg inleven?
Oud 23-10-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 23-10-2004 @ 20:22 :

Kun je niet van ondererp veranderen?
Volgens mij stond dat al in haar post.

Aangezien TS haar post niet heeft aangepast, sluit ik de topic.
Ik ben bereikbaar via pm voor eventuele aanpassingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten